Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@13:41:34 GMT

بانوی والیبالیست ارومیه ای به اردوی تیم ملی دعوت شد

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۹۳۹۶

بانوی والیبالیست ارومیه ای به اردوی تیم ملی دعوت شد

ارومیه - ایرنا - نایب رییس هیات والیبال آذربایجان غربی گفت: «معصومه اسماعیلی» ورزشکار ارومیه‌ ای به دومین مرحله اردوی تیم ملی بزرگسالان بانوان دعوت شد.

معصومه حبیبی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مرحله از اردو 25 بازیکن شانس خود را برای حضور در ترکیب نهایی تیم ملی بانوان ایران جهت شرکت در رقابت های قهرمانی 2019 آسیا امتحان می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: این اردو از 6 تا 11 فروردین ماه جاری در محل کمپ تیم های ملی برگزار می شود.
وی ادامه داد: در مرحله نخست اردوی آمادگی تیم ملی بانوان که اواخر اسفند ماه گذشته با دعوت از 36 بازیکن برگزار شد «اسما سعیدی» دیگر بازیکن ارومیه ای نیز حضور داشت.
وی گفت: بر اساس اعلام فدراسیون والیبال، زهرا بخشی، تهمینه درگذنی و فاطمه امینی از تهران، فرزانه مرادیان، هاله متقیان، فاطمه عنایت، مائده اسکندری، ندا چملانیان، فاطمه صفری، منا دریس محمودی، زهرا شیری و شبنم علیخانی از اصفهان، آی تک سلامت و حانیه محتشمی پور از آذربایجان شرقی، فاطمه سلگی از لرستان، فاطمه حسنی از کرمان، الهام فلاح، نگار کیانی و ریحانه کریمی از فارس، مهسا کدخدا از خراسان جنوبی، زهرا کریمی از مرکزی، سودابه باقرپور از مازندران و نگین شیرتری و الهه پورصالح از گیلان دیگر بازیکنان دعوت شده به این اردو هستند.
حبیبی افزود: معصومه اسماعیلی در نقش پاسور سابقه حضور در ترکیب تیم ملی و اعزام به مسابقات آسیایی را دارد و این بار نیز برای قرار گرفتن در ترکیب نهایی تیم ملی تلاش می کند.
نایب رییس هیات والیبال آذربایجان غربی گفت: اسماعیلی سال گذشته به عنوان پاسور اصلی به همراه تیم ملی جوانان در مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی تایلند صاحب مقام ششم شد.
به گزارش ایرنا آذربایجان غربی از استان های مستعد در ورزش والیبال در بخش مردان و بانوان است و پیش از این نیز 9 والیبالیست دختر از این استان در سال 1395 به اردوهای تیم ملی دعوت شده بودند.
امسال 12 والیبالیست ارومیه ای شامل «سعید معروف، امیر فلاحت خواه، میلاد عبادی پور، مرتضی شریفی، میثم صالحی، امیرحسین توخته و محمدرضا حضرت پور» به اردوی تیم ملی بزرگسالان و امیرحسین توخته، بردیا سعادت، سهیل مسعود، علی اصغر نبی زاده و امیرحسین همتی به اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت شدند.
شهر ارومیه به عنوان قطب والیبال ایران، ملی پوشان زیادی تقدیم تیم های ملی کرده است و یدالله کارگرپیشه، ساسان خداپرست و میرسعید معروف، مرتضی شریفی و بردیا سعادت پنج کاپیتان ارومیه ای تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران از دهه های 40 تا 90 هستند.
7156/7129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش واليبال بانوان اردوي تيم ملي اروميه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۹۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت کشتی گیر کردستانی به اردوی تیم ملی

 با دعوت سرمربی تیم ملی «محمدمبین عظیمی» کشتی گیر صاحب عنوان کردستانی به هشتمین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آزاد فراخوانده شد.

هشتمین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آزاد روز‌های پنجم لغایت ۱۷ اردیبهشت ماه در کمپ تیم‌های ملی برگزار می‌شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • دعوت شش مازندرانی به اردوی تیم ملی والیبال
  • راهیابی دو بانوی ورزشکار خراسان رضوی به اردوی تیم ملی تنیس روی میز
  • تقدیر ستاره پیشین بارسا از والیبالیست بلغارستانی
  • دعوت کشتی گیر کردستانی به اردوی تیم ملی
  • دعوت ورزشکار چهارمحال و بختیاری به اردوی تیم ملی والیبال
  • ورزشکارخراسان رضوی در اردوی تیم ملی فوتسال ناشنوایان
  • بلژیک مقهور هنرنمایی دانش‌آموزان والیبالیست ایران
  • والیبالیست‌های ایرانی ۳۰۰ درصد گران شدند!
  • دعوت از پاراتکواندو کار بانوی قمی به تیم ملی
  • دعوت یک گلستانی به اردوی تیم ملی سپک تاکرا