Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله نعیم ابادی در این دیدار با تبریک فرا رسیدن‌سال ۱۳۹۸ بر لزوم هوشیاری همه دستگاه‌ها و مدیران در اجرایی کردن‌ تدابیر مقام‌معظم‌رهبری در نام‌گذاری سال جدید به نام «رونق تولید»،‌ تاکید کرد.

وی با اشاره به ضرورت اتخاد تدابیر مؤثر و سریع برای مقابله با حوادث احتمالی ناشی از بارش‌های پیش‌رو از استاندار هرمزگان خواست با بسیج همه امکانات دستگاه‌های اجرایی، اسباب امنیت خاطر مسافران نوروزی و همچنین شهروندان هرمزگان را فراهم آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه بندرعباس همچنین با اعلام باز بودن درب همه مساجد و بقاع متبرکه در زمان وقوع بحران، توجه و تاکید بر نقش به خصوص مسجد به عنوان ظرفیتی جدید و منحصر به فرد در مدیریت بحران را خاطرنشان کرد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در پایان از بسیج امکانات و توانمندی کلیه ارگان‌های نظامی انتظامی و نهادهای مذهبی و انقلابی در امداد رسانی به وقت ضرورت خبر داد.

در ابن‌دیدار همچنین استاندار هرمزگان‌ضمن تبریک فرارسیدن سال نو، از آمادگی‌کامل کلیه دستگاه‌های اجرایی، امدادرسان، تأمینی، امنیتی و انتظامی برای مقابله با حوادث ناشی از بحران بارش‌های پیش رو خبر داد.

همتی با تمجید از تدبیر آیت الله نعیم ابادی در اختصاص ظرفیت مسجد جامع بندرعباس برای خدمت رسانی در مواقع بحرانی، از نقش‌مساجد و بقاع متبرکه به عنوان ظرفیتی تاریخی و منحصر به فرد در مدیریت بحران یاد کرد و با اشاره به ظرفیت مسجد جامع در شرایط بحران به جهت استحکام بنا و هم به لحاظ موقعیت جغرافیایی و هم به لحاظ گنجایش جمعیت، اظهار کرد: در ارتباط مستمری که با فرماندار برای تعیین مکان‌هایی برای مسافران نوروزی داشتیم ناگهان به ذهنم آمد مسجدجامع ظرفیت فوق العاده ای است و به فرماندار گفتم که در این خصوص هماهنگی‌های لازم را انجام دهد.

وی افزود علاوه بر ظرفیت این مسجد، درب همه مکان‌های دولتی و سالن‌های ورزشی که ظرفیت اقامتگاه شدن را دارند در زمان‌بحران احتمالی بر روی پناه جویان و مسافران باز خواهد بود و عملیات امداد رسانی بدون‌ وقفه ادامه خواهد داشت.

استاندار هرمزگان همچنین با اشاره به حضور حجم عظیمی از گردشگران تا پایان تعطیلات نوروزی در هرمزگان و شرایط آب و هوایی خاص این ایام استان و کشور از آمادگی کامل مجموعه دستگاه‌های اجرایی استان برای تأمین و توزیع تمامی کالاهای مورد نیاز این روزها به طور کامل خبر داد و گفت: استان هرمزگان همچنین آمادگی کاملی برای کمک به سیل زدگان سایر استان‌ها دارد و در این راستا آماده‌ایم تا تجهیزات و امکانات مورد نیاز را به سایر مناطق سیل زده اعزام کنیم.

کد خبر 4575762

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری هرمزگان فریدون همتی سیل نماینده ولی فقیه در هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۹۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تلفات جانی در سیلاب های اخیر افغانستان

وزارت طالبان در امور رسیدگی به حوادث طبیعی از مرگ 29 تن بر اثر باران‌های شدید و سیل سه روز اخیر در این افغانستان خبر داده است.

این وزارت اعلام کرد: ۲۹ نفر براثر بارندگی و سیلاب در سه روز اخیر در ۱۰ ولایت افغانستان جان باخته و هفت نفر نیز زخمی شده‌اند.

بر اساس اعلام این وزارتخانه، هفته قبل نیز بارندگی و سیل، جان بیش از ۷۰ تن از شهروندان این کشور را گرفت.

بر این اساس در ۱۰ روز گذشته شمار قربانیان سیل در افغانستان به ۱۰۰ نفر رسیده است.

سخنگوی وزارت طالبان در امور رسیدگی به حوادث طبیعی گفته است: قربانیان سیل در سه روز اخیر از باشندگان ولایت‌‍‌های غزنی، پکتیا، جوزجان، غور، فراه، نیمروز، سمنگان، پروان، هلمند و ننگرهار بوده اند.

جانان سایق افزود: در این مدت 72 خانه مسکونی و صد‌ها هکتار زمین کشاورزی نیز تخریب شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ترک فعل احتمالی در مدیریت بحران پیگیری می‌شود
  • استفاده حداکثری از ظرفیت «اسکاپ» برای اجرای برنامه‌های توسعه‌ای کشور
  • تدابیر یزد برای ۴۸ ساعت بارانی/تعطیلی تمام کمپ‌های کویرنوردی یزد
  • آماده‌باش مدیریت بحران استان
  • جمهوری اسلامی آمادگی مقابله با هرگونه تهدید از جانب رژیم صهیونیستی را دارد
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در البرز/ مدیرآن آماده‌باش شدند
  • افزایش تلفات جانی در سیلاب های اخیر افغانستان
  • مسجد طراز اسلامی در سایه تعامل حداکثری متولیان مساجد محقق می‌شود
  • ترکیب احتمالی سپاهان در بازی همیشه دشوار
  • ترکیب احتمالی دورتموند و بایرلورکوزن برای بازی با یکدیگر