Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشهد- ایرنا- گروه 14 نفره گردشگران فرانسوی و سوئدی در چارچوب دیدار آثار تاریخی و فرهنگی نیشابور روز سه شنبه در یکی از اقامتگاههای بومگردی این شهر مقیم شدند.

جک کاسپاری 63 ساله از سوئد در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: فرهنگ و آداب و رسوم ایرانیان برای من بسیار جالب است و در بازگشت حتما به دوستانم توصیه می کنم که از این کشور زیبا و جذاب دیدن کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گردشگر 44 ساله فرانسوی نیز گفت: تصور من از ایران پیش از سفر متفاوت بود ولی هم اینک می بینم که ایرانیان چقدر میهمان نواز و مهربان هستند.
فردریک دیویدسون افزود: دیدن آرامگاههای عطار و خیام، آشنایی با این شخصیتهای جهانی و همچنین اقامت در خانه ای سنتی در نیشابور تجربه ای جالب و دلنشین بود که باعث می شود همیشه این شهر را به یاد داشته باشم.
این گروه گردشگری طی 25 روز حضور در ایران پس از مشهد و نیشابور به طبس، اصفهان، یزد و شیراز نیز سفر می کنند.
مرکز شهرستان 450 هزار نفری نیشابور در فاصله 127 کیلومتری غرب مشهد واقع است.
9869/1858

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي گردشگران خارجي اقامتگاه بومگردي نيشابور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۰۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی سپاه : ادعای آسیب‌ دیدن ساختمان نیروگاه دیمونا عملیات روانی است

سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه انتشار اخباری از یک رسانه صهیونیستی مبنی بر آسیب دیدن ساختمان نیروگاه دیمونا در حمله تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی را کذب و آن را اقدامی خبیثانه در راستای عملیات روانی دشمن دانست.

به گزارش تسنیم؛ در پی انتشار اخباری از یک رسانه صهیونیستی مبنی بر آسیب دیدن ساختمان نیروگاه دیمونا در سرزمین‌های اشغالی سردار سرتیپ پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسوول روابط عمومی کل سپاه با تکذیب این خبر گفت: نیروگاه دیمونا در بانک اهداف اقدام تنبیهی اخیر جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم صهیونیستی نبوده و انتشار این خبر یک دروغ بزرگ و اقدامی خبیثانه در راستای عملیات روانی دشمن برای فریب افکار عمومی است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
  • درخواست طالبان برای بازگشت مهاجرین به کشور
  • ادعای آسیب‌دیدن نیروگاه دیمونا در حمله ایران علیه رژیم صهیونیستی کذب و عملیات روانی است
  • سخنگوی سپاه: ادعای آسیب دیدن نیروگاه دیمونا در حمله ایران کذب است
  • سخنگوی سپاه : ادعای آسیب‌ دیدن ساختمان نیروگاه دیمونا عملیات روانی است
  • واکنش سپاه پاسداران به ادعای آسیب دیدن نیروگاه دیمونا در حمله ایران به اسرائیل
  • ادعای آسیب دیدن ساختمان نیروگاه دیمونا در حمله ایران کذب است
  • پایان دوران سلطنت هتل‌ها
  • اقامتگاه‌های غیررسمی و بدون مجوز مقبول نظر مسافران
  • انتصاب جدید در صنعت برق/ مدیرعامل مدیریت شبکه برق منصوب شد