Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-24@22:13:20 GMT

وضعیت نیمه‌بحرانی جاده‌های کشور

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۰۲۹۸

سرهنگ نادر رحمانی در گفت وگو با ایسنا، اعلام کرد: در حال حاضر در اکثر محورهای استان اردبیل شاهد بارش برف هستیم، همچنین در برخی محورهای آذربایجان شرقی، تمرچین آذربایجان غربی، ملایر-اراک، همدان، اسالم-خلخال گیلان، باران-علی‌گودرز و میمه-دلیجان اصفهان برف داریم.

وی تاکید کرد: بارش باران در اکثر محورهای آذربایجان غربی، سمنان، همدان، مرکزی، لرستان، بوشهر، خراسان رضوی، چهار محال و بختیاری، فارس، گیلان، اصفهان، مازندران، خراسان شمالی، گلستان، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان و یزد مشاهده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به اینکه امروز مه‌گرفتگی همراه با کاهش دید در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، همدان، زنجان، کردستان و اصفهان وجود دارد، گفت: امروز روز مناسبی برای سفر نیست. باید شرایط محیطی به حالت عادی‌تر برگردد تا امکان سفر فراهم شود. امروز وضعیت جاده‌ها نیمه بحرانی است.

سرهنگ رحمانی در ادامه با تاکید بر دقت و احتیاط راننده‌ها در جاده‌ها، گفت: روز گذشته در جاده یزد-کرمان به دلیل عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه یک حادثه رانندگی رخ داد که منجر به واژگونی خودرو و مجروح شدن چهار سرنشین آن شد.

وی تاکید کرد: باید دقت داشته باشیم که کنترل وسیله نقلیه آن هم با سرعت بالا، در جاده‌های لغزنده بسیار سخت است. ضمن اینکه تبحر فرد در رانندگی خیلی عامل بازدارنده‌ای در قوع چنین حوادث ناگواری نیست چون ممکن است راننده تبحر داشته باشد ولی راننده کنار دستی از تبحر زیادی برخودار نباشد. اینکه ما ادعا کنیم" رانندگی ما خوب است"، کافی نیست چون معلوم نیست رانندگی کنار دستی‌ها هم خوب باشد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۰۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌جایی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی توسط ناوگان باری آذربایجان غربی از مبدا بندر امام خمینی (ره)

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،    علی مدقالچی معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه تمام تلاش همکاران راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان و شرکت‌های حمل‌ونقل جاده‌ای استان تأمین مایحتاج اساسی مردم است، افزود: این میزان کالای جابه‌جا شده در سال گذشته در قالب ۴۱ هزار سفر و اعزام ۱۳ هزار و ۱۸۰ دستگاه ناوگان باری به بندر امام خمینی (ره) انجام گرفته که از نظر تعداد سفر انجام شده در سال ۱۴۰۲ نسبت به مدت زمان سال گذشته خود روند افزایشی بوده؛ اما از نظر تعداد اعزام ناوگان باری روند کاهشی بوده است.

وی در خصوص تخلفات انجام شده در ۱۲ ماهه سال گذشته نیز تصریح‌کرد: در این مدت تعداد ۲۳۸ فقره تخلف طی گشت‌های کنترل دروازه‌ای و بررسی بارنامه‌های صادره به کمیسیون ماده ۱۲ رسیدگی به تخلفات شرکت‌ها و مؤسسات حمل‌ونقل معرفی شد و از این تعداد تخلف ۱۱۷ شرکت مربوط به صدور بارنامه‌های صوری بوده است.

 

این مقام مسئول اظهار کرد: در سال گذشته تعداد ۷۴۱ نفر راننده و ۳۴۷ دستگاه ناوگان باری بنا به تخلفات مختلف از جمله حمل بار بدون اخذ بارنامه توسط همکاران اداره حمل‌ونقل کالا به کمیسیون‌های ماده ۱۱ و۱۴ معرفی شدند.

 

 

دیگر خبرها

  • دیدار دادستان ویژه روحانیت شمالغرب کشور با رئیس کل داگستری استان آذربایجان غربی
  • اجرای طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان
  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • این جاده اصفهان هم سیلابی شد | وضعیت تردد خودروها را ببینید | تصاویر
  • جابه‌جایی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی توسط ناوگان باری آذربایجان غربی از مبدا بندر امام خمینی (ره)
  • تاکید بر نقش مهم و اثرگذار صداوسیما در اجرای طرح جوانی جمعیت
  • بازدید رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از واحد تولیدی کنسانتره در ارومیه
  • انعقاد تفاهم نامه همکار بین اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان غربی و دانشکده دامپزشکی دانشگاه ارومیه
  • واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج - اصفهان | سه راننده جان باختند + فیلم
  • درآمد 6 هزار میلیاردی از جریمه رانندگان