Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@02:14:15 GMT

«داستان قِلقِلَک» منتشر شد

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۰۰۶۰

«داستان قِلقِلَک» منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، این کتاب با داستان تولد قلقلک که فرزند خانواده‌ی قلقلی‌هاست آغاز می‌شود. این خانواده که به خاطر شکل ظاهری‌شان همیشه در حال قل خوردن‌اند، ماجراهایی فانتزی خلق می‌کنند که به مهارت‌های رفتاری، اجتماعی اشاره دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: «جشن قل زدن، بزرگ‌ترین جشن قلقلی‌ها بود. در این جشن، قلقلی‌های دیگر، قل زدن یک بچه قلقلی را می‌دیدند، اگر خوب قل می‌زد قبول می‌کردند که او هم قلقلی است.»

در بخشی دیگر می‌خوانیم: «همسایه‌ی قلقلی از پشت پنجره، دکتر و باباقلقلی را دید و فهمید که بچه‌شان به دنیا آمده است. دست بچه‌اش، قلقلچه را که کمی بزرگ‌تر از قلقلک بود، گرفت. هدیه‌اش را هم که یک تلمبه بود، برداشت و به دیدن خانم قلقلی رفت.»

کتاب «داستان قِلقِلًک» از سوی آمنه اربابون تصویرگری شده است و ۹ هزار تومان قیمت دارد.

شمارگان این کتاب ۴۰ صفحه‌ای که در قطع خشتی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده، ۷ هزار و ۵۰۰ نسخه است.

کد خبر 4575806 مریم علی بابایی

منبع: مهر

کلیدواژه: کتاب و کتابخوانی معرفی کتاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۰۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشارکتاب «نقاشی قشنگ» براساس حدیثی از امام رضا (ع)

      به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، «نقاشی قشنگ»  به نویسندگی لعیا اعتمادی نویسنده حوزه کودک و نوجوان  یکی از جلد‌های مجموعه ۱۲ جلدی «یک قصه، یک حدیث» است. هر داستان این مجموعه بر اساس یکی از احادیث امام رضا (ع) است.   نویسنده کتاب لعیا اعتمادی داستان را براساس سخنان ارزشمند امام رضا (ع) مبنی بر اینکه تدبیر قبل از عمل، تو را از پشیمانی باز می‌دارد. نوشته  است.   ماجرای این قصه در مدرسه دخترانه و روابط بین دو همکلاسی روایت می‌شود که یکی از آنها علاقه‌مند است تا با هم دوست باشند و برای همین کاری انجام می‌دهد که از قضا این عمل باعث ناراحتی همکلاسی می‌شود.    کتاب «نقاشی قشنگ» در ۲۴صفحه، مصور، گلاسه و قطع وزیری همراه با تصویرگری حدیث جزایری منتشر شده و با قیمت ۴۰ هزار تومان در فروشگاه‌های کتاب و محصولات فرهنگی به‌نشر در مشهد و سراسر کشور در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.   هم چنین افراد می‌توانند با مراجعه به سایت www.behnashr.com این اثر و سایر آثار انتشارات به‌نشر را مشاهده و خریداری کنند.

دیگر خبرها

  • معرفی نامزدهای ایرانی کتاب‌ برای کودکان با نیازهای ویژه
  • انتشارکتاب «نقاشی قشنگ» براساس حدیثی از امام رضا (ع)
  • نق‌نق‌‌نویسی داستان اجتماعی نیست
  • کانون پرورش فکری با چندعنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید؟
  • بازشدن «پرونده قتل مرموز یک یا دو خفاش جوان» در بازار نشر
  • رسالت کانون تقویت ادبیات داستانی است
  • مجموعه داستان دوباره همان زخم‌ها را به صورتم بزن در کرمانشاه منتشر شد
  • «خدای مهربانم سلام» برای بچه‌ها به کتابفروشی‌ها آمد
  • «خدای مهربانم سلام» برای بچه‌ها کتابفروشی‌ها آمد
  • کتاب صوتی «برزویه پزشک» منتشر شد/اقتباسی از داستان‌ کلیله و دمنه