Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@11:30:48 GMT

شایعه ترک خوردگی دیواره سد شهرچای ارومیه تکذیب شد

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۰۰۸۳

شایعه ترک خوردگی دیواره سد شهرچای ارومیه تکذیب شد

سد شهرچای ارومیه سرریز نشده است.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی در خصوص تکذیب شایعات پیرامون سد شهرچای ارومیه اطلاعیه ای صادر کرد دراین اطلاعیه امده است
در پی انتشار شایعاتی پیرامون سد شهرچای ارومیه به اطلاع مردم شریف می رساند سد شهرچای دچار هیچگونه  آسیب و یا مشکل خاصی نبوده و قویا شایعات مطرح شده در خصوص سرریز شدن، ترک خوردگی دیواره و یا هرگونه شایعه مشابه دیگر درباره این سد تکذیب می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


لازم بذکر است ظرفیت مخزن سد شهرچای ارومیه ۲۲۰ میلیون متر مکعب می باشد که هم اکنون ۱۲۲ میلیون متر مکعب آن پر شده است و قسمتی از آب مخزن سد طبق برنامه در سال گذشته جهت تامین نیاز دریاچه ارومیه رهاسازی شده‌است.
شایان ذکر است کلیه احجام رهاسازی برای کلیه مصارف پیش‌بینی شده براساس برنامه منابع و مصارف سدهای مخزنی ابلاغی شرکت مدیریت منابع آب ایران اجرا و کنترل می‌گردد، که برهمین اساس هیچگونه انحرافی از برنامه‌های ابلاغی در سدهای استان وجود ندارد.   لذا از مردم شریف استدعا داریم به شایعات پیرامون این سد و دیگر سدهای استان توجه ننموده و اخبار را از مبادی معتبر دنبال نمایند.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 آذربایجان غربی ایران دریاچه ارومیه سد شهرچای 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۰۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح هادی روستایی در بهشهر نیازمند توجه است

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر میرزایی شامگاه سه شنبه در جلسه پیگیری‌ها برای توسعه شهرستان، گفت: در دولت سیزدهم اقدامات بسیار خوبی در حوزه اجرای طرح هادی و رانشی و زیرسازی در روستاهای شهرستان انجام شد.

فرماندار بهشهر یادآور شد: با توجه به خدمات ارائه شده برخی مشکلات در طرح هاری و بازنگری و اجرای پروژه‌ها وجود دارد که نیازمند بازنگری و اجرای طرح هادی و تزریق اعتبارات عمرانی در روستاهای بهشهر است.

میرزایی افزود: ضرورت اجرای برخی پروژه‌های دارای ماهیت حوادثی نظیر دیواره سنگی التپه، حاشیه رودخانه شهید آباد، دیواره سنگی و کانال دفع آب گرجی محله، هدایت آب‌های سطحی روستای یکه توت و زاغمرز دفع آب‌های سطحی لوجنده دیوار سنگی ولو هدایت آب‌های سطحی و کانال شیخ محله، رانش کیاسر کانال و پل شیخ محله، رانش کیاسر، کانال و پل پارچ مطالعه و تثبیت رانش پرکلا، دیواره سنگی و کانال که با تثبیت رانش که با تثبیت رانش و غیره نیاز شهرستان است.

وی گفت: تفویض اختیار به شهرستان‌ها و تشکیل کمیته‌های فنی بازنگری طرح هادی و مغایرت‌های اراضی در شهرستان به دلیل کثرت پرونده‌های باید مورد توجه جدی باشد.

کد خبر 6080315

دیگر خبرها

  • برنامه‌های امروز رادیو ارومیه ۳۱ فروردین
  • بانک مرکزی برنامه‌ای برای انتشار اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی ندارد
  • چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۳۰ فروردین
  • ۷۵ درصد از حجم مخازن سدهای خراسان شمالی خالی است
  • کاری از سوی دولت برای دریاچه ارومیه صورت نگرفته/ با دو میلیارد متر مکعب آب هم می‌شود در دریاچه قایق‌سواری کرد/ پایان تابستان معلوم می‌شود
  • برنامه‌های امروز رادیو ارومیه ۲۹ فروردین
  • اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد
  • داستان‌هایی پیرامون عفاف و حجاب در «ای کاش زودتر» منتشر شد
  • اجرای طرح هادی روستایی در بهشهر نیازمند توجه است