Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه از ۱۹ نفر فوت شده تاکنون هویت ۱۴ نفر مشخص شده است، گفت: حادثه به دقت مورد بررسی قرار می‌گیرد وبا افرادی که مقصر این حادثه هستند، برخورد می‌شود. ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، علی القاصی‌مهر در جلسه کمیته بحران استان فارس اظهار داشت: پرداخت خساراتی که به اموال افراد وارد شده به عنوان اولویت در دستور کار دادگستری استان قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: با این حال پیشنهاد می‌شود زمانی مشخص شود و شرکت‌های بیمه بدون صدور حکم قضایی دیه افراد را پرداخت کنند. 

القاصی‌مهر با بیان اینکه از 19 نفر فوت شده تاکنون هویت 14 نفر مشخص شده است، افزود: در حال حاضر مسئول مشخصی برای ارائه خدمات یکپارچه وجود ندارد تا نسبت به ساماندهی و هزینه‌ها رسیدگی شود. 

رئیس کل دادگستری استان فارس بیان کرد: حادثه به دقت مورد بررسی قرار می‌گیرد و افرادی که مقصر این حادثه هستند، مورد رسیدگی قانونی قرار می‌گیرند.

محمد مهدی برومندی، نماینده مردم مرودشت نیز در این جلسه نسبت به ضعیف عمل کردن دستگاه‌ها انتقاد کرد و گفت: فارس و شهر شیراز منطقه گردشگری کشور است ولی زیرساخت مناسب ندارد. 

وی گفت: اتفاق امروز شیراز برای دولت بسیار سنگین بود و مسئولان باید هر چه سریعتر خسارت حادثه‌دیدگان را پرداخت کنند. 

انتهای پیام/ 

R41382/P4001/S6,61/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۰۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت هوشمند تخلفات اضافه تناژ ناوگان باری در مازندران

حسن جهانیان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران گفت: سامانه‌های هوشمند توزین در حال حرکت استان در فروردین ماه امسال بیش از ۱۷۹ هزار تردد از وسایل نقلیه باری را رصد و پایش کرده و بیش از ۱۹ هزار تخلف اضافه تناژ بالای ده درصد مجاز شناسایی شده است این میزان از تخلفات معادل بیش از ۱۰ درصد تردد وسایل نقلیه سنگین بوده که عدد قابل توجهی می‌باشد.

او افزود: با توجه به اینکه یکی از علل اصلی تخریب رویه راه‌ها و ابنیه آن اضافه بار وسایل نقلیه سنگین است بنابراین کنترل و شناسایی وسایل نقلیه سنگینی که دارای اضافه بار غیرمجاز هستند اهمیت بالایی در حفظ راه و کاهش هزینه‌های نگهداری آن دارد.

جهانیان گفت: بدین منظور اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران کریدور‌های اصلی حمل بار در استان را مجهز به سامانه هوشمند توزین در حال حرکت کرده است.

او افزود: مهمترین شاخصه سامانه توزین در حال حرکت WIM کنترل وزن وسایل نقلیه در حال حرکت بدون نیاز به توقف آنهاست که مزایایی، چون عدم اتلاف زمان، صرفه جویی سوخت و حذف نیروی انسانی را به همراه دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: این سامانه با استفاده از سنسور‌های نصب شده در سطح جاده وسایل نقلیه متخلف دارای اضافه تناژ را به صورت هوشمند شناسایی کرده و اطلاعات آن را به صورت برخط به پاسگاه پلیس راه ارسال می‌کند. در مرحله بعد در باسکول‌های ثابت پلیس راه وسیله نقلیه خاطی به طور دقیق وزن شده و نسبت به اعمال مقررات از جمله اعمال جریمه، تخلیه بار و معرفی راننده و شرکت متخلف به کمیسیون رسیدگی به تخلفات ناوگان باری در این اداره کل اقدام می‌گردد. "

او افزود: از دیگر مزایای استفاده از این تکنولوژی شناسایی تخلف سرعت وسایل نقلیه سنگین، شناسایی وسایل فاقد بار نامه و مجوز حمل بار و تشکیل پایگاه آماری جامع از حمل و نقل بار در استان جهت برنامه ریزی و مدیریت بر آن است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • مازندران مجهز به سامانه هوشمند ثبت تخلفات اضافه تناژ ناوگان باری
  • ثبت هوشمند تخلفات اضافه تناژ ناوگان باری در مازندران
  • با تخلفات کنکوری و مجازات‌های آن آشنا شوید
  • چه مواردی شامل تخلفات کنکوری می‌شود؟ + موشن گرافی
  • داده نمای قانون رسیدگی به تخلفات و جرائم در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳
  • با تخلفات کنکوری و مجازات های آن آشنا شوید
  • مجازات متخلفان کنکور چیست؟
  • ۲ روز دیگر تا کنکور ۱۴۰۳/ متخلفان کنکور چگونه مجازات می شوند؟
  • عدم درج قیمت و گرانفروشی بیشترین تخلفات گزارش شده به تعزیرات
  • رسیدگی به بیش از ۱۶۰۰ پرونده تخلفات حمل و نقل جاده‌ای سیستان وبلوچستان