Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، صدیقه ربیعی در حاشیه دومین جشنواره ملی فرهنگ و سنن ایرانی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: با توجه به شعار امسال باید با تمهیدات لازم و برنامه ریزی مناسب شاهد رونق هرچه بیشتر گردشگری و صنایع دستی باشیم.
وی با بیان اینکه قزوین دارای ابنیه و آثار تاریخی فراوانی بوده و همچنین در زمینه تولید صنایع دستی جزو استان های پیشتاز و با ظرفیت به شمار می رود،اظهار داشت: یکی از مهم ترین فعالیت های استان قزوین تولیدات صنایع دستی است که در این خصوص با فعالیت بسیار خوب بانوان روبرو هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ربیعی همچنین گفت: برگزاری جشنواره ملی فرهنگ و سنن ایرانی در قزوین ضمن اینکه فرصتی خوب برای رونق گردشگری در قزوین به شمار می رود، آداب و رسوم ایرانیان را در گذر زمان برای ما به تصویر می کشد.
این مسئول یکی از راه های ارتقای نشاط اجتماعی را احیای سنن دیرینه دانست و گفت: جشنواره فرهنگ و سنن اقوام ایرانی در قزوین به این مهم کمک می کند.
9925*3013
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 آثار تاریخی آداب و رسوم صنایع دستی گردشگری گردشگری و صنایع دستی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۹۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامت ۸۱ هزار نفر در واحدهای اقامتی آذربایجان غربی

به‌گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، از اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی، مرتضی صفری افزود: در این مدت آمار اقامت نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۱ درصد افزایش داشته و نیز ضریب اشغال تخت‌ واحدهای اقامتی سطح استان در ایام نوروز به ۴۵ درصد رسیده است.

او اضافه کرد: از این تعداد ۴۱ هزار و ۷۵ نفر در واحدهای اقامتی استان اعم از هتل، هتل آپارتمان، بوم‌گردی، مجتمع‌های گردشگری و ۴۰ هزار و ۱۲۶ نفر در سایر مراکز اقامتی اعم از مدارس، خانه معلم، باشگاه فرهنگیان، کمپ‌های موقت، مهمان‌سراهای ادارات اقامت داشتند.

صفری با بیان اینکه در نیمه دوم تعطیلات نوروزی همواره آمارهای اقامتی، بازدید از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی استان صعودی می‌شود افزود: همچنین در این مدت ۸۳۳ هزار و ۶۹۳ نفر از جاذبه‌های گردشگری، طبیعی، فرهنگی، تفریحی، صنایع‌دستی و موزه‌های استان بازدید داشته اند که رشد ۲۰ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می دهد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی برپایی نوروزگاه در ۲۰ شهرستان، استقرار راهنمایان گردشگری، راه اندازی اتوبوس گردشگری، برپایی نمایشگاه صنایع دستی درموزه های استان و بازرسی ها را از جمله برنامه های ایام تعطیلات نوروزی در استان برشمرد.

آذربایجان غربی یک هزار و ۷۷۰ اثر تاریخی ثبت ملی و جهانی شده دارد که هرساله میزبان مهمانانی از داخل و خارج کشور می شوند.

دیگر خبرها

  • نوروزگاه فرصتی برای معرفی توانمندی‌های شهرستان بانه
  • سفال مند گناباد با ۵ هزار سال قدمت
  • بیش از ۴ میلیون بازدید از جاذبه‌های گلستان ثبت شد
  • اقامت بیش از ۸۱ هزار نفر در واحد‌های اقامتی آذربایجان غربی 
  • اقامت ۸۱ هزار نفر در واحدهای اقامتی آذربایجان غربی
  • بیش از ۴ میلیون بازدید از جاذبه‌های گردشگری گلستان
  • برپایی بازراچه نوروزی صنایع دستی در اردستان
  • روستای اصفهک طبس در راه جهانی شدن
  • هنرمندان کردستانی آثار فاخری در حوزه صنایع‌دستی دارند
  • برپایی نمایشگاه نوروزی صنایع دستی در بوئین زهرا