Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-23@10:36:03 GMT

بسته شدن دو جاده در خراسان رضوی بر اثر سیل

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۹۹۴۷

بسته شدن دو جاده در خراسان رضوی بر اثر سیل

سرهنگ هادی امیدوار صبح سه شنبه افزود: بر این اساس هم اینک مسیر جاده تربت حیدریه به نیشابور در جنوب غرب و تقاطع انداده به جغتای در غرب خراسان رضوی به دلیل سیلاب مسدود شده اند.

وی گفت: هم اینک در تمام جاده های خراسان رضوی بارش شدید باران در جریان است و به همنی خاطر سطح جاده ها لغزنده است .

رئیس پلیس راه خراسان رضوی تاکید کرد در این شرایط رانندگان باید بیش از پیش قوانین رانندگی را رعایت کرده و با رعایت سرعت مطمئنه برانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۵۷۵ کیلومتر راه دارد که شش هزار و ۴۲۳ کیلومتر آن بین شهری و ۱۴ هزار و ۱۵۲ کیلومتر آن راه روستایی است.

بر اساس پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بارش شدید باران طی روزهای ششم و هفتم فروردین ماه جاری این استان را فرا می گیرد. با توجه به رگباری بودن بارشها وقوع آبگرفتگی و سیلابی شدن مسیلها و همچنین احتمال اختلال در سامانه حمل و نقل وجود دارد. بیشترین بارش برای شهرستانهای درگز، قوچان، جوین، جغتای، سبزوار، داورزن، چناران، تربت حیدریه، رشتخوار، بردسکن، گناباد، کاخک، نیشابور، بینالود، فیروزه، فریمان، کاشمر، خوشاب و مشهد پیش بینی شده است.

 

منبع: پارسینه

کلیدواژه: خراسان رضوی سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۹۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های رگباری خراسان رضوی را فرامی‌گیرد

زهرا آهنگرزاده گفت: این بارش ها در مناطق کوهستانی همراه با رعد و برق و تگرگ خواهد بود و با شدت گرفتن آن در ساعات بعدازظهر احتمال وقوع سیلاب در مناطق مستعد دور از انتظار نخواهد بود.

وی ادامه داد: از عصر امروز با افزایش رشد ابر، آسمان در بیشتر نقاط خراسان رضوی ابرناک می‌شود که بارش ها به طور پراکنده از ظهر امروز در مناطق غربی استان آغاز خواهد شد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی تصریح کرد: همچنین وزش باد همراه با وقوع خسارت از دیگر پدیده های جوی است که به تدریج بر مناطق مرکزی و جنوبی خراسان رضوی تاثیر خواهد گذاشت.

آهنگرزاده عنوان کرد: در شبانه روز گذشته، قوچان با هفت و سرخس با ۳۴ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان های استان بوده اند و در همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۱۵ تا ۲۸ درجه را به ثبت رسانده است.

وی اضافه کرد: دمای کنونی مشهد ۲۶ درجه است و طبق تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی امروز بین ۱۶ تا ۲۸ درجه در نوسان خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ۴۰ شهر خراسان رضوی دچار تنش آبی
  • هشدار هواشناسی خراسان رضوی درباره بارش‌های رگباری و افزایش شدت وزش باد
  • تنش آبی در ۴۰ شهر خراسان رضوی
  • کشف بیش از ۲۸ هزار عدد قرص قاچاق در هنگ مرزی تایباد
  • بارش‌های رگباری در خراسان رضوی / وقوع سیلاب در برخی مناطق پیش بینی می‌شود
  • بارش‌های رگباری در خراسان رضوی/وقوع سیلاب در برخی مناطق پیش بینی می‌شود
  • خسارت گسترده سیلاب به کشاورزیِ جنوب سیستان و بلوچستان
  • بارش‌های رگباری خراسان رضوی را فرامی‌گیرد
  • بارش‌های بهاره درراه خراسان رضوی
  • تاسیس دفتر راه و شهرسازی بردسکن خراسان‌رضوی پس از ۳۰ سال به ثمر نشست