Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ددلاین، در فهرست سخنرانان این دوره جشنواره ترایبکا مارتین اسکورسیزی، رابرت دنیرو، گی‌یرمو دل تورو، دیوید اوراسل و دی‌رییس از میان کارگردان‌ها حضور دارند. از میان تهیه‌کنندگان نیز چهره‌هایی چون ایروین وینکلر و مایکل جی. فاکس و کویین لطیفه در فهرست جای گرفته‌اند.

«ترایبکا حرف می‌زند» که به عنوان بخش بحث و گفتگوی جشنواره فیلم ترایبکا شناخته می‌شود بار دیگر جفت‌های جذابی را برای گفتگو انتخاب و معرفی کرده که برخی با این جشنواره آشنا هستند و انتخاب برخی جدید و شگفت‌انگیز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر اسکورسیزی و دنیرو، که نخستین بار در سال ۱۹۷۳ با «خیابان‌های پایین شهر» با هم همکاری کردند و امسال با جدیدترین فیلمشان یعنی «ایرلندی» از نت‌فلیکس دیده می‌شوند، دنیس لیری با فاکس صحبت می‌کند، مایک بیربیگلیا صحنه را با سارا سیلورمن تقسیم می‌کند و جنیفر لارنس در کنار دیوید اوراسل به صحنه می‌رود.

اوراسل کارگردان «کلاه‌برداری آمریکایی» و «دفتر خطوط امیدبخش» در هر دو فیلم خود از جنیفر لارنس بهره گرفته بود و در عین حال با ترایبکا پیوندی جدی دارد زیرا چندین بار رابرت دنیرو را که بنیانگذار ترایبکا است، در فیلم‌هایش داشته است.

سال پیش در این برنامه‌ها نشست رابرت دنیرو با بردلی کوپر کارگردان «ستاره‌ای متولد شده‌است» برگزار شده بود.

جلسات گفتگوی دیگری نیز با کست‌لاو موسیقیدان، بازیگر نویسنده و کارگردان رشیدا جونز و نویسنده و متخصص واقعیت مجازی یعنی جوردن لاینز برگزار می‌شود.

هایدئو کوجیکا خالق بازی‌های کامپیوتری و نورمن ریدوس بازیگر نیز با هم درباره بازی ویدئویی مشترکشان صحبت می‌کنند.

هجدهمین دوره ترایبکا از ۲۴ آوریل تا ۴ ماه می برگزار می‌شود.

کد خبر 4575819

منبع: مهر

کلیدواژه: جشنواره ترایبکا رابرت دنیرو مارتین اسکورسیزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۰۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه 100 تا 130 میلیون یورویی میلان در تابستان 2024؛ علاقه روسونری به مارتین زوبیمندی

میلان در تابستان خود را تقویت می کند

طرفداری | میلان به صف تیم های خواهان مارتین زوبیمندی، هافبک اسپانیایی رئال سوسیداد پیوست. 

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، میلان در حال آماده شدن برای یک پنجره تابستانی مهم دیگر است چراکه مدیران این باشگاه ستاره دوم را می خواهند. روسونری در انتهای فصل بین 100 تا 130 میلیون یورو بودجه خواهد داشت که این مبلغ از طریق فروش بازیکنان و درآمدهایی مثل بلیت فروشی و پاداش های یوفا به دست خواهد آمد.

این باشگاه ایتالیایی از حضور در ورژن جدید لیگ قهرمانان اروپا در فصل بعد 50 میلیون یورو کسب می کند که این رقم با فروش دنیل مالدینی (4)، الکسیس سائلماکرز (10) و شارل دکتلار (26) به 90 میلیون یورو می رسد. قهرمانی احتمالی در لیگ اروپا و در نتیجه حضور در سوپرکاپ اروپا و همچنین درآمدهای حاصل از بلیط فروشی نیز می تواند حدود 40 میلیون یوروی دیگر به بودجه روسونری بیافزاید. البته نباید فراموش کرد اگر به مانند تابستان قبل و انتقال ساندرو تونالی به نیوکاسل، بازیکن مهم دیگری به فروش برسد، تمام رقم آن به بودجه اضافه خواهد شد.

میلان نیمی از بودجه 100 تا 130 میلیون یورویی خود را صرف خرید مهاجم خواهد کرد. ویکتور گوکرش از اسپورتینگ لیسبون، یاشوا زیرکزی از بولونیا و بنجامین ششکو از لایپزیش گزینه های خط حمله روسونری محسوب می شوند. درصد دیگری از بودجه نیز صرف تقویت خط میانی خواهد شد. مارتین زوبیمندی از رئال سوسیداد بازیکن محبوب مدیران میلان است اما آنها باید مراقب یوونتوس نیز باشند. برای تقویت خط دفاعی نیز لیلیان براسیه از برست و مکسانس لاکروا از وولفسبورگ گزینه های اصلی دیاوُلو به حساب می آیند. 

130 میلیون یورو برای کسب ستاره دوم عزم جدی یوونتوس برای تقویت خط هافبک؛ اضافه شدن بانوی پیر به جمع مشتریان مارتین زوبیمندی

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • انتخابات آمریکا و یک بازی خراب کن جدی به نام "رابرت کِنِدی" و معاونش خانم شاناهان! (+عکس)
  • انتخابات آمریکا و یک بازی خراب کن جدی به نام "رابرت کِنِدی" با 20 درصد آراء!
  • اجرای آهنگ «دین مارتین» توسط ببعی در شبکه نسیم + فیلم
  • ایرلند به پرونده نسل‌کشی علیه رژیم صهیونیستی ورود خواهد کرد
  • تصمیم ایرلند برای شرکت در شکایت آفریقای جنوبی از اسرائیل
  • بودجه 100 تا 130 میلیون یورویی میلان در تابستان 2024؛ علاقه روسونری به مارتین زوبیمندی
  • عکس| شادی رونالدویی و پرچم زنی آقای خاص در مسابقات موتو جی پی
  • رئیس کمک‌های بشردوستانه سازمان ملل کناره می‌گیرد
  • اسکورسیزی و دی‌کاپریو امشب در تلویزیون ایران
  • اسکورسیزی و دی‌کاپریو به تلویزیون ایران می‌آیند