Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-24@07:53:55 GMT

تعطیلی کاخ موزه سعدآباد و رستوران‌های دربند و درکه

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۹۶۷۸

تعطیلی کاخ موزه سعدآباد و رستوران‌های دربند و درکه

فرماندار شمیرانات از تعطیلی کاخ موزه سعدآباد و رستوران های دربند و درکه در روز سه شنبه به دلیل احتمال سیلابی شدن این منطقه خبر داد.

به گزارش مهر، سیاوش شهریور اظهار داشت: کاخ موزه سعد آباد، و رستوران‌های دربند و درکه و همه اماکنی که ممکن است در آنجا سیلاب ایجاد شود، امروز سه شنبه تعطیل خواهد بود.

وی دلیل این تعطیلی را احتمال وقوع سیل دانست و افزود: قصد ما این است، که تجمع و دپو انسانی در این اماکن وجود نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شمیرانات همچنین از آمادگی همه اعضای ستاد مدیریت بحران این شهرستان خبر داد و گفت: آمادگی مراکز بهداشتی و درمانی شمیرانات، پیش بینی و آمادگی سالن‌های ورزشی جهت اسکان اضطراری در صورت لزوم و بازدید میدانی از نقاط آسیب پذیر از جمله جاده رانشی و «توک مزرعه» و بررسی آخرین وضعیت این نقاط از اقداماتی است، که انجام شده است.

شهریور همچنین گفت: لازم به ذکر است حدود ٣٣.٣ میلیون متر مکعب از حجم سد لتیان خالی است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کاخ موزه سعدآباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۹۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهروموم یک رستوران در شادگان

سیدغالب موسوی سرپرست مرکز بهداشت شادگان گفت: باهدف حفظ سلامت مردم و پیشگیری از بیماری ها، در بازرسی توسط کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت و رئیس اداره اماکن شادگان یک رستوران به علت نواقص متعدد، رعایت نکردن توصیه و شیوه نامه‌های بهداشتی براساس قانون مهروموم شد.

در این بازرسی‌ها نیز برای برخی واحد‌های صنفی تهیه و توزیع مواد غذایی متخلف اخطاریه صادر شد. 

 افزود: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلفات بهداشتی در همه ساعات شبانه روز می‌توانند به سامانه ۱۹۰ بهداشت شکایات و گزارشات خود اعلام کنند تا در اسرع وقت پیگیری لازم انجام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • مهروموم یک رستوران در شادگان
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند در روز چهارشنبه
  • تعطیلی یک رستوران در شادگان
  • مهر و موم یک رستوران در شادگان
  • پروژه‌های نیمه تمام راهسازی دشتستان تکمیل می شوند
  • یک سال است که رستوران‌های مشهد افزایش نرخ نداشته‌اند
  • سپاه پاسداران دارای جایگاهی ویژه در بین آحاد مردم است
  • ضرب العجل فرماندار شمیرانات برای تثبیت سند مالکیت ادارات شهرستان
  • پاک سازی طبیعت کوهستانی منطقه دربند خوانسار