Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@07:42:12 GMT

سه روستا در خراسان رضوی تخلیه شدند

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۹۲۰۱

سه روستا در خراسان رضوی تخلیه شدند

حجتعلی شایان فر صبح روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا این روستاها را شامل 'گاوکشی، کلاته حاجی و شکوه سنگ' ذکر و بیان کرد: در پی بارش شدید باران جاده فرعی انداده - جغتای واقع در غرب خراسان رضوی به دلیل بارشهای شدید از دیشب تاکنون مسدود و مسیر جایگزین برای آن مشخص شده است.
وی افزود: ستاد مدیریت بحران خراسان رضوی هم اینک در حال آماده باش است و در این چارچوب همه فرمانداران، شهرداران، مدیران و مسئولان بخشهای مختلف سطح استان در محل ماموریت خود حاضر بوده و اقدامات لازم و پیشگیرانه را انجام داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی ادامه داد: با تداوم بارش از دیشب تاکنون 15 شهرستان استان به ویژه در مناطق غربی خراسان رضوی بارندگی داشته اند.
وی بیشترین میزان بارندگی را طی این مدت در شهرستان بردسکن واقع در جنوب غربی خراسان رضوی به میزان 17 میلیمتر اعلام و بیان کرد: پس از آن در شهرستانهای سبزوار و جغتای به ترتیب 12 و 10 میلیمتر بارندگی ثبت شده است. طی همین مدت در کلانشهر مشهد نیز سه میلیمتر باران باریده است.
بر اساس پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بارش شدید باران طی روزهای ششم و هفتم فروردین ماه جاری این استان را فرا می گیرد. با توجه به رگباری بودن بارشها وقوع آبگرفتگی و سیلابی شدن مسیلها و همچنین احتمال اختلال در سامانه حمل و نقل وجود دارد. بیشترین بارش برای شهرستانهای درگز، قوچان، جوین، جغتای، سبزوار، داورزن، چناران، تربت حیدریه، رشتخوار، بردسکن، گناباد، کاخک، نیشابور، بینالود، فیروزه، فریمان، کاشمر، خوشاب و مشهد پیش بینی شده است.
3027/1858
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 حمل و نقل خراسان رضوی مدیریت بحران مشهد هواشناسی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۹۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم هوای سرد و بارش باران در خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان، زهرا آهنگرزاده اظهار کرد: در شبانه روز گذشته همه ایستگاه‌های هواشناسی استان، بارش باران را ثبت کرده‌اند که قوچان با ۱۰ و مشهد با هشت میلیمتر بیشترین بارش‌ها را داشته اند.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: هم اکنون بارش باران در ۹ شهرستان خراسان رضوی در حال بارش است که به تدریج این بارش‌ها در نقاط شرقی و شمالی استان شدت خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: ماندگاری هوای سرد، مه گرفتگی و سیلاب همچنان از پیامدهای وضعیت جوی کنونی است که تا فردا در استان تداوم خواهد داشت.

آهنگرزاده عنوان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته، قوچان با سه و مه ولات با ۲۰ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط خراسان رضوی بوده است و کلانشهر مشهد نوسات دمایی هشت تا ۱۵ درجه را به ثبت رسانده است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی اضافه کرد: دمای فعلی مشهد ۹ درجه است و امروز تا ۱۱ درجه افزایش خواهد یافت.

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی گرم می‌شود
  • روستا‌های در معرض سیل از فردا تخلیه شوند
  • بارش باران و جاری شدن سیل در رودخانه‌های فصلی منطقه کدکن
  • هم اکنون بارش باران در ۹ شهرستان خراسان رضوی
  • پیش بینی بارندگی شدید در استان بوشهر
  • تداوم هوای سرد و بارش باران در خراسان رضوی
  • مه‌گرفتگی و بارش باران در اکثر محورهای خراسان رضوی
  • کنگان سربیشه با ۱۷ میلی متر رکوردار بارش باران در خراسان جنوبی شد
  • خراسان رضوی از بارش رحمت الهی متنعم شد
  • بارش شدید باران در ۶ استان / دمای صفر درجه‌ای در همدان