Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در پیامی کشته شدن تعدادی از هموطنانمان در شهر شیراز را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است: 

«بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
جاری شدن سیلاب و کشته و زخمی شدن تعدادی از هم‌وطنان عزیزمان در شهر شیراز موجب تاثر و تالم اینجانب گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این واقعه غم‌انگیز و مصیبت فقدان هم‌وطنان عزیز را به ملت شریف ایران، به‌ویژه مردم بزرگوار شیراز و خانواده‌های مصیبت‌دیده، تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای درگذشتگان مغفرت و برای مصدومان و بازماندگان صبر و شفای عاجل مسالت می‌کنم. در نهایت اینجانب آمادگی خود را به نمایندگی از سوی مردم غیرتمند خوزستان برای هر نوع کمک به مردم عزیز آن استان اعلام می‌دارم.»

انتهای پیام 

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۹۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دام شیادان سایبری تحت عنوان فروش سوالات کنکور

سرهنگ کارآگاه علی حسینی رئیس پلیس فتا خوزستان گفت: شیادان سایبری با ایجاد کانال در شبکه‌های اجتماعی و وعده فروش سوالات کنکور، پس از جلب اعتماد قربانیان، مبالغ بسیار زیادی را کلاهبرداری می‌کنند. پس از واریز وجه توسط قربانیان، شخص کلاهبردار سوالات کنکور سال‌های گذشته که به صورت رایگان در اینترنت وجود دارد را ارسال می‌کند و بدین طریق از هموطنان کلاهبرداری می‌نمایند. 

او می‌گوید: هموطنان عزیز توجه داشته باشند با توجه به بالا بودن امنیت طراحی، تکثیر و توزیع سوالات کنکور امکان اینکه این سوالات قبل از شروع امتحان در اختیار افراد قرار گیرد بسیار پایین و ناممکن است. به همین خاطر فریب تبلیغات دروغین کلاهبرداران سایبری را نخورده و به هیچ وجه اعتماد نکنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر در پی درگذشت مادر شهیدان نیرنگ
  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی
  • امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت | دلیل استعفای او در سال گذشته
  • دام شیادان سایبری تحت عنوان فروش سوالات کنکور
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • ۱۶ کشته و ۲۸ مفقود درپی واژگونی قایق پناهجویان
  • پیام تسلیت هیأت خانواده شهدا و ایثارگران به معاون شورای حل اختلاف و بسیج قوه قضائیه
  • تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل درپی اختلاف خانوادگی
  • حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت