Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیراز- ایرنا- مدیر کل آموزش و پرورش فارس اعلام کرد:در پی وقوع حادثه سیل در شیراز، تمام مدارس استان و خصوصا شهر شیراز باز و آماده پذیرش همه هموطنانمان شد.

به گزارش ایرنا به نقل از اداره اطلاع رسانی وروابط عمومی آموزش و پرورش فارس، علی عسکر نجفی در بازدید از مدارس محل اسکان مهمانان نوروزی در شیراز و مرودشت گفت:با توجه به هشدارهایی که از قبل توسط هواشناسی و مدیریت بحران استانداری دریافت کرده بودیم با تشکیل ستادهای بحران همه تمهیدات لازم برای پذیرش اضطراری مهمانان نوروزی در استان و شهر شیراز پیش بینی شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نجفی گفت: براساس گزارش هایی که از سراسر استان فارس داشتیم تقریبا همه مراجعه کنندگان به ستادهای پذیرش مهمانان نوروزی در مدارس و سالن های ورزشی و سایر اقامتگاه های زیر نظر آموزش و پرورش اسکان داده شدند.
مدیر کل آموزش وپرورش فارس گفت: همه مسئولان آموزش و پرورش از دقایق اولیه وقوع سیل در شیراز درآمادگی کامل به سر می بردند و برخی مسوولان و همکاران فرهنگی نیز در محل حادثه حاضر شدند و کار امداد رسانی را در کنار سایر دستگاه های خدمت رسان انجام دادند.
نجفی گفت: بلافاصله چند آموزشگاه نزدیک محل حادثه آماده شد و خانواده های آسیب دیدگان در آنجا اسکان اولیه و اضطراری داده شدند.
مدیرکل آموزش وپرورش فارس گفت: فعالیت ستاد اسکان آموزش و پرورش شبانه روزی است و بیش از سه هزار نفر به صورت مستقیم کار خدمت رسانی و پذیرش مهمانان نوروزی را بر عهده دارند که البته در شب گذشته نیروهای ذخیره نیز فراخوانده شدند و کار اسکان با سرعت بیشتری انجام گرفت.
نجفی افزود: تاصبح سه شنبه ششم فروردین 98 نزدیک به 342 هزار نفر در قالب 95 هزار خانواده و در مجموع بیش از یک میلیون و بیست و پنج هزار نفرروز در مدارس و اماکن وابسته به آموزش و پرورش فارس اسکان داده شدند.
7375/ 1876

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي آموزش و پرورش سيل اسكان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۰۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال بیمار ۶۸ ساله با بالگرد به شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی لارستان گفت: مرد ۶۸ ساله ای که به دلیل تصادف دچار ضربه سر شده بود و نیاز به مراقبت‌های اورژانسی و پیشرفته داشت، با بالگرد اورژانس هوایی شهید قائدی لارستان به بیمارستان شهید رجایی شیراز انتقال یافت.
لارستان در جنوب فارس و در فاصله ۳۴۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • ۵۰ حوزه امتحان نهایی در استان سمنان تجهیز شده است
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان
  • صاعقه و بارش شدید تگرگ در شهرستان شیراز
  • رشد ۲ برابری تناژ بارگیری محمولات در راه‌آهن فارس
  • الکترونیکی شدن دور دوم انتخابات در حوزه شیراز و زرقان
  • مسمومیت اعضای یک خانواده با قارچ در شیراز
  • انتقال بیمار ۶۸ ساله با بالگرد به شیراز
  • افتتاح مدرسه خیرساز به همت خیر شیرازی
  • بررسی وضعیت آزاد راه شیراز اصفهان
  • برگزاری نخستین تشکل معلم محور در فارس