Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان(ایرانشهر) گفت: براثر طغیان رودخانه های فصلی در جنوب سیستان و بلوچستان یک مسیر همچنان مسدود است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم جاوشیری در گفت و گو با عصرهامون اظهار کرد: از پنج مسیر مسدود شده بر اثر بارندگی های اخیر در حوزه جنوب سیستان و بلوچستان،یک مسیر ایرانشهر به خیرآباد همچنان مسدود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به تلاش راهداران برای بازگشایی این مسیر گفت: هم اکنون تردد در محورهای مواصلاتی دلگان به ایرانشهر، دلگان به ذهکلوت، دلگان به بزمان، دلگان به جلگه چاه هاشم به روال عادی ادامه دارد.
 
مدیر کل راه و شهرسازی جنوب استان از شهروندان و مسافران نوروزی که مقصد سفرشان جنوب سیستان و بلوچستان است، خواستار آن شد تا از اسکان و تردد در حاشیه مسیل ها و رودخانه های فصلی در این منطقه جدا خودداری کنند.
 
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۰۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ محور شریانی و غیر شریانی کشور همچنان مسدود است

ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور  در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه در ترافیک سنگین در محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده گیلاوند را شاهد هستیم گفت:  تردد روان در محور‌های چالوس، هراز، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) گزارش شده است.

وی افزود:  ترافیک سنگین در آزادراه کرج – قزوین حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا حصارک، آزادراه قزوین – کرج حدفاصل مهرویلا تا ساسانی و  محور تهران – پاکدشت محدوده خاور شهر گزارش شده است.

او در خصوص آخرین وضعیت جوی گفت:بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های فارس، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان و یزد گزارش شده است.

او در خصوص  انسداد‌های اخیر محور‌های مسدود شریانی و غیر شریانی گفت:   محور خرم آباد – پلدختر به عنوان محور شریانی تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از محور جایگزین خرم آباد – کوهدشت و آزادراه خرم آباد – پل زال انجام می شود.

او در خصوص  محور‌های مسدود غیرشریانی گفت: هشتگرد – طالقان،کمربندی جدید خرانق – یزد، اسپکه – بمپور، یزد – دربید، حاجی آباد - قاین، حاجی آباد – آبیز، حاجی آباد - شاهرخت، حاجی آباد – آهنگران، ایرانشهر - مهرستان گزارش شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • ۱۰ محور شریانی و غیر شریانی کشور همچنان مسدود است
  • بسته شدن مسیر فرعی مهرستان به ایرانشهر
  • چهارشنبه این هفته سیستان وبلوچستان ودغدغه‌های شما هم استانی‌ها
  • خرید۱۰ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان
  • همچنان ۱۰۱ راه روستایی جنوب سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است
  • ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان ـ بیرجند
  • تداوم انسداد ۱۰۱ راه روستایی درجنوب سیستان وبلوچستان براثربارندگی‌ اخیر
  • تداوم خدمات رسانی به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • بازگشایی گردنه بیژن پادنای سمیرم
  • گردنه بیژن پادنای سمیرم بالاخره بازگشایی شد