Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@07:11:40 GMT

241 دستگاه تلفن همراه قاچاق در سقز کشف شد

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۹۴۸۰

241 دستگاه تلفن همراه قاچاق در سقز کشف شد

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری پلیس سردارعلی آزادی اظهار داشت: با اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس آگاهی شهرستان سقز، یک دستگاه خودروی سواری پژو405 حامل محموله تلفن همراه قاچاق در محور سقز- دیواندره شناسایی شد.
وی افزو.د: با هماهنگی مراجع قضائی خودروی مورد نظر متوقف و در بازرسی از آن 241 دستگاه انواع تلفن همراه قاچاق کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد: در این عملیات یک متهم دستگیر و برای انجام تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شد که در تحقیقات صورت گرفته به جرم خود و قاچاق گوشی های تلفن همراه و حمل آن به یکی از شهرستان های استان اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی استان کردستان تاکید کرد: مبارزه قاطع با قاچاقچیان کالا از اولویت های انتظامی استان در سال جدید خواهد بود.
6108 / 3034
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 پلیس آگاهی تلفن همراه فرمانده انتظامی استان قاچاق ماموران پلیس 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۹۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه توقیف شد

سردار دوستعلی جلیلیان  اظهار کرد: پلیس شهرستان میرجاوه با اشراف اطلاعاتی از انتقال میزان قابل توجهی سوخت قاچاق به وسیله پنج دستگاه کامیون تانکر دار در سطح حوزه استحفاظی شهرستان میرجاوه مطلع شدند.

وی افزود: ماموران انتظامی میرجاوه با شناسایی مسیر تردد تریلی‌ها ، با هماهنگی مرجع قضایی طی پنج عملیات جداگانه اقدام به متوقف کردن آنها کردند و در بازرسی از این کامیون ها موفق به کشف ۱۱۸ هزار لیتر هیدروکربن فاقد مدارک و قاچاق شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به دستگیری پنج متخلف و توقیف پنج دستگاه کامیون در این عملیات خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش سوخت قاچاق مکشوفه را حدود ۳۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کشف کالای قاچاق در دهلران
  • ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه توقیف شد
  • توقیف ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه
  • کشف ۱۰ میلیارد ریالی کالای قاچاق در دهلران
  • کشف ۲۵ دستگاه کولر قاچاق از یک انبار در لنگرود
  • مرسدس بنز ۲۰۰ میلیارد ریالی قاچاق در توقیف پلیس هرمزگان
  • خودرو ۲۰۰ میلیاردی قاچاق در توقیف پلیس هرمزگان
  • کشف ۲۰۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خرمشهر
  • کشف ۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در پاکدشت
  • کشف و ضبط ۱۹ دستگاه ماینر غیرمجاز در گچساران