Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شبکه دامپزشکی خلیل آباد از افزایش بازدیدهای بهداشتی از مراکز عرضه فرآورده های خام دامی در تعطیلات نوروزی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وحید احمدی در گفت و گو با یار خراسانی با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن ایام نوروز با افزایش تولید و توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی مواجه هستیم و در همین راستا دامپزشکی اقدام به برگزاری طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی دامپزشکی در سطح شهرستان نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در ادامه افزود: در طرح نظارت نوروزی که با اولویت مراکز عرضه برگزار می گردد، ۲ اکیپ ثابت و سیار شرکت خواهند داشت.

 

مدیر شبکه دامپزشکی خلیل آباد با بیان اینکه در این طرح که از ۲۵ اسفند ماه شروع و تا نیمه فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: علاوه بر بازدید همکاران دامپزشکی گشت های مشترکی با همکاران دیگر نهادهای زیربط از جمله، مرکز بهداشت و درمان، تعزیرات و صنعت و معدن و تجارت برگزار می شود.

 

وی در پایان از شهروندان محترم خواست ضمن دقت به تاریخ تولید و انقضای محصولات از خرید فرآورده های خام فله بدون مهر و تایید دامپزشکی خودداری کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۰۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک واحد قصابی در کرمان 

محمود زین الدینی گفت: به صورت تخصصی با اداره کل تعزیرات حکومتی استان کرمان بازدید‌های مشترکی از تمامی مراکز عرضه فرآورده‌های گوشت، شامل: قصابی‌ها، مرغ و ماهی فروشی‌ها و رستوران‌ها در حال اجرا است و در صورت مشاهده و توجه نکردن این مراکز به ضوابط و دستورالعمل‌های سازمان دامپزشکی با متخلفین برخورد می‌شود.

وی افزود: یک واحد قصابی در شهرستان کرمان به دلیل کشتار غیر مجاز دام و رعایت نکردن ضوابط و مقررات بهداشتی دامپزشکی با همکاری اداره کل تعزیرات حکومتی پلمب شد.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان کرمان با اشاره به فعالیت شبانه روزی کارشناسان نظارت دامپزشکی شهرستان کرمان در طرح تشدید نظارت بهداشتی ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان افزود: جلوگیری از کشتار غیرمجاز دام و عرضه فراورده‌های خام دامی به صورت غیر مجاز و خارج از شبکه نظارتی یکی از اولویت‌های دامپزشکی است. 

وی بیان کرد: انتظار می‌رود صنوف مرتبط و شاغلان در این حوزه، کلیه دستورالعمل‌های بهداشتی دامپزشکی در تمامی مراحل تولید و عرضه را رعایت کنند.

 زین الدینی با اشاره به نقش موثر و غیرقابل انکار دامپزشکی در تامین بهداشت عمومی و ارتقای سلامت جامعه بیان کرد: از همشهریان درخواست می‌شود که فراورده‌های خام دامی تازه مورد نیاز خود را از مراکز معتبر و تحت نظارت دامپزشکی که مهر و یا برچسب و به صورت بسته بندی شده و دارای تاریخ تولید و انقضا هستند، تهیه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • امحا۳۰۰۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیربهداشتی در مشهد
  • معدوم‌سازی ۱۸۷۷ کیلوگرم فرآورده‌ دامی فاسد
  • نظارت بهداشتی دامپزشکی کاشمر بر تولید ۴۳ هزار کیلو گوشت قرمز در نوروز
  • ضبط ۸ هزار و ۸۰۰کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی
  • معدوم سازی بیش از ۱۰۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی در نهبندان
  • پلمب یک واحد قصابی در کرمان 
  • انجام بیش از ۵ هزار بازدید بهداشتی در طرح تشدید نظارت بهداشتی دامپزشکی
  • شناسایی 79 مورد غیربهداشتی در طرح تشدید نظارت دامپزشکی خراسان جنوبی
  • معدوم سازی بیش از ۱۹ تن فرآورده خام دامی در دزفول
  • تشدید نظارت بر داروخانه‌های ایلام در ایام نوروز