Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-25@17:38:42 GMT

هیچ سدی در بارش های اخیر همدان سرریز نکرده است

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۰۰۶۷

هیچ سدی در بارش های اخیر همدان سرریز نکرده است

همدان- منصور ستوده گفت: با شدتی که در بارش های اخیر داشتیم هنوز هیچ یک از سد های استان همدان سر ریز نکرده است.

 به گزارش قدس آنلاین، منصور ستوده مدیر عامل آب منطقه ای همدان اظهار کرد:  به غیر از سد کلان ملایر که قبل از عید سرریز آن آغاز شده بود فعلا سرریزی در سد های همدان نداریم.

 وی با اشاره با شدت بارش‌های اخیر در همدان و نبود سر ریز در هیچ‌ یک از سد های استان گفت: سد اکباتان همدان که در مرکز استان و شهر همدان قرار دارد از 36 میلیون مترمکعب ظرفیت سد فعلا 18 میلیون مترمکعب آن پر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی بیان کرد: ظرفیت سد کلان ملایر هم 45 میلیون متر مکعب است. آب سد ملایر اکنون تخصیص کشاورزی و زیست محیطی دارد که با پر شدن مخزن سد دریچه برای تخلیه مناسب باز شده است. آب سد اکباتان همدان هم بیشتر برای شرب استفاده می‌شود و به دلیل پر نشدن مخزن سد دریچه ها بسته است و نگرانی از ایجاد سیلاب در پایین دست سد هم نداریم.

 انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۰۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحنه پر بارش ترین شهر کرمانشاه در چند روز اخیر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ، براثر فعالیت سامانه بارشی اخیر از دوم تا سوم اردیبهشت ماه در ????بیستون: 13.7 میلیمتر ????کوزران،هرسین: 11.6 میلیمتر ????کرمانشاه: 10:8 میلیمتر ????گیلانغرب،سنقر: 10.5 میلیمتر ????جوانرود: 10.2 میلیمتر ????اسلام آباد غرب: 8.8 میلیمتر ????سرمست: 5 میلیمتر ????کرندغرب: 4.4 میلیمتر ????روانسر: 4.2 میلیمتر ????گهواره: 4 میلیمتر ????ثلا‌ث‌باباجانی: 0.2 میلیمتر باران باریده است .

دیگر خبرها

  • استقرار شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم
  • آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • ملایر شاهد یک تحول جدی در حوزه گردشگری و صنایع دستی است
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است 
  • بلاتکلیف شدن کارکنان شرکت فروسیلیس ملایر در پی تعطیلی این شرکت
  • صرفه جویی ۱۲۰۰ مترمکعبی مصرف آب در دانشگاه بیرجند
  • ملایر ظرفیت خوبی برای رونق اقتصادی غرب کشور دارد
  • صحنه پر بارش ترین شهر کرمانشاه در چند روز اخیر
  • شستشوی ۷ مخزن با ظرفیت ۵۲ هزارو ۶۰۰ مترمکعب در ارومیه