Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@05:44:37 GMT

حوادث رانندگی درجاده های بروجرد 14 مصدوم داشت

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۹۱۷۶

حوادث رانندگی درجاده های بروجرد 14 مصدوم داشت

بروجرد - ایرنا - رئیس جمعیت هلال احمر بروجرد گفت: حوادث رانندگی در24 ساعت گذشته در این شهرستان 14 مصدوم داشت.

محمد کرمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در 24 ساعت گذشته هفت فقره حادثه رانندگی در جاده های شهرستان بروجرد رخ داد که 36 نفر دچار حادثه شدند.
وی اظهار داشت: امداد گران سه پایگاه بین جاده ای زالیان، اشترینان و خرم آباد کار امداد رسانی، رهاسازی و تثبیت صحنه تصادف را برعهده داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس جمعیت هلال احمر بروجرد بیان کرد: مصدومان توسط اورژانس 115 و هلال احمر به بیمارستان منتقل شدند.
به گزارش ایرنا، با ورود سامانه بارشی به آسمان استان از ظهر روز یکشنبه و بارش شدید باران و برف جاده های استان وشهرستان به شدت لغزنده بوده که رانندگان باید قوانین راهنمایی و رانندگی را به دقت رعایت کنند تا از بروز حوادث جلوگیری شود.
7190/7273

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي حوادث رانندگي نوروز مصدوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۹۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد ۲ خودرو سواری در قزوین ۹ مصدم برجای گذاشت

افراسیاب علیزاده سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر قزوین گفت: در نخستین ساعات بامداد امروز گزارشی مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در جاده قزوین - رشت به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر قزوین اعلام شد.

وی ادامه داد: بلافاصله ۲ تیم امداد و نجات از پایگاه‌های "شیرین سو" و "کوگیر" دفتر نمایندگی بخش طارم سفلی و یک تیم امداد و نجات نیز از پایگاه کوهین جمعیت هلال احمر شهرستان قزوین جهت امداد رسانی به محل حادثه اعزام شدند.

علیزاده یادآور شد: امدادگران این جمعیت بلافاصله خود را به محل حادثه رسانند و مشاهده کردند که براثر برخورد ۲ دستگاه خودرو با هم، ۹ سرنشین این خودرو‌ها مصدوم شده بودند که پس از ارزیابی و اقدامات پیش بیمارستانی هفت مصدوم توسط نجاتگران هلال احمر و ۲ مصدوم توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • استان‌هایی که در صدر حوادث جاده‌ای هستند
  • استان‌های اصفهان، فارس و مازندران در صدر حوادث جاده‌ای
  • بیشترین حوادث جاده‌ای در کدام استان‌ها رخ داده است؟
  • هلال احمر خراسان رضوی به ۳۰۹ مصدوم خدمت رسانی کرد
  • واژگونی در صدر حوادث جاده‌ای خراسان جنوبی
  • واژگونی در صدر حوادث جاده‌ای خراسان جنوبی 
  • وقوع ۲ سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- رشت طی ۲۴ ساعت گذشته
  • خدمت رسانی به ۲۷۶ مصدوم توسط جمعیت هلال احمر خراسان رضوی
  • ۹ مصدوم حاصل برخورد ۲ دستگاه سواری در قزوین
  • برخورد ۲ خودرو سواری در قزوین ۹ مصدم برجای گذاشت