Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@22:02:18 GMT

هزینه‌ درمان مصدومان حادثه سیل شیراز رایگان است

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۹۸۴۸

هزینه‌ درمان مصدومان حادثه سیل شیراز رایگان است

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در عیادت از مصدومان حادثه سیل شیراز، گفت: روند درمان مصدومان در بیمارستان‌های شیراز به‌صورت رایگان انجام خواهد شد.

به گزارش مشرق، صبح امروز سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به اتفاق بهادر رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز و... از بیمارستان‌های شهید رجایی و نمازی شیراز بازدید و دستورات لازم را برای روند درمان مصدومان صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر بهداشت در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روند درمان مصدومان حادثه مناسب  و به موقع بوده و باید اذعان کرد به‌غیراز اینکه عزیزان خود را ازدست‌داده، خسارت مالی نیز داشته‌اند که باید هر چه سریع‌تر به آنان رسیدگی شود.

بیشتر بخوانید:

علت مرگ جان باختگان سیل شیراز اعلام شد چه توصیه‌هایی را باید هنگام وقوع سیل بدانیم؟

نمکی همچنین گفت: روند درمان مصدومان در بیمارستان‌های شیراز به‌صورت رایگان انجام خواهد شد و پس از مرخص شدن نیز، اقدامات توان‌بخشی برای آنان در نظر گرفته‌شده است.

لازم به ذکر است بنا بر اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز 110 نفر در حادثه سیل مصدوم شده بودند که در حال حاضر 41 نفر در 4 بیمارستان شهید دستغیب، شهید فقیهی، نمازی و شهید رجایی بستری هستند و بقیه نیز پس از مداوا از بیمارستان‌های مذکور ترخیص شده‌اند.

منبع: مشرق

کلیدواژه: عید کجا برویم گام دوم انقلاب وعده های روحانی سیل گلستان درمان سیل سیل شیراز مصدومان وزیر بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۹۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صرف هزینه ۱۲۵۰ میلیارد تومانی برای بیمارستان بهارستان

طهماسب نجفی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه در بازدید از روند نهایی تکمیل پروژه بیمارستان بهارستان (مرکز جامع درمان سرطان) که با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی انجام گرفت، گفت : تاکنون هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه هزینه شده است.

وی افزود: با توجه به پیگیری‌های مکرر صورت گرفته، رفع نواقص این پروژه مناسب بوده است و امیدواریم که این روند تا ۱۰ اردیبهشت ماه به اتمام برسد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه تصریح کرد: این پروژه پس از بهره برداری می‌توانند کل منطقه غرب کشور و حتی مناطقی از شمال غرب را پوشش درمانی بدهد.

نجفی با بیان اینکه پروژه بیمارستان بهارستان از مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور به استان کرمانشاه است، گفت: این طرح، طرحی مهم و کلیدی است که تمام خدمات آن به بیماران کاملاً رایگان است.

نجفی با اشاره به هزینه‌های بالای درمان بیماران سرطانی در مراکز خصوصی، بهره‌برداری سریع‌تر از این مرکز را در جهت رفاه حال بیماران ضروری دانست .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود
  • صرف هزینه ۱۲۵۰ میلیارد تومانی برای بیمارستان بهارستان
  • درمان رایگان انواع سرطان‌ها در دست برنامه‌ریزی است
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به بیماران هموفیلی
  • واژگونی اتوبوس عازم تهران/ عکس
  • مصدومیت ۱۳ نفر در پی واژگونی اتوبوس در یزد
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در یزد ۱۳ زخمی بر جا گذاشت
  • واژگونی اتوبوس با ۱۳ مصدوم در یزد
  • واژگونی اتوبوس در یزد ۱۳ زخمی بر جا گذاشت
  • ۱۱ مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس در یزد به بیمارستان منتقل شدند