Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@19:19:25 GMT

تعطیلی ۴۸ ساعته واحدهای صنفی در شمال پایتخت

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۹۸۴۶

تعطیلی ۴۸ ساعته واحدهای صنفی در شمال پایتخت

معاون نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از ابلاغ دستور پلیس مبنی بر تعطیلی ۴۸ ساعته واحدهای صنفی در شمال پایتخت خبر داد. ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳ اجتماعی تهران حوادث نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سرهنگ تقی افرند، با اعلام خبر ابلاغ تعطیلی 48 ساعته به واحدهای صنفی در شمال پایتخت، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: به مدت 48 ساعت به متصدیان واحدهای صنفی واقع در  دربند، درکه، فشم، لواسان، فرحزاد، کن و سولقان ابلاغ شد که با توجه به شرایط جوی حاکم بر کشور و احتمال وقوع سیلاب و آب‌گرفتگی در محلهای یاد شده و به منظور حفظ جان و مال خود و شهروندان محترم، نسبت به تعطیلی واحد صنفی خود اقدام کرده و ازهرگونه ارائه خدمات به مشتریان خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از شهروندان نیز  خواست برای حفظ جان خود از حضور در محلهای مذکور جداً خودداری و اجتناب کنند.

هشدار جدی پلیس: امروز و فردا سفر نکنید/ احتمال انسداد جاده چالوس

انتهای پیام/

R1370/P/S2,25,1392/CT12 واژه های کاربردی مرتبط پلیس امنیت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پلیس امنیت پلیس امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۹۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است

به گزارش خبرنگار مهر، حسین حبیبی روز سه شنبه در جلسه عفاف و حجاب اسلامشهر تشکیل ستاد عفاف و حجاب را تأکیدی بر اهمیت این فریضه مهم دینی دانست و گفت: این جلسات سبب می‌شود، تا همه نهادهای دست اندرکار به وظایف خوب بیش از گذشته واقف باشند.

فرماندار اسلامشهر بیان داشت: قطعاً اصناف نیز همچون سایر اقشار که همواره پیشگام بوده اند در راستای رعایت حریم خانواده به این مهم توجه بیشتری خواهند داشت.

حبیبی افزود: در موضوع عرضه پوشاک مناسب که یک دغدغه برای بانوان است با ابلاغ وزارت کشور حداقل یک فروشگاه بزرگ مد اسلامی می‌بایستی هرچه سریع‌تر در اسلامشهر راه اندازی شود و حمایت‌های لازم نیز صورت بپذیرد که بتواند پاسخگوی نیازی بانوان اسلامشهری باشد.

فرماندار اسلامشهر تاکید کرد: این اراده برای سالم سازی هرچه بیشتر محیط شهرستان وجود دارد و همه دستگاه‌های دست اندرکار می‌بایستی پای کار باشند.

حبیبی همچنین بر این نکته تاکید کرد که سایر اولویت‌های شهرستان از جمله ستاد تنظیم بازار، نیازهای ساختاری شهرستان، بخش درمان، راه‌های ارتباطی و… در جای خود با قوت پیگیری می‌شود.

کد خبر 6086987

دیگر خبرها

  • رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است
  • باشگاه دانش آموزی خبرنگار پلیس، پیشگام در حوزه‌های انتظامی و انضباط اجتماعی است
  • باشگاه خبرنگاران دانش آموزی پلیس افتتاح شد
  • تصاویر استقبال ویژه از رئیسی در پایتخت فرهنگی پاکستان | پرواز نیم ساعته از اسلام آباد به لاهور | ویدئو
  • تعطیلی برخی واحدهای دانشگاه آزاد در زمان برگزاری کنکور
  • طرح جدید اتاق اصناف / منتظر این بازرسان باشید
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت های اصناف در قم
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران 
  • کشف ۱۷ کیلوگرم تریاک از مخفیگاه قاچاقچی سابقه‌دار
  • اتاق های مادر و کودک در مترو دوباره باز می شوند | صدور مجوز به واحدهای تجاری و مراکز خرید به شرط ایجاد این اتاق