Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز،‌ حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در این پیام همچنین با اشاره به اینکه در جلسه روز چهارشنبه هیات دولت ارزیابی های خسارات اخیر بررسی و تصمیمات لازم برای جبران خسارت های خسارت دیدگان اتخاذ خواهد شد، به وزیر کشور دستور داد سریعا علل حادثه شیراز را که شماری از هموطنان در جریان آن جان باختند، بررسی و گزارش آن را به همراه علل و هرگونه کوتاهی یا مقصرین احتمالی ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام تسلیت رئیس جمهور به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وقوع سیل در شماری از استان های کشور و بویژه شهرستان شیراز که علاوه بر خسارات مالی فراوان به هموطنان، منجر به جان باختن و‌ مصدومیت جمعی از هم میهنان عزیز شد، موجب تاثر و اندوه فراوان گردید.

این حوادث غم‌انگیز را به ملت عزیز ایران بویژه مردم شریف تمامی استان های سیل‌زده و بخصوص خانواده های مصیبت‌دیده در حادثه امروز شیراز، تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای بازماندگان صبر و برای مصدومان شفای عاجل مسالت می کنم.

از همه مسوولان در دستگاههای کشوری، نهادهای امدادی و نیروهای نظامی و انتظامی که با همه‌ همت و توان به یاری سیل زدگان شتافتند و با بکارگیری سریع همه امکانات، مانع افزایش تلفات انسانی شدند، تشکر می کنم و از آنان می خواهم تلاش های خود را برای کاستن از مشکلات مناطق آسیب دیده و یاری مردم، مضاعف کنند.

همچنین ضروری است که وزیر کشور و استاندار فارس سریعا علل حادثه شیراز را که شماری از هموطنان در جریان آن جان باختند، بررسی و گزارش آن را به همراه علل و هرگونه کوتاهی یا مقصرین احتمالی سریعا ارائه دهند.

مسوولان استان های سیل زده نیز لازم است در کوتاه ترین زمان با همکاری ستاد مدیریت بحران و کلیه دستگاههای مسوول، برآوردهای نهایی را برای جبران خسارت ها جمع بندی و برای بررسی و تصویب اقدامات لازم در نخستین جلسه هیات دولت، آماده کنند.

حسن روحانی
رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/

300 / 167 سیل شمال کشور جانباختگان سیل کشور شیراز

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سیل شمال کشور شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۹۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران و پاکستان درباره اقبال لاهوری فیلم مشترک می‌سازند

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ساخت فیلم مشترک با پاکستان را در دستور کار قرار دادیم که اولین فیلم نیز درباره مرحوم اقبال لاهوری است که مقدمات آن در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور اسلامی ایران روز دوشنبه به دعوت رسمی همتای پاکستانی خود و در صدر هیئتی عالی‌رتبه از مقامات اقتصادی و سیاسی، با بدرقه معاون اول رئیس جمهور، معاون بین‌الملل دفتر رهبر معظم انقلاب و جمعی از وزرا عازم اسلام‌آباد شد.

رئیس جمهور در سفر پاکستان با نخست وزیر، رئیس جمهور، رئیس مجلس سنای پاکستان و رئیس مجلس ملی این کشور دیدار کرده است و یکی از وجوه مورد توجه این سفر، همراهی تعدادی از وزرا در این است.

یکی از وزرای همراه، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است که در نشست خبری درباره تعمیق روابط جمهوری اسلامی ایران و پاکستان، ریشه علایق فرهنگی دو ملت، وضعیت مردم مظلوم غزه و جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان و هم‌افزایی امت اسلامی با یکدیگر، صحبت و اظهار کرد: پاکستان نیز درست مانند ایران، که حامی آرمان‌های فلسطین است بهتر از بسیاری از کشورهای اسلامی دیگر نشان داد که در خط مقدم دفاع از فلسطین و ملت فلسطین قرار دارد بنابراین پرداختن به مساله فلسطین در جریان این سفر، ضروری و محوری است.

وی همچنین پس از دیدار با مقامات پاکستانی و در پایان روز اول این سفر کاری بیان کرد: ساخت فیلم مشترک را در دستور کار قرار دادیم که اولین فیلم نیز درباره مرحوم اقبال لاهوری است که مقدمات آن در حال انجام است.

محمد اقبال لاهوری یا علامه اقبال، شاعر، فیلسوف، سیاست‌مدار و متفکر مسلمان پاکستانی بود، که اشعار زیادی به زبان‌های فارسی و اردو سروده است و از سویی نخستین کسی بود که ایده یک کشور مستقل را برای مسلمانان هند مطرح کرد که در نهایت منجر به ایجاد کشور پاکستان شد.

کد خبر 747084

دیگر خبرها

  • تاکید بایدن بر حمایت‌های واشنگتن از کی‌یف
  • ایران و پاکستان درباره اقبال لاهوری فیلم مشترک می‌سازند
  • سفر اردوغان به بغداد/ دیدار با مقامات کردستان عراق در دستور کار
  • شلیک داماد خشمگین به ۴ عضو خانواده همسرش
  • رئیس جمهور وارد اسلام‌آباد شد
  • افشاگری دبیر ستاد امر به معروف:رئیسی دستور تشکیل ستاد حجاب را داد /رئیس ستاد، وزیر کشور است /از طرح نور حمایت می کنیم اما از مأموران متخلف نه!
  • شهر کراچیِ پاکستان به‌ مناسبت سفر رئیسی تعطیل می‌شود
  • دبیر ستاد امر به معروف : اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ به دستور رئیس جمهور، ستاد حجاب به ریاست وزیر کشور تشکیل شد
  • عباس عبدی بررسی کرد؛ تفاوت سه سال اول دولت رئیسی با روحانی
  • طرح افزایش تعداد نمایندگان در دستور کار مجلس قرار گرفت