Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@17:16:49 GMT

استاندار کردستان: امنیت زیربنای رونق تولید است

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۹۷۱۸

استاندار کردستان: امنیت زیربنای رونق تولید است

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان با اشاره به نامگذاری امسال بنام رونق تولید از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: اگر امنیت در جامعه برقرار باشد زمینه برای رشد سرمایه گذاری و در نهایت رونق تولید در کشور فراهم می شود.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری پلیس بهمن مرادنیا در دیدار با فرمانده انتظامی و فرمانده مرزبانی انتظامی کردستان اظهار داشت: امنیت نیاز همگانی است که استقرار آن به مشارکت همه سازمان ها و نهادها و اقشار مختلف مردمی نیازمند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مرادنیا با تاکید بر اینکه امروز امنیت شهرها و جاده ها در سایه تلاش پلیس تامین می شود اضافه کرد: این در حالی است که در چنین روزهایی مردم در پی گشت وگذار ودید و بازدید عید هستند و کارکنان خدوم نیروی انتظامی با نشاط وشادابی و روحیه مستحکم و قوی در جای جای این سرزمین اسلامی در حال خدمت رسانی به مردم هستند.
وی با بیان اینکه این تلاش ها و خدمات در نزد خداوند متعال پاداش اخروی دارد افزود: نیروی انتظامی امروز محبوب مردم است و خدمات شایسته این نیروی خدوم موجب افزایش مقبولیت و محبوبیت در بین مردم می شود.
استاندار کردستان با بیان اینکه امروز جای جای این استان مرزی و شهید پرور شاهد برقراری امنیت مطلوب است تاکید کرد: این امنیت مطلوب را حاصل تلاش شما کارکنان خدوم و سخت کوش نیروی انتظامی ودیگر دستگاه های امنیتی می دانیم.
فرمانده انتظامی کردستان نیز در این دیدار با اشاره به آمادگی کامل انتظامی استان در راستای تامین امنیت مسافران ورودی به استان کردستان اظهار داشت: با به کار گیری همه امکانات و نیروها، امنیت مسافران را به بهترین شکل ممکن فراهم می کنیم.
سردار علی آزادی افزود: در همین راستا با تجهیز 210 تیم عملیاتی و به کارگیری بیش از یک هزار نیروی پلیس راه و پلیس راهور علاوه بر انضباط ترافیکی در حوزه کاهش تصادفات نیز تلاش خواهیم کرد.
وی یادآور شد: در همین راستا و با بهره گیری از توان بالقوه مشارکت های مردمی میزان تصادفات فوتی امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 35 درصد کاهش داشته است.
6108 / 3034

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي استاندار كردستان رونق توليد امنيت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۹۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه‌گذاری ۱۵۰ هزار میلیارد تومانی حوزه صنایع معدنی و صنعت

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوبعلی نظری در جلسه شورای هماهنگی دستگاه‌های اقتصادی استان که در محل دفتر استاندار برگزار شد، ضمن بیان اینکه صنایع معدنی یکی از ظرفیت‌های جدی استان به شمار می‌رود، اظهار کرد: از شهریور ۱۴۰۰ تا پایان ۱۴۰۲ در حوزه صنایع معدنی و صنعت ۱۵۰ همت سرمایه‌گذاری اتفاق افتاده که طبیعتاً در رشد تولید و اشتغال استان تأثیرگذار بوده است.

استاندار خراسان رضوی گفت: تعداد ۱۳۴۲ پروانه بهره‌برداری جدید در دو سال و نیم گذشته صادر شده که بخشی ایجادی و بخشی توسعه‌ای بوده است.

وی خاطرنشان کرد: نتیجه تلاش دستگاه‌ها در سال ۱۴۰۳ از نظر جریان اقتصادی باید انسجام، تلاش بیشتر و خروجی بهتر باشد.

نظری بیان کرد: بر اساس گزارش‌های رسیده از وزارت صمت، به ظرفیت شهرک‌های صنعتی استان در دو سال و نیم گذشته ۲۶ و نیم درصد اضافه شده است.

استاندار خراسان رضوی گفت: با توجه به شعار جهش تولید با مشارکت مردم، سیاست ما در بخش‌های مختلف این است که زمینه را برای بخش خصوصی فراهم بکنیم.

کد خبر 6084639

دیگر خبرها

  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • کشف ۶۰ میلیارد ریال نوشیدنی‌های قاچاق از یک انبار در رشت
  • باشگاه دانش آموزی خبرنگار پلیس، پیشگام در حوزه‌های انتظامی و انضباط اجتماعی است
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند
  • امنیت سرمایه گذاری نیاز کشور است
  • کتابخانه‌های عمومی با برگزاری برنامه‌های فرهنگی مردم را به کتاب‌خوانی ترغیب کنند
  • باید بستر‌های مشارکت مردم در امر رونق اقتصاد و جهش تولید را فراهم آوریم
  • باید بسترهای مشارکت مردم در امر رونق اقتصاد و جهش تولید را فراهم آوریم/ از بازدید نماینده‌های مجلس از زندان‌ها استقبال می‌کنیم
  • سرمایه‌گذاری ۱۵۰ هزار میلیارد تومانی حوزه صنایع معدنی و صنعت
  • کشف ۷۳ فقره انواع سرقت در گلستان/ دستگیری ۳۵۴ متهم تحت تعقیب