Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-24@11:37:48 GMT

ستاد کارگروه مدیریت بحران شهرستان فراهان تشکیل شد

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۹۸۸۲

ستاد کارگروه مدیریت بحران شهرستان فراهان تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از فراهان؛ ستاد کارگروه مدیریت بحران شهرستان فراهان در شب گذشته در فرماناری فراهان برگزار شد.

مصوبات ستاد کارگروه مدیریت بحران شهرستان فراهان این گونه بیان شد؛ اعضای کارگروه ستاد در ۴۸ ساعت آینده ( ۶ و ۷ فروردین ) به حالت آمده باش خواهند بود.

همه دستگاه های اجرایی شهرستان باید در آماده باش کامل باشند و ماشین آلات و تجهیزات نیز باید آماده به کار باشند تا در صورت نیاز در سریع ترین زمان ممکن بتوان با حوادث احتمالی مقابله کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



با توجه به وجود منازل قدیمی در روستاها و احتمال تخریب آنها در اثر تداوم بارندگی ها بخشداران باید از طریق دهیاران و شوراها نسبت به اطلاع رسانی به ساکنین این منازل اقدام لازم معمول نمایند.

ادارات امور آب و جهاد کشاورزی باید نسبت به بازدید از سدها و بندهای خاکی روستاها اقدام کنند و در صورت لزوم نسبت به باز نمودن سدها جهت جلوگیری از شکستن انها اقدام کنند.

شهرداران و بخشداران ضمن اینکه باید در آماده باش کامل باشند باید وضعیت معابر و رودخانه های شهری و روستایی را به صورت لحظه به لحظه رصد کنند و در صورت وجود مشکل در اسرع وقت نسبت به رفع آن اقدام کنند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۹۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش مدیریت بحران در استان یزد/ از تردد در مسیر‌های کوهستانی و رودخانه‌ها پرهیر کنید

 محمدعلی ملک زاده مدیرکل مدیریت بحران استان یزد با اشاره به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر صدور هشدار نارنجی و تشدید سامانه بارشی برای سوم و چهارم اردیبهشت ماه گفت: مدیریت بحران استان آماده باش است.

وی همچنین در خصوص احتمال سیلابی شدن رودخانه‌ها در اکثر شهرستان‌های استان هشدار داد.

ملک زاده با بیان اینکه منطقه اثر مخاطرات احتمالی در سراسر استان یزد پیش بینی شده است، اظهار داشت: به همه شهروندان به خصوص ساکنان مناطق ییلاقی و کوهپایه‌ای استان در خصوص جاری شدن روان آب و بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و سیلابی شدن مسیل‌ها هشدار می‌دهیم که از تردد و توقف در بستر مسیل‌ها و حاشیه رودخانه‌ها اکیداً خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان یزد افزود: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال رخداد صاعقه و بارش تگرگ گاهی وزش باد خیلی شدید به ویژه در ارتفاعات از مردم عزیز می‌خواهیم از فعالیت‌های کوه نوردی به ویژه صعود به قله‌ها پرهیز کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • مدارس یزد چهارشنبه غیرحضوری شد
  • لایروبی ۴۲ کیلومتر از رودخانه‌های قزوین
  • آماده باش کامل اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد
  • آماده‌باش مدیریت بحران اصفهان در پی صدور هشدار هواشناسی
  • آماده‌باش مدیریت بحران استان
  • مدیریت بحران استان یزد در آماده باش کامل است
  • آماده باش تیم‌های امدادی اصفهان تا روز چهارشنبه
  • آماده باش مدیریت بحران در استان یزد/ از تردد در مسیر‌های کوهستانی و رودخانه‌ها پرهیر کنید
  • آماده باش مدیریت بحران در استان یزد
  • آماده باش مدیریت بحران در تهران