Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@15:04:03 GMT

تابش: زمان و مکان دربی تغییر نمی‌کند

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۰۲۶۵

تابش: زمان و مکان دربی تغییر نمی‌کند

‌مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: زمین ورزشگاه نقش جهان مشکلی برای برگزاری دربی امروز ندارد و تا الان زمان و مکان بازی تغییری نکرده است و باید تا بعدازظهر صبر کنیم.

مسعود تابش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص تاریخ و مکان برگزاری دربی اصفهان با توجه به بارندگی‌های‌ روز گذشته، اظهار کرد: باید تا بعد ازظهر صبر کنیم؛ تا الان که ساعت و مکان بازی تغییری نکرده و دربی اصفهان ساعت ۱۶ در ورزشگاه نقش جهان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به این سوال که اگر در زمان بازی باز هم بارندگی داشته باشیم، آیا بازی برگزار خواهد شد یا خیر؟ گفت: بارندگی در زمان بازی مهم نیست؛ شرایط زمین باید مورد بررسی قرار گیرد و در صورت مطلوب بودن وضعیت زمین، حتی اگر در زمان بازی بارندگی هم وجود داشته باشد، بازی برگزار می‌شود، همانطور که بسیاری از بازی‌ها در زمان بارندگی انجام شده و مشکلی هم وجود نداشته است.

مدیرعامل باشگاه سپاهان با اشاره به وضعیت زمین ورزشگاه نقش جهان، تصریح کرد: تا الان که وضعیت زمین بد نیست و هر روز ۴۰، ۵۰ نفر در ورزشگاه مشغول به کار هستند، البته باید تا بعدازظهر صبر کنیم.

تابش در مورد پیش‌بینی‌اش در خصوص نتیجه دربی اصفهان، افزود: امیدواریم بازی خوبی انجام شود و هر تیمی که عملکرد بهتری داشته باشد برنده دربی امروز شود.

وی در پاسخ به اینکه آیا فکر می‌کنید با وجود شرایط بارندگی، هواداران امروز برای تماشای شهرآورد اصفهان به ورزشگاه بیایند، اظهار کرد: با توجه شرایط جوی نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد؛ اگر سقف طبقه دوم ورزشگاه کامل زده شده بود تعداد بیشتری از تماشاگران می‌توانستند از فضای سرپوشیده استفاده کنند اما با توجه به اینکه سقف طبقه دوم تکمیل نیست و اینکه نمی‌دانیم در زمان بازی شدت بارندگی و وضعیت جوی به چه صورت است، نمی‌توان در خصوص تعداد تماشاگران این دیدار در ورزشگاه نقش جهان پیش‌بینی کنیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان اضافه کرد: با توجه به اینکه عواید این دیدار را به سیل‌زدگان اختصاص دادیم، امیدوارم مردم هم برای تماشای بازی و هم برای مساعدت بیشتر به سیل‌زدگان، امروز به ورزشگاه بیایند و شاهد استقبال خوبی از بازی باشیم.   

منبع: ایمنا

کلیدواژه: باشگاه سپاهان دربی فوتبال اصفهان سيل زده مدیرعامل باشگاه سپاهان مسعود تابش ورزشگاه نقش جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۰۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست استقلال در یک بازی دوستانه

به گزارش "ورزش سه"، با کنار رفتن استقلال از رقابت های جام حذفی، این تیم از زمان برگزاری دیدار برابر شمس آذر تا جدال حساس هفته بعد مقابل تراکتور، دوازده روز زمان داشت و به همین دلیل، آبی پوشان امروز یک مسابقه دوستانه را برگزار کردند.

استقلال که در این مسابقه با ترکیبی از بازیکنان جوان و نیمکت نشین خود پای به زمین مسابقه گذاشته بود، با یک گل برابر آریو اسلامشهر تن به شکست داد.

در این بازی تدارکاتی، محمدرضا خالد آبادی، مجتبی فراشبندی، محمدحسین مرادمند، سامان تورانیان، میلاد فخرالدینی، جعفر سلمانی، امید حامدی فر، حسین زواره ای، سینا عامری، پیمان بابایی و امیرمحمد عالیشاه در ترکیب اصلی تیم استقلال به میدان رفتند.

همچنین در نیمه دوم، امیرعلی صادقی، ایمان سلیمی و زبیر نیک نفس به زمین رفتند.

دیگر خبرها

  • آبگیری سازه‌های آبخیزداری در پی بارندگی‌های بهاری
  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • شکست استقلال در یک بازی دوستانه
  • تغییر ورزشگاه بازی استقلال ملاثانی-سپاهان با نظر شورای تأمین
  • ساعت بازی لیورپول و اورتون امروز چهارشنبه 5 اردیبهشت
  • مکان بازی مرگ و زندگی سپاهان مشخص شد
  • ناگفته های خسرو حیدری از دربی جام حذفی
  • زمان دو بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان اعلام شد
  • حمودی: دعوای شخصی آقایان به شخصیت فوتبال خوزستان ضربه زد
  • پای صحبت‌های ژوزه مورینیو: آن شادی در اولدترافورد زندگی من را تغییر داد