Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-25@01:52:20 GMT

2 گردشگر در آستارا دچار گازگرفتگی شدند

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۹۳۷۴

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان آستارا دقایقی‌پیش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در آستارا اظهار کرد: دو تن از گردشگران اهل تبریز که با روشن کردن ذغال داخل چادر مسافرتی در محدوده بازار بزرگ ساحلی در اثر استنشاق گاز مونواکسیدکربن دچار گاز گرفته شدند.

نظام عباسی با بیان اینکه مسموم‌شدگان پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی با یک دستگاه آمبولانس 115 به بیمارستان شهید بهشتی شهرستان آستارا منتقل شدند گفت: هم‌اکنون حال عمومی حادثه‌دیدگان مساعد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از شهروندان و گردشگران خواست ضمن خودداری از روشن کردن ذغال و گاز پینک‌نیک در داخل چادرهای مسافرتی با رعایت هرچه بیشتر نکات ایمنی از محکم بستن و باز بودن مسیر خروجی لوله‌های بخاری و آب‌گرم‌کن اطمینان حاصل کنند تاز از وقوع حوادث مشابه پیش‌گیری به‌عمل‌آید.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان آستارا با بیان اینکه این شهرستان دارای سه پایگاه اورژانس و یک کمپ در محدوده بازار بزرگ ساحلی دارد تصریح کرد: در طول تعطیلات عید نوروز 66 مورد مأموریت تصادفی و غیرتصادفی توسط کارشناسان فوریت های پزشکی شهرستان آستارا انجام شده است.

انتهای پیام /

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۹۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به شبکه‌های بهداشت چابهار

 منصور نعیم‌آبادی   از واریز ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به‌حساب شبکه‌های بهداشت و بیمارستان‌های تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی چابهار خبر داد و گفت: اعتبارات در قالب برنامه ۱۰۰ روزه و مبتنی بر عملکرد مراکز تحت پوشش تخصیص و به‌حساب واریز می‌شود و امیدواریم شاهد تحولی در خدمت‌رسانی به مردم عزیز منطقه باشیم.    نعیم‌آبادی تصریح کرد: تزریق اعتبارات در چندین مرحله ادامه خواهد داشت و از سوی دیگر نظارت بر عملکرد و نحوه هزینه‌کرد نیز موشکافانه توسط کارشناسان ستادی انجام خواهد گرفت.    سرپرست معاونت توسعه دانشکده علوم پزشکی چابهار ضمن تقدیر از نگاه ویژه وزارت بهداشت به دانشکده علوم پزشکی چابهار و تقدیر از تلاش حمایت‌های سرپرست دانشکده ابراز امیدواری کرد که در مدت کوتاهی بخشی از مشکلات زیرساختی و تجهیزاتی با رویکرد برنامه ۱۰۰ روزه مرتفع خواهد شد. باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • تخصیص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به شبکه‌های بهداشت چابهار
  • ۴۰ شهرستان استان خراسان رضوی دچار تنش آبی است
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا معارفه شد
  • توصیه‌های ایمنی پزشکی قانونی به شهروندان هنگام صاعقه
  • صاعقه جان یک کشاورز را در هرسین گرفت
  • صاعقه در کرفس» استان همدان جان چوپان را گرفت
  • بازنگری طرح هادی ۸ روستای آستارا در دستور کار قرار دارد