Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@03:23:09 GMT

شناسایی دو نفر دیگر از جان‌باختگان سیل شیراز

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۰۱۷۵

شناسایی دو نفر دیگر از جان‌باختگان سیل شیراز

مدیرکل پزشکی قانونی فارس گفت: در پی وقوع سیل مراحل قانونی احراز هویت، شناسایی و صدور جواز دفن کشته شدگان همچنان در پزشکی قانونی این استان در حال انجام است و تاکنون دو نفر دیگر از جان‌باختگان نیز شناسایی شدند.

به گزارش ایسنا،  سعید غلامزاده  گفت: پس از وقوع سیل و در دقایق نخستین، ستاد مدیریت بحران اداره کل پزشکی قانونی فارس در شیراز تشکیل جلسه داد و پس از هماهنگی با دادستان مرکز استان مراحل قانونی شناسایی، احراز هویت، معاینه، علت فوت و صدور جواز دفن اجساد جان باختگان در تالار تشریح پزشکی قانونی با حضور پزشکان و پرسنل این اداره کل و همکاری بازپرس جنایی شیراز، اکیپ تشخیص هویت اداره آگاهی شهرستان شیراز و یگان امداد نیروی انتظامی در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامزاده با ابراز همدردی با خانواده‌های جانباختگان این حادثه اعلام داشت: پیرو اطلاعیه شماره 1 پزشکی قانونی فارس مبنی بر شناسایی ۱۳ جسد مربوط به سیل دیروز صبح، شناسایی چهاردهمین و پانزدهمین نفر نیز با حضور بستگان ایشان در پزشکی قانونی صورت پذیرفت که اسامی آنها به شرح ذیل است:

14- لعیا نریمانی فرزند محمد
15-محمدامین بردبار فرزند میزاعلی اکبر ساکن شیراز

براساس این گزارش، پزشکی قانونی استان فارس روز گذشته اسامی 13  نفر از قربانیان سیل در شیراز و صدور جواز دفن برای آنان را اعلام کرد. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سیل شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۰۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی نیروی کار اتباع خارجی غیر مجاز در استان البرز 

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز؛ سیروس دهقان شیری با تاکید بر تشدید نظارت‌ها و برخورد قانونی با اشتغال اتباع خارجی غیرمجاز در استان، گفت براساس مفاد قانون کار، اتباع خارجی که فاقد کارت کار باشند، اجازه اشتغال در اصناف و واحد های تولیدی استان را نداشته و در صورت مشاهده بکارگیری، کارفرمای آن‌ها متخلف شناخته شده و مشمول جریمه و حبس خواهد بود. 

دهقان شیری افزود ۱۶۵۳ مورد گشت های مشترک بازرسی کار در سال ۱۴۰۲ اجرا شده است و ۲۴۹۱ نفر از اتباع خارجی که به صورت غیر قانونی فعالیت داشتند شناسایی شده است.

وی گفت در این خصوص ۱۵۱ کارفرمای متخلف به مراجع قضایی معرفی شده و ۸۹۸ نیروی کار ایرانی در سال ۱۴۰۲ جایگزین اتباع خارجی غیرمجاز در واحدهای تولیدی و صنعتی شدند. 

دهقان شیری همچنین افزود کارفرمایان می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع اشتغال اتباع خارجی، نسبت به استعلام و درخواست پروانه کار برای نیرو‌های خارجی مورد نیاز خود اقدام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • پیمانکار ترمینال بین المللی فرودگاه شیراز تا سوم اردیبهشت ​تعیین می شود
  • شناسایی نیروی کار اتباع خارجی غیر مجاز در استان البرز 
  • توسعه کمی و کیفی خدمات آزمایشگاهی در فارس
  • شناسایی ۹۱۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در فارس
  • کشف و ضبط ۱۰۰ قبضه اسلحه شورشی و شکاری در لرستان
  • افتتاح مرکز تصویربرداری پزشکی غرب فارس در کازرون
  • ‌شناسایی ۹۱۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در فارس
  • دستگيري ماموران قلابی در تهران
  • سه عدد دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز در یاسوج کشف شد
  • اعلام ویژه برنامه‌های روز ارتش در فارس