Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-18@18:41:45 GMT

آماده باش 100 درصد نیروهای هلال احمر استان تهران

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۰۱۳۲

آماده باش 100 درصد نیروهای هلال احمر استان تهران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران با اشاره به تداوم بارش ها گفت: از روز گذشته 100 درصد نیروهای این جمعیت در تمامی بخش ها و شهرستان ها در حالت آماده باش کامل هستند.

100 درصد نیروهای هلال احمر استان تهران آماده باش هستند

حسین کتابدار افزود: تا این لحظه در سطح استان گزارشی کتبی یا تلفنی در خصوص وقوع سیلاب نداشته ایم و حوادث، به سوانح جاده ای معمول روزانه ختم می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارداشت: اکنون 500 تیم عملیاتی که هر کدام شامل پنج نفر است، در آمادگی کامل هستند تا هر لحظه که وقوع رویدادی اعلام شد به ماموریت اعزام شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران به آمادگی کامل تیم هایی واکنش سریع اشاره و بیان کرد: شب گذشته را این نیروها حتی با لباس و تجهیزات عملیات به سر بردند.

استاندار تهران طی روز گذشته با ابلاغ بخشنامه ای، ضمن لغو مرخصی تمامی مدیران عضو ستاد بحران این استان، دستور آماده باش را صادر کرد و جلسه فوری ستاد مدیریت بحران استان را شب گذشته تشکیل داد که معاون اول رئیس جمهوری نیز در آن شرکت کرد.

وقوع بارش های شدید طی روزهای گذشته علاوه بر جاری کردن سیل در برخی استان ها، بسیاری از استان های دیگر ازجمله تهران را نیز به حالت آماده باش در آورده است.

تداوم بارش ها در استان تهران طی امروز هم پیش بینی شده است.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 مدیریت بحران هلال احمر سیلاب سیل تهران سیل در تهران 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۰۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی آماده باش ۴۰ تیم هلال احمر در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، محمدعلی کاووسی گفت: ۴۰ تیم امداد و نجات هلال احمر شامل ۲۰۰ نفر در پی هشدار‌های هواشناسی برای بارش‌های رگباری از شب گذشته در حالت آماده باش هستند.

وی افزود: تمامی تجهیزات و ناوگان خودرویی هلال احمر آماده خدمات رسانی به حوادث احتمالی ناشی از وقوع بارندگی و سیلاب است.

کاووسی گفت: در بارندگی‌هایی که از ابتدای هفته جاری، استان را متاثر کرد نیز امدادگران هلال احمر به ۳۹ نفر حادثه دیده ناشی از سیل در شهرستان‌های سربیشه، درمیان و زیرکوه امدادرسانی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه مردم باید فاصله با حریم رودخانه‌ها را حفظ کنند گفت: برخی منازل روستایی استان در بارندگی‌های اوایل هفته دچار آب‌گرفتگی شدند که عملیات تخلیه آب توسط امدادگران هلال احمر انجام شد.

اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی روز گذشته درخصوص فعالیت سامانه بارشی جدید در این استان هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

این سومین هشدار نارنجی در خراسان جنوبی است که اداره کل هواشناسی از اواخر هفته گذشته تاکنون صادر کرده و اقدام ضروری را می‌رساند.

فعالیت سامانه بارشی از شب گذشته در استان آغاز شده و تا فردا ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • آمادگی کامل جمعیت هلال‌احمر سراوان جهت امدادرسانی
  • اجرای مانور لحظه صفر نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن در حوادث جاده‌ای
  • ارائه آموزش‌های امدادی به بیش از ۱۱ هزار نفر از نیروهای مسلح
  • آخرین وضعیت اقدامات امدادی در سیل جنوب کشور/ امدادرسانی به هزار نفر و تداوم آماده‌باش
  • امدادرسانی آماده باش ۴۰ تیم هلال احمر در خراسان جنوبی
  • سیل اخیر در کرمان، خسارت جانی نداشته است
  • آماده‌باش نیروهای امدادی هلال‌احمر شهرستان خاش
  • سیلاب در محور خاش به ایرانشهر جان ۳ نفر را گرفت
  • سیلاب محور خاش به ایرانشهر جان ۳ نفر را گرفت
  • صهیونیست‌ها نیروهای هلال احمر غزه را شکنجه کردند