Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- امداد رسانی به سیل زدگان شیراز و مسافران گرفتار در سیل در پایگاه شهید دوران انجام شد. به گزارش گروه سیاسی خبرگزار میزان به نقل از روابط عمومی ارتش، در پی بارش شدیدی باران و جاری شدن سیل در شهر شیراز، امدادرسانی به سیل زدگان از شب گذشته در پایگاه هوایی شهید دوران ارتش شیراز آغاز شده و ۱۵۰ خانوار در این یکان اسکان داده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



علاوه بر این، چندین تخته پتو در میان مسافران نوروزی و مردم گرفتار در سیل توزیع و همچنین از صبح امروز باصبحانه گرم از مردم مستقر در مساجد و حسینیه‌های این پایگاه هوایی پذیرایی صورت گرفت و به سرعت تمهیدات لازم برای ادامه استقرار مردم اندیشیده شده است.

مهمانسراها، مساجد و سالن‌های ورزشی این پایگاه برای اسکان اضطراری مردم تجهیز و آماده شده است.

همچنین بیمارستان پایگاه هوایی شهید دوران شیراز نیز از روز گذشته با کلیه امکانات پزشکی در حال آماده باش و خدمت رسانی است.

پایگاه هوایی شهید دوران با کلیه کارکنان پایور و وظیفه جهت کمک‌رسانی به سیل‌زدگان توجیه شده و در آمادگی کامل بسر می‌برند. همچنین تمامی امکانات سخت‌افزاری و یکان‌های پروازی این نیرو نیز در صورت لزوم، آماده خدمت‌رسانی به آسیب‌دیدگان خواهد بود.

نیروی هوایی ارتش با توجه به دستور اخیر فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) مبنی بر مشارکت بیشتر نیرو‌های مسلح در خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان، آمادگی خود را برای همکاری با سایر سازمان‌ها و نهاد‌های امدادی دخیل در امر کمک به حادثه‌دیدگان اعلام می‌دارد و از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ نخواهد کرد.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران پایگاه شهید دوران 150 خانوار اسکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۰۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۲ هزار خانوار در مدارس اسکان یافتند

کرباسچی معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه مدیریت منابع آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: تا دیروز ۱۴ هزار و ۶۹۱ مهمان فرهنگی معادل ۲ هزار و ۶۲۳ خانوار در ۱۳ پایگاه اسکان نوروزی استان اسکان موقت یافتند.

او با اشاره به آماده سازی ۸۶۰ کلاس درس برای اسکان مهمانان فرهنگی در۳ بخش ویژه، الف و ب افزود: ۳۰۴ نفر از کارکنان آموزشی و اداری به عنوان عوامل اجرایی در نوروز، کار خدمت رسانی به مهمانان را بر عهده دارند.

بیشتر بخوانید

 اسکان بیش از ۹ هزار نفر در مدارس خراسان جنوبی

کرباسچی بیان کرد: علاوه بر مدارس، مراکز رفاهی آموزش و پرورش استان نیز به اسکان موقت مهمانان فرهنگی اختصاص یافته است.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه مدیریت منابع آموزش و پرورش خراسان جنوبی اظهار کرد: بیشتر مهمانان استان مسافرینی از استان‌های کرمان، فارس، تهران، اصفهان، لرستان و یزد هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • اسکان بیش از ۲ هزار خانوار در مدارس خراسان جنوبی
  • بیش از ۲ هزار خانوار در مدارس اسکان یافتند
  • پذیرش ۱۵ هزار مسافر در ستاد‌های اسکان آموزش و پرورش کردستان
  • آمار اسکان نوروزی آموزش و پرورش کردستان به ۲۷ هزار نفرروز رسید
  • اسکان مسافران نوروزی در مدارس کردستان از مرز ۱۵ هزار نفر گذشت
  • پذیرش هزار و ۲۵۴ خانوار در ستاد‌های اسکان آموزش و پرورش استان
  • اسکان ۴۵ هزار و ۷۳۸ نفر در مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان کرمان
  • اسکان بیش از ۴۵ هزار نفر در ستادهای اسکان فرهنگیان کرمان
  • اسکان ۴۰ هزار مسافر نوروزی در مدارس قم
  • پذیرش بیش از ۲۴ هزار مسافر نوروزی در مراکز اسکان آموزش‌وپرورش