Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سه شنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ستاد مرکزی راهیان نور قرارگاه‌های راهیان نور به‌صورت آماده‌باش کامل برای مواجهه با شرایط آب و هوایی، بارندگی، آب‌گرفتگی‌ها و از کنترل خارج شدن آب‌های سطحی در یادمان‌های هشت سال دفاع مقدس و سایر مشکلات احتمالی ناشی از بارش‌ها، برنامه‌ریزی و اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قرارگاه‌های راهیان نور نسبت به ساماندهی و اسکان موقت آن دسته از کاروان‌ها و زائرینی که به‌صورت غیرمتمرکز در راهیان نور حضور پیدا کرده‌اند، با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مراکز اسکان راهیان نور و مکان‌های سرپوشیده اردوگاهی، برنامه‌ریزی و اقدامات لازم را انجام دهند.
توصیه می‌شود هموطنان عزیز قبل از سفر به مقصدهای کاروانهای راهیان نور، طی تماس با سامانه‌ هواشناسی و سامانه ارتباط مردمی سازمان‌های خدمات‌رسان و مرتبط با سفر، از مقصد خود اطلاعات لازم را کسب کنند.
زائران گرامی شهدا در حاشیه رودخانه‌ها، مسیل‌ها و نقاط مستعد خطر و نا امن نسبت به توقف، استراحت و برپایی چادر اقدام نکنند.
همچنین کاروان‌های راهیان نور، روز سه‌شنبه 6 فروردین 1398 را در مراکز اسکان خود مانده و در صورت ضرورت، صرفاً بازدید از یادمان‌های منطقه جنوبی خوزستان واقع در شهرستان‌های هویزه، آبادان و خرمشهر را در دستور کار خود قرار دهند.
بر این اساس، مسیر منتهی به یادمان‌های عملیات فتح المبین، شرهانی، چذابه و دهلاویه تا اطلاع ثانوی مسدود و امکان میزبانی از زائرین عزیز در این یادمان‌ها میسر نیست.
ستاد مرکزی راهیان نور کشور همواره بر حفظ ایمنی و سلامت زائران عزیز راهیان نور تأکید و از تمام دستگاه‌های متولی درخواست همکاری و مساعدت لازم را دارد.
علاوه بر توصیه به پیگیری اطلاعیه‌های ستاد مرکزی راهیان نور کشور، به اطلاع می‌رساند: سامانه ملی راهیان نور با شماره 096313 آماده راهنمایی و پاسخگویی به هم‌وطنان عزیز زائر سرزمین نور به‌صورت شبانه‌روزی است.
3004/6002
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 راهیان نور شبانه روزی شرایط آب و هوایی کاروان های راهیان نور هشت سال دفاع مقدس 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۹۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایش محیط زیستی ۳۱۷۰ واحد صنعتی و خدماتی در استان مرکزی

ایسنا/مرکزی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی از پایش و خوداظهاری سه هزار و ۱۷۰ واحد تولیدی، صنعتی و خدماتی استان در سال گذشته، خبر داد.

یوسف یوسفی ۸ فروردین در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه ۷۰۸ فقره اخطاریه رفع آلودگی زیست‌محیطی در این مدت صادر شده افزود: رعایت نکردن قوانین و مقررات محیط‌زیست توسط تعدادی از واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی و تداوم آلودگی، باعث شد، این واحدها به مقام‌های قضایی معرفی شوند.

وی هدف اصلی از پایش‌ واحدهای صنعتی و تولیدی را برخورد با واحدهای متخلف و شناسایی واحدهای آلاینده عنوان و اظهار کرد: این پایش ها در ایام نوروز تشدید می‌شود.

یوسفی با بیان اینکه انتظار می رود، در راستای افزایش سلامت عمومی، همه واحدهای صنعتی و تولیدی استان ضوابط زیست‌محیطی را رعایت کنند، گفت: پیشگیری و جلوگیری از هرگونه آلودگی محیط زیست جزو وظایف سازمان حفاظت محیط زیست است و لازمه تداوم فعالیت‌های واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی، رعایت ضوابط زیست محیطی است که در واقع یکی از شروط اصلی محسوب می شود که باید مورد توجه ویژه این واحدها قرار گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امکانات لازم برای اسکان مسافران در کمپ گردشگری شرق فراهم می‌شود
  • ۸۷ هزار گردشگر نوروزی در مدارس استان بوشهر اسکان پیدا کردند
  • نرخ جدید سود سپرده های بانکی در سال جاری + جزئیات
  • تشدید پایش و نظارت محیط زیست بر واحدهای صنعتی مرکزی
  • پایش محیط زیستی ۳۱۷۰ واحد صنعتی و خدماتی در استان مرکزی
  • ۳۱۷۰ واحد صنعتی و خدماتی در استان مرکزی پایش شد
  • نوروز امسال راهیان نور تعطیل نیست!
  • بازدید ۵۰ هزار زائر و گردشگر از یادمان‌های دفاع مقدس ایلام
  • بیش از ۵۰ هزار نفر زائر و گردشگر از یادمان‌های دفاع مقدس ایلام بازدید کردند
  • دستگاه‌های عضو مدیریت بحران شهرستان دشتی در آماده باش قرار گیرند