Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@03:41:54 GMT

سلامت هوای تهران در اثر باد و باران

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۹۴۰۴

سلامت هوای تهران در اثر باد و باران

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: هوای تهران سالم است و وزش باد و بارش باران سبب برقراری شرایط مطلوب هوا برای بیشتر مناطق تهران می‌شود.

حسین شهبازی در گفت‌وگو با ایسنا، اعلام کرد: در حال حاضر کیفیت هوای تهران با شاخص ۵۶ در شرایط سالم قرار دارد. همچنین کیفیت هوای تهران در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ۸ صبح امروز با شاخص ۳۷ در شرایط پاک قرار داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: طبق نتایج حاصل از پیش‌بینی پارامترهای هواشناسی برای شهر تهران، با تداوم شرایط جوی ناپایدار در روز جاری (سه‌شنبه ۶ فروردین)، برای برخی ساعات بارش متناوب و شدید باران و وزش باد موثر با بزرگی بین ۳ تا ۵ متر بر ثانیه انتظار می‌رود که شرایط لازم برای برقراری وضعیت مطلوب کیفیت هوا را در اکثر مناطق شهر تهران فراهم خواهد کرد.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: به تدریج با کاهش میزان ناپایداری جوی از ساعات پایانی سه‌شنبه، انتظار می‌رود به تدریج افزایش نسبی در غلظت برخی آلاینده‌ها مشاهده شود و این شرایط تا صبحگاه روز چهارشنبه کمابیش ادامه داشته باشد.

شهبازی اظهار کرد: هر چند با تغییر شرایط جوی در طول روز بر سرعت باد افزوده شده و برخی ساعات به ویژه بعدازظهر همراه با وزش باد با بزرگی بالاتر از ۵ متر بر ثانیه از سمت نواحی غربی و شمال غربی خواهد بود که سبب پراکندگی آلاینده‌ها و به تبع آن برقراری شرایط مطلوب کیفیت هوا در هفتمین روز از بهار ۹۸ خواهد شد.

وی تاکید کرد: دمای تهران تا روز آینده روند افزایشی خواهد داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: باران کیفیت هوای تهران وزش باد هوای سالم در تهران هواي سالم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۹۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۴ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۷۳ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۲۸ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۲۶ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

کد خبر 6084959

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت کیفیت هوای تهران
  • حال هوای تهران خوب است
  • کیفیت هوای تهران در روز جاری
  • هوای لامرد، امروز ناسالم برای گروه‌های حساس
  • ثبت هوای پاک در ۶ منطقه تهران
  • وضعیت کیفیت هوای تهران چگونه است؟
  • کیفیت هوای تهران در چه وضعی است؟
  • کیفیت هوای تهران قابل قبول است
  • هوای تهران در مدار سلامت
  • کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است