Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-23@08:42:26 GMT

کاهش قربانیان جهانی حملات تروریستی در 2018

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۹۴۸۲

کاهش قربانیان جهانی حملات تروریستی در 2018

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری روسیاالیوم؛ نتایج تحقیقات «مرکز تروریسم و قیام جین» نشان داد: پس از سوریه، اکراین، عراق، یمن و افغانستان بیشترین تعداد حملات تروریستی را در سال‌های 2017 و 2018 دارا بوده‌اند.

همچنین تحقیقات این مرکز نشان می‌دهد: تعداد حملات تروریستی در کشورهای مذکور به جز کراین و افغانستان در سال 2108 نسبت به سال گذشته ( 2017) کمتر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر گزارش این مرکز، تعداد کشته‌شدگان حملات تروریستی در جهان از 27 هزار نفر در سال 2017 به 13 هزار نفر در سال 2018 کاهش یافته است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: تروریسم تلفات انسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۹۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۲ درصد از قربانیان غزه کودک و زن هستند/ ۷۰۰۰ نفر زیر آوار هستند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، اسماعیل ثوابته مدیر دفتر اطلاع رسانی دولتی در غزه گفت: بیش از ۷۲ درصد از قربانیان تجاوزهای رژیم صهیونیستی کودکان و زنان هستند.

وی افزود: به علت حمله رژیم صهیونیستی به غزه، بخش بهداشت و درمان در غزه به طور کامل فروپاشیده است.

اسماعیل ثوابته بیان کرد: اشغالگران مرکز درمانی شفا در غزه را به گورستان جمعی تبدیل کردند.

وی افزود: اشغالگران عامدانه بیمارستانها در غزه را می‌سوزانند. اشغالگران مرکز درمانی ناصر را در خان یونس به مرکز بازجویی و شکنجه تبدیل کرده اند.

ثوابته بیان کرد: اشغالگران بیش از ۳۰۰ نفر از پرسنل پزشکی را اعدام کرده اند. از جامعه بین المللی می‌خواهیم که بیمارستان‌های صحرایی بفرستند و کادر پزشکی به غزه اعزام کنند.

وی اعلام کرد: از نهادهای بین المللی می‌خواهیم که به اشغالگران فشار وارد کنند تا تجاوزش را متوقف سازد و کادر پزشکی را آزاد کند. اشغالگران عامدانه در راستای بحرانی کردن اوضاع انسانی در غزه حرکت می‌کند.

ثوابته بیان کرد: اشغالگران اقدام به تخریب شبکه آب و فاضلاب در غزه کرده اند. همه گذرگاه‌های غزه بسته است و خبری از کمک‌ها نیست. از مصر می‌خواهیم که گذرگاه را به طور کامل را باز کند. بیش از ۲۰ هزار بیمار نیاز به درمان در خارج به شکل سریع دارند.

وی افزود: کشورها کمک‌هایی ارسال کردنند اما به غزه نرسیده است. همچنان هفت هزار نفر زیر آوار هستنند.

کد خبر 6083705

دیگر خبرها

  • نیاز ۲ میلیارد دلاری برای کمک‌های غذایی به افغانستان
  • عضو هیئت‌علمی واحد علوم و تحقیقات، نشان ملی قانون را دریافت کرد
  • افزایش شدید تعداد آوارگان فلسطینی در دیرالبلح
  • کاهش فقر مطلق در ایران به روایت بانک جهانی
  • شادترین کشورهای جهان در سال ۲۰۲۴؛ رتبه ایران و افغانستان چند است؟
  • تصاویر نجومی سوم اردیبهشت (۲۲ آوریل)
  • افزایش صادرات نفت ایران به قبل از بازگشت تحریم‌ها
  • حمله کابل| داعش: شیعیان و طالبان را هدف قرار دادیم
  • ۷۲ درصد از قربانیان غزه کودک و زن هستند | ۷۰۰۰ نفر زیر آوار هستند
  • ۷۲ درصد از قربانیان غزه کودک و زن هستند/ ۷۰۰۰ نفر زیر آوار هستند