Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@21:44:57 GMT

تویسرکان در پذیرایی از گردشگران نوروزی موفق عمل کرده است

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۹۰۵۵

تویسرکان در پذیرایی از گردشگران نوروزی موفق عمل کرده است

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب مومیوند عصر دوشنبه در نشست ستاد خدمات سفر شهرستان تویسرکان افزود: به رغم شرایط نامساعد آب و هوایی در مناطق مختلف کشور، میزان حضور گردشگران و میهمانان نوروزی تا کنون نسبت به سال گذشته در شهرستان تویسرکان کاهش نیافته است.

وی اضافه کرد: روند بازرسی و نظارت بر عملکرد مجموعه‌های خدمات رسان و اصناف مختلف از اسفندماه در سراسر شهرستان تویسرکان تشدید شده و این بازرسی‌ها با جدیت ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مومیوند تاکید کرد: شهرستان تویسرکان با آماده سازی اقامتگاه‌ها و مکان‌های مناسب اسکان، آمادگی خود برای استقبال، پذیرایی و اسکان هر تعداد گردشگر و میهمان نوروزی را اعلام می‌کند.

فرماندار تویسرکان با تاکید بر اینکه مجموعه ستاد سفر شهرستان تویسرکان تا کنون در پذیرایی و خدمات دهی به گردشگران نوروزی موفق عمل کرده است، گفت: تویسرکان از نظر تنوع، قدمت و ارزش آثار رتبه دوم استان همدان پس از شهرستان همدان دارد.

کد خبر 4575547

منبع: مهر

کلیدواژه: تویسرکان نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۹۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توبیخ نیروی خاطی در حافظیه شیراز

سرپرست مجموعه فرهنگی، تاریخی حافظیه گفت: نیروی خاطی در مجموعه فرهنگی، تاریخی حافظیه توبیخ شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس، شهرام زند وکیلی با اشاره به انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر تذکر یکی از نیرو‌های مراقبتی مجموعه فرهنگی تاریخی حافظیه، به شعرخوانی کودکی بر سر مقبره شمس‌الدین محمد حافظ که با واکنش برخی کاربران مواجه شد، گفت: در راستای حفظ کرامت انسانی بازدیدکنندگان از مقبره لسان‌الغیب به‌ویژه نونهالان ایران اسلامی، نیروی خاطی در مجموعه فرهنگی، تاریخی حافظیه توبیخ شد.

سرپرست مجموعه فرهنگی، تاریخی حافظیه با بیان اینکه برخورد مناسب متولیان و مراقبین آثار، اهمیت بسزایی در توسعه صنعت گردشگری دارد، تأکید کرد: اگر نحوه برخورد با مسافران و گردشگران متناسب با اصول رفتاری در حوزه گردشگری باشد، به‌طور حتم عاملی برای سفر دوباره گردشگران به مقصد سفر خواهد بود.

ثابت اقلیدی یادآور شد: آرامگاه حافظ هر ساله با استقبال بی‌نظیر از سوی گردشگران داخلی و خارجی مواجه می‌شود، به‌گونه‌ای که این مجموعه همواره در صدر مکان‌های پُربازدید گردشگری استان و کشور قرار دارد.

استان پهناور فارس و شهر شیراز به‌عنوان سومین حرم اهل‌بیت علیهم‌السلام و سرزمین ادب و هنر، میزبانی از هم‌وطنان عزیز را افتخار خود می‌داند و به گفته‌ خواجه راز حافظ شیرازی:

رواق منظر چشم من آشیانه توست    کرم نما و فرودآ که خانه، خانه توست

انتهای پیام/424

دیگر خبرها

  • دستگاه‌ها در پیشبرد اهداف با فرمانداران تعامل کنند
  • کیفیت نان مورد نیاز مردم تویسرکان باید افزایش یابد
  • افزایش ۳۰ درصدی سفر گردشگران خارجی به گیلان
  • ثبت تمامی آگهی‌های انتشار در سکو‌های اینترنتی در سامانه املاک و اسکان الزامی شد
  • توقیف ۵۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز فاقد مجوز در تویسرکان
  • استقبال گردشگران خارجی از سفر به گیلان
  • فرد تذکردهنده به کودک شعرخوان در حافظیه، توبیخ شد
  • توبیخ نیروی خاطی در حافظیه شیراز
  • نیروی خاطی در حافظیه توبیخ شد + فیلم
  • ماجرای یک توبیخ در حافظیه شیراز