Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

فرماندار شمیرات با اشاره به آماده باش این فرمانداری طی امشب و فردا شب، خاطر نشان کرد: کل لجستیک حوزه شهر تجریش و بخش‌ها در حالت آماده باش قرار دارند؛ امیدواریم سیلابی نیاید اما با توجه به سوابق سیل‌های پیشین، از لحاظ امکانات، نیروی انسانی و پشتیبانی آمادگی کامل داریم و همه محل‌های خطر خیز شمیرانات را تخلیه کرده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، سیاوش شهریور فرماندار شمیرانات شامگاه دوشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران استان تهران که با حضور معاون اول رئیس جمهوری برگزار شد، با اشاره به اقدامات انجام شده در شهرستان شمیرانات برای پیشگیری و مواجهه با سیل در این شهرستان اظهار کرد: از صبح دوشنبه هشدارهای لازم را به کلیه شهروندان حوزه شهر تجریش و بخش‌ها داده و کلیه رستوران‌ها را تعطیل و تخلیه کرده و دستور داده ایم که این اماکن تا فردا شب تعطیل باشند.

وی با بیان اینکه کاخ موزه سعد آباد و همه اماکنی که ممکن است در آنجا سیلاب ایجاد شود، فردا تعطیل خواهند بود، افزود: کلیه رستوران‌های حوزه دربند و درکه را نیز تعطیل کردیم تا تجمع و دپوی انسانی در این اماکن وجود نداشته باشد.

فرماندار شمیرانات با اشاره به آماده باش این فرمانداری طی امشب و فردا شب، خاطر نشان کرد: کل لجستیک حوزه شهر تجریش و بخش‌ها در حالت آماده باش قرار دارند؛ امیدواریم سیلابی نیاید اما با توجه به سوابق سیل‌های پیشین، از لحاظ امکانات، نیروی انسانی و پشتیبانی آمادگی کامل داریم و همه محل‌های خطر خیز شمیرانات را تخلیه کرده ایم.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: دربند درکه تهران سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۹۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سعدآباد و تخت‌جمشید در صدر اماکن پربازدید نوروز

در روز هفتم فروردین ماه ۱۴۰۳ بر اساس اعلام آمار از سوی اداره کل موزه ها، ۳۲۴ هزار و ۵۶۳ نفربازدید از موزه ها، پایگاه‌های میراث ملی و جهانی و اماکن فرهنگی تاریخی سراسر کشور انجام شد.

با فروش ۴۹۰ هزار و ۵۵۸ قطعه بلیت برای موزه‌ها و اماکن فرهنگی تاریخی تحت پوشش وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در روز هفتم فروردین‌ماه ۱۴۰۳ تعداد ۳۲۴هزار ۵۶۳ نفربازدید از موزه ها، پایگاه‌های میراث ملی و جهانی و اماکن اماکن فرهنگی تاریخی انجام شد. 

آثار تاریخی استان فارس با ثبت ۱۲۸هزار و ۶۱ نفر بیشترین بازدیدکننده را داشته است. 

براساس پایش انجام شده از آمار روز هفتم فروردین، استان‌های فارس (۱۲۸ هزار و ۶۱ نفر)، اصفهان (۴۲ هزار و ۸۸۳ نفر)، تهران و موزه‌های ستادی (۳۱ هزار و ۷۵۰ نفر)، خوزستان (۲۵ هزار و ۶۸۶ نفر) و خراسان رضوی (۱۳ هزار و ۸۱۱ نفر) به ترتیب پنج استان برتر به لحاظ بیشترین میزان بازدیدکننده هستند. 

حافظیه با ۳۵ هزار و ۵۷۲ نفر، مجموعه تخت جمشید ۳۴ هزار و ۳۴ نفر، سعدیه ۲۱ هزار و ۴۴۹ نفر، ارگ کریم خانی ۱۲ هزار و ۵۱۴ نفر، مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد ۱۲ هزار و ۹۹ نفر، سازه‌های آبی شوشتر ۱۱ هزار و ۸۵۷ نفر، پاسارگاد ۱۱ هزار و ۳۹۷ نفر، باغ فین ۹ هزار و ۸۹۲ نفر، کاخ موزه چهلستون ۹ هزار و ۸۴۰ نفر و عمارت عالی قاپو ۹ هزار و ۲۶۳ نفر در میان موزه‌ها و اماکن فرهنگی تاریخی سراسر کشور، بیشترین تعداد بازدیدکننده را به خود اختصاص دادند. 

همچنین از لحاظ بیشترین میزان فروش بلیت موزه و اماکن فرهنگی تاریخی به ترتیب مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد، مجموعه تخت جمشید، حافظیه، مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان، سعدیه، مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران، باغ فین، ارگ کریم خانی و پاسارگاد در صدر قرار دارند. 

در استان تهران، موزه‌ها و مجموعه ستادی، مجموعه فرهنگی‌تاریخی سعدآباد با تعداد ۱۲ هزار و ۹۹ نفر بازدیدکننده تعداد ۵۶ هزار و ۳۸۶ بازدید، مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان با ۸ هزار و ۷۹۳ نفر بازدیدکننده تعداد ۴۵ هزار و ۸۳۸ بازدید، مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران با ۶ هزار و ۲۰۱ نفر بازدید کننده تعداد ۲۴ هزار و ۳۱۱ بازدید، موزه ملی ایران با ۳ هزار و ۴۳۸ نفر بازدید کننده تعداد ۶ هزار و ۴۳۸ بازدید به ترتیب دارای بیشترین بازدید کننده و میزان بازدید‌ها بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری میراث و گردشگری

دیگر خبرها

  • تعطیلی مجموعه تفریحی و گردشگری دربند صحنه در شب‌های قدر
  • برنامه تعطیلی سینماهای کرمانشاه در شب های قدر
  • دهیاران برای توسعه پایدار در روستاهای دشتستان تلاش کنند
  • سعدآباد و تخت‌جمشید در صدر اماکن پربازدید نوروز
  • وضعیت اکران سینماهای مشهد در شب‌های قدر چگونه است؟
  • تعطیلی مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳؟!
  • برنامه تعطیلی سینما‌ها در شب‌های قدر
  • برنامه تعطیلی سینماها در شب‌های قدر
  • اعلام پربازدیدترین مکان‌ های تاریخی تهران
  • اعلام پربازدیدترین مکان‌های تاریخی تهران