Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ دوم حسین بشیری معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اظهار کرد: به دلیل بارش‌های مکرر در تهران از همشهریان تهرانی تقاضا داریم که در بستر‌های رودخانه‌ها توقف نداشته باشند.

وی افزود: با توجه به اینکه همشهریان و مهمانان شهرستانی در نواحی کن و امامزاده داوود (ع) تردد فراوان دارند، خواهشمندیم که به دلیل احتمال طغیان رودخانه و جاری شدن باران شدید از کوه‌های اطراف آن از زدن چادر و غیره جلوگیری کرده و به هشدار کارشناسان که لحظه به لحظه از رادیو و تلویزیون و شبکه‌های اجتماعی پیام رسانی می‌کنند توجه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بشیری افزود: از آنجا که مبادی ورودی شهرها، بالاترین آمار تصادفات جاده‌ای را نیز برخوردار بوده و با احتیاط در جاده‌های لغزنده تردد کنند.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در پایان توصیه کرد: مسافران نوروزی تا حد امکان در جاده‌ها و مناطق کوهستانی و رودخانه تردد نداشته باشند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس راهور سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۰۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش خروجی سد و رهاسازی آب در بستر زاینده رود/ از توقف در بستر رودخانه خودداری کنید

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به افزایش خروجی آب رودخانه زاینده رود گفت: جهت پیشگیری از وقوع حوادث محتمل، گردشگران، خانواده‌ها و افراد از هرگونه استقرار و توقف در بستر رودخانه زاینده رود به دلیل جریان یافتن آب در مسیر رودخانه خودداری کنند.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به افزایش خروجی سد زاینده رود و رهاسازی آب در بستر رودخانه جهت تأمین بخشی از نیاز آبی کشت غلات کشاورزان، الزامات ایمنی باید مد نظر قرار گیرد.

وی افزود: با توجه به این موضوع، تاکید می‌شود جهت پیشگیری از وقوع حوادث محتمل، گردشگران، خانواده‌ها و افراد از هرگونه استقرار و توقف در بستر رودخانه زاینده رود به دلیل جریان یافتن آب در مسیر رودخانه خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: انتظار می‌رود عوامل شرکت آب منطقه‌ای، میراث فرهنگی و گردشگری، شهرداری‌ها و دهیاران شهرها و روستاهای در مسیر شهرستان‌های چادگان، لنجان، مبارکه|، فلاورجان، خمینی شهر، اصفهان، شرق اصفهان، هرند و اژیه در این خصوص همکاری و نظارت داشته باشند.

کد خبر 745376

دیگر خبرها

  • درخواست شهروندان تهرانی برای ترمیم روکش آسفالت برخی از معابر در منطقه ۳ + تصاویر
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • پنجشنبه‌ای خلوت در پایتخت/ مراقب سرعت‌ و سبقت‌ غیر مجاز باشید
  • پنجشنبه‌ای خلوت در پایتخت
  • توصیه به پرهیز از توقف در بستر رودخانه زاینده رود
  • سهم بالای عابران پیاده در تصادفات فوتی سال گذشته تهران
  • ۴۱ درصد تصادفات فوتی سال گذشته تهران مربوط به عابران پیاده بود
  • افزایش خروجی سد و رهاسازی آب در بستر زاینده رود/ از توقف در بستر رودخانه خودداری کنید
  • معابر تهران فعلاً خلوت و ترافیک روان است
  • معابر تهران خلوت و روان است