Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@19:58:23 GMT

امکان اسکان اضطراری مسافران در نمایشگاه مشهد فراهم شد

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۰۵۸۴

امکان اسکان اضطراری مسافران در نمایشگاه مشهد فراهم شد

مشهد- ایرنا- مدیر نمایشگاهی شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد گفت: با توجه به دستور ستاد بحران استانداری خراسان رضوی و احتمال بارش شدید، آبگرفتگی و وقوع سیل در مشهد امکان اسکان اضطراری و موقت زائران در این نمایشگاه فراهم شد.

محمدجواد محبی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نوروز امسال نمایشگاه بین المللی مشهد به دلیل تعمیرات قادر به ارائه خدمات اسکان به زائران نبود اما با توجه به هشدار هواشناسی پیرامون احتمال بارش و سیلاب، فضا برای اسکان مسافران در این نمایشگاه آماده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی مساحت نمایشگاه بین المللی مشهد را 20 هزار مترمربع اعلام و بیان کرد: 19 هزار مترمربع از این گستره مسقف است. هم اینک فضا برای اسکان اضطراری و موقت دو هزار دستگاه خودرو و پنج هزار زائر و مسافر در این محیط فراهم شده است.
مدیر نمایشگاهی شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد گفت: امکانات اولیه و گرمایش مناسب نیز برای زائرانی که قصد اسکان موقت در فضای نمایشگاه بین المللی مشهد را دارند آماده است.
وی افزود: تا زمانی که ستاد بحران استانداری خراسان رضوی این نمایشگاه را مکلف به ارائه خدمات به مسافران بداند فضای آن در اختیار مسافران و زائران است.
7489/1858

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي مديريت بحران اسكان مسافران نمايشگاه مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۰۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح آخرین خدمات هلال احمر در سیل هرمزگان/ برپایی ۵ کمپ اسکان اضطراری

مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان ضمن تشریح آخرین وضعیت امدادرسانی به متاثر از بارندگی از خدمات رسانی به بیش از ۳۲۰۰ نفر خبر داد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، مختار سلحشور مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان در تشریح آخرین جزئیات خدمات ارایه شده در پی بارندگی های دو روز اخیر اظهار کرد: امدادگران این جمعیت به ۳۲۱۰ نفر در قالب ۶۴۴ خانوار خدمات امدادی ارایه دادند و ۳۶۵ نفر نیز اسکان اضطراری داده شده‌ است.

 

سلحشور با تاکید بر اینکه امدادرسانی ها ادامه دارد، گفت: تاکنون ۲۴۸ نیروی عملیاتی هلال احمر در قالب ۸۵ تیم به متأثرین بارندگی ها در سطح استان امدادرسانی کردند.

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان افزود: طی این مدت بیش از ۲۰۰۰ کیلوگرم نایلون،۲۴۷تخته پتو، ۵۰۶ تخته موکت، ۱۵۹ دستگاه چادر و ۳۵۴ بسته غذایی توسط نیروهای امدادی بین متأثرین بارندگی توزیع شده است.

 

وی با اشاره به تخلیه آب از ۲۴ منزل مسکونی توسط امدادگران تصریح کرد: ۵ کمپ اسکان اضطراری هلال احمر در دو شهرستان جاسک و قشم برپا شده است.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان ضمن اشاره به پاسخگویی شبانه روزی ندای امداد گفت: تلفن ۱۱۲(ندای امداد) بصورت شبانه روزی آماده دریافت گزارشات حوادث احتمالی از سوی مردم می باشد.

دیگر خبرها

  • سیل و آبگرفتگی در ۸ استان جنوبی کشور/ تخلیه آب از واحدهای مسکونی و اسکان اضطراری ۶۶۳ نفر
  • سیل و آبگرفتگی در ۸ استان جنوبی کشور/ ۵۳۰۰ حادثه‌دیده امدادرسانی
  • اعزام تیم های امدادی و عملیاتی هلال احمر فارس به سیستان‌ و بلوچستان
  • اعزام ۱۱ تیم امدادی از فارس به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • اعزام ۱۱ تیم امدادی و عملیاتی هلال احمر فارس به مناطق سیل زده
  • تشریح آخرین خدمات هلال احمر در سیل هرمزگان/ برپایی ۵ کمپ اسکان اضطراری
  • سیلاب در سیستان و بلوچستان راه‌های روستایی را بست
  • کاهش زمان معطلی مسافران خط 7 مترو با افتتاح ایستگاه ورزشگاه تختی
  • اردوگاه‌های اسکان اضطراری در شرق جاسک دایر شده است
  • اسکان اضطراری ۱۷۰ خانوار جاسکی بدنبال سیلاب