Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@00:15:59 GMT

آخرین وضعیت وقوع سیل در ۶ شهر استان اصفهان

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۹۱۶۹

آخرین وضعیت وقوع سیل در ۶ شهر استان اصفهان

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: شب گذشته وقوع سیل در شهرستان‌های شاهین شهر و میمه، دهاقان، شهرضا، سمیرم، چادگان و اصفهان گزارش شد که خوشبختانه خسارت جانی نداشت.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آخرین وضعیت بارش باران در استان اصفهان اظهار کرد: از روز گذشته تاکنون در همه مناطق استان اصفهان بارش باران و در مناطق غرب به ویژه فریدن و فریدونشهر بارش برف گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شب گذشته اسکان اضطراری سه هزار نفر در سطح استان اصفهان انجام شده است، ادامه داد: همچنین به ۴۰۰ نفر گرفتار در بارش‌ها نیز امدادرسانی شد.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه گزارش وقوع سیل را در سمیرم، چادگان، دهاقان، شهرضا، شاهین شهر ، میمه و شرق اصفهان داشتیم، اظهار کرد: خوشبختانه این سیلاب‌ها خسارت جانی نداشت و ۱۵ نفر نیز از این سیلاب‌ها نجات پیدا کردند.

وی افزود: ۳۵۰ واحد مسکونی در سطح استان اصفهان دچار آبگرفتگی شد که با همکاری امدادگران در حال حاضر وضعیت این خانه‌ها نیز بهبود یافته است.

شیشه فروش با بیان اینکه کنترل سیلاب‌ها در سطح استان در دست بررسی است، اضافه کرد: بارش‌ها تا بعد از ظهر به ویژه در مناطق غربی ادامه دارد و از بعد از ظهر این سامانه بارشی به سمت شرق استان حرکت می‌کند.

وی افزود: مردم شرق اصفهان به ویژه نایین و خور و بیابانک در بعد از ظهر نسبت به وقوع سیلاب توجه لازم را داشته باشند.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه همه نیروهای امدادی در سطح استان اصفهان همچنان در حالت آماده باش قرار دارند، گفت: از شهروندان و گردشگران درخواست داریم از ایستادن و پارک خودروها در کنار آب بندها و سدهای آب‌خیزداری خودداری کنند.

وی افزود: همچنان مرخصی همه مدیران حوزه مدیریت بحران لغو است و استان در حالت آماده باش کامل قرار دارد.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آبگرفتگی اصفهان امداد رسانی ستاد مدیریت بحران سیل شیشه فروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۹۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت بارش باران درشمال اصفهان/سیلاب در روستای صالح‌آباد جاری شد

به گزارش خبرنگار مهر، منصور شیشه فروش ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به خسارات ناشی از بارش در استان اصفهان اظهار کرد: بارش رگباری باران باعث جریان رواناب و سیلاب در روستای صالح آباد شهرستان نطنز شد.

وی با اشاره به بروز خسارت به باغات، معابر، آسفالت راه ارتباطی و شبکه آب شرب روستا و چند دستگاه خودرو افزود: خوشبختانه این سیلاب خسارت جانی نداشت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه عوامل مدیریت بحران شهرستان و دهیاری در محل روستا حضور دارند، اضافه کرد: در این راستا مقرر شد اداره راهداری، بنیاد مسکن، اداره جهاد کشاورزی و اداره برق در راستای ایمن‌سازی شبکه‌ها و ارزیابی خسارات و رفع اضطراری آسیب‌های وارد شدا اقدام کنند.

وی گفت: همچنین به علت شدت بارش‌ها آبگرفتگی در محور قدیم جاده نطنز - کاشان و نیز برخی ازمحورهای جاده‌ای در شهرستان اردستان و نیز معابر روستایی و شهری در برخی نقاط کاشان گزارش شد که عوامل امدادی در سطح مناطق شرق و شمال برای امدادرسانی مستقر هستند.

شیشه فروش تصریح کرد: بارش‌های همرفتی تا صبح روز چهارشنبه در سطح استان تداوم دارد.

کد خبر 6086564

دیگر خبرها

  • تخلیه آب در کاشان همچنان ادامه دارد/آسیب به قنوات اردستان
  • آخرین وضعیت بارش‌ها، سیلاب و آب‌گرفتگی در اصفهان / تداوم بارش‌ها در استان
  • آخرین وضعیت شهرستان‌های اصفهان پس از بارش‌های رگباری شب گذشته
  • امداد رسانی هلال احمر اصفهان به ۲۴۵ فرد گرفتار در سیلاب
  • بارش‌های رگباری و آب‌گرفتگی در شمال و شرق استان اصفهان + عکس
  • تداوم بارش‌ها در اصفهان تا چهارشنبه / سیلاب در نطنز و آب‌گرفتگی در بعضی محورهای استان
  • خسارت بارش باران درشمال اصفهان/سیلاب در روستای صالح‌آباد جاری شد
  • آماده‌باش مدیریت بحران اصفهان در پی صدور هشدار هواشناسی
  • آماده باش تیم‌های امدادی اصفهان تا روز چهارشنبه
  • ورود سامانه بارشی به اصفهان / پیش‌بینی سیلاب و تندبادهای لحظه‌ای در استان