Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمدی از حضور ۱۰ تیم پزشکی سیار در روستاهای استان گلستان خبر داد و گفت: از ابتدای سیل در گلستان و برخی از استانهای همجوار بسیج جامع پزشکی در کنار سایر نهادهای مسئول مانند سپاه و ارتش، تیم های امداد و نجات و اضطراری بسیج جامع پزشکی فراخوانده شدند.

«مجید احمدی» در گفتگو با خبرنگار سیاسی دفاعی خبرگزاری شبستان در مورد خدمات پزشکی در مناطق سیل زده گفت: از ابتدای سیل در استان گلستان و برخی از استانهای همجوار بسیج جامع پزشکی در کنار سایر نهادهای مسئول مانند سپاه و ارتش، تیم های امداد و نجات و اضطراری بسیج جامع پزشکی فراخوانده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جانشین بسیج جامع پزشکی افزود: با توجه به اینکه عمده نیازمندی‌ها در ابتدا سازه هایی برای اسکان و نجات بود نقش بسیج جامع پزشکی کم تر بود اما بعد از گذشت ۲ روز از سیل با برنامه ریزی های انجام شده برای کمک رسانی و احصاء نیازمندی‌های پزشکی با همکاری سپاه شمال شرق سازه بیمارستان های بسیج جامع پزشکی با مشارکت نهادهای مسئول استقرار یافته است.

 

وی گفت: کمک های پزشکی و دارویی با هماهنگی میان بسیج جامع پزشکی و سپاه برای این مناطق تامین شده است و نیروی انسانی متخصص برای تامین نیازهای پزشکی به صورت شیفت بندی خدمات مورد نیاز را به هموطنان ارایه می دهد.


احمدی تصریح کرد: ۱۰ تیم پزشکی و امداد سیار بسیج جامع پزشکی برای ارایه خدمات پزشکی در روستاهای استان گلستان اعزام شدند و تاکنون ۱۰۰ میلیون تومان دارو از طریق شبکه دارویی و تجهیزات پزشکی جمع آوری شده است.

 

وی ادامه داد: در قالب تیم های پزشکی شهید رهنمون نیز ۱۰۰ پزشک متخصص در تخصص های مورد نیاز مانند داخلی و ارتوپدی و تخصص های مورد نیاز آماده اعزام به مناطق سیل زده هستند. ۲ هزار بسته غذایی به صورت داوطلبانه نیز از استان  گیلان و قزوین به مناطق سیل زده ارسال شده است.

 


جانشین بسیج جامع پزشکی اظهار کرد: با برنامه ریزی های انجام شده ۱۵ تیم پزشکی آماده ارایه خدمات پزشکی برای استانها در معرض خطر در نظر گرفته شده است.

 


وی گفت: در حال حاضر هیچ نگرانی برای ارایه خدمات در مناطق زلزله زده نداریم. در حال حاضر تمام امکانات به کار گرفته شده است اما امیدواریم بعد از پشت سر گذاشتن موقعیت بحران نیز شاهد ادامه کمک های مورد نیاز این مناطق از سوی مسئولان امر باشیم تا امکانات لازم برای تامین اسکان سیل زدگان فراهم شود./

 

 

 

پایان پیام/34

منبع: شبستان

کلیدواژه: سیل خسارت سیل بارندگی و سیلاب خسارت سیلاب خبرگزاری شبستان سیلاب گلستان شیراز خسارات سیل گلستان سیل گلستان بسیج جامعه پزشکی استان گلستان سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۹۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان همدان صاحب آزمایشگاه تخصصی ژنتیک شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدمهدی مجذوبی عصر امروز در آئین افتتاحیه مرکز خدمات جامع سلامت زنده‌یاد سلطانی‌صحبت با گرامیداشت هفته سلامت گفت: کلنگ‌زنی مرکز خدمات جامع سلامت زنده‌یاد سلطانی چهار سال پیش انجام شد و امروز شاهد افتتاح و بهره‌برداری این مرکز بهداشتی درمانی هستیم.

وی با بیان اینکه هزینه ساخت این پروژه ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده است اذعان کرد: مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان از هزینه ساخت این پروژه توسط خیر نیک‌اندیش پرداخت شده است.

رئیس دانشگاه افزود: این پروژه در طبقه در زمینی به متراژ ۶۰۰ مترمربع به بهره‌برداری و افتتاح شد.

وی با بیان اینکه ۲۰ هزار نفر از جمعیت استان همدان از خدمات درمانی و بهداشتی مرکز جامع سلامت مرحوم سلطانی بهره‌مند می‌شوند، تصریح کرد: در این مرکز خدمات مامایی مراقبین سلامت، زنان و زایمان، تغذیه، روان‌شناسی، دندان‌پزشکی، پزشک عمومی و … ارائه می‌شود.

مجذوبی گفت: متخصصین تغذیه و رژیم درمانی در کلینیک تغذیه دانشگاه علوم پزشکی همدان همه روزه آماده خدمت‌رسانی به مردم عزیز همدانی هستند.

افتتاح کلینیک دندان‌پزشکی در آینده نزدیک

وی از افتتاح کلینیک دندان پزشکی کودکان در بیمارستان فوق‌تخصصی کودکان اکباتان خبر داد و افزود: تجهیزات و امکانات مورد نیاز بخش دندان‌پزشکی خریداری و نصب شده است و این کلینیک به زودی افتتاح و بهره‌برداری خواهد شد.

این مقام مسئول همچنین با اشاره به افتتاح و بهره‌برداری مرکز سلامت روانی، اجتماعی جامع‌نگر سراج گفت: تمام بیماران که نظر سلامت روان در سطح یک قرار دارند می‌توانند از خدمات این مرکز بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه مرکز جامع سلامت خانواده نیز در هفته سلامت افتتاح و بهره‌برداری شد، عنوان کرد: خدماتی همچون مشاوره‌های حین ازدواج، طب کار و… در این مرکز ارائه می‌شود.

مجذوبی خاطرنشان کرد: شش واحد منزل مسکونی ویژه متخصصین در راستای جذب و افزایش پزشک متخصص در شبکه بهداشت شهرستان تویسرکان در نظر گرفته شده است.

کد خبر 6085793

دیگر خبرها

  • رونمایی از سامانه جامع انتظامی سازمان نظام پزشکی
  • بسیج جامعه پزشکی مهاباد خدمات رایگان ارائه کردند
  • استان همدان صاحب آزمایشگاه تخصصی ژنتیک شد
  • خدمات صادقانه و بی منت در منطقه سیدآباد مهاباد
  • اجرای ۶۱ طرح رفع تنش آبی در روستاهای آذربایجان شرقی
  • برق تمام روستاهای سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • خدمت پزشکان قمی، به بیش از ۵ هزار نفر در اندیکا
  • سپاه امام رضا(ع) در روستاهای ۶ شهرستان خراسان رضوی اشتغال ایجاد می‌کند
  • ۱۲۸۳ خدمت پزشکی در مراکز جامع سلامت خمین ارائه شد
  • فیلم/ امدادرسانی‌های نیروهای بسیج و سپاه در مناطق سیل‌زده