Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@21:15:36 GMT

اردوی تیم ملی اسکی در پیست بین المللی دیزین کرج لغو شد

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۰۷۶۰

اردوی تیم ملی اسکی در پیست بین المللی دیزین کرج لغو شد

کرج - ایرنا - اردوی تیم ملی اسکی جوانان یک و 2 که قرار بود از امروز سه شنبه در پیست بین المللی دیزین کرج آغاز شود به علت بارش برف و باران و نامساعد بودن وضعیت جوی به روز شنبه هفته آینده موکول شد.

رئیس هیات آلپاین البرز روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: اردوی تیم ملی اسکی جوانان یک و 2 با هدف آمادگی ورزشکاران برای شرکت در رقابت های المپیک لوزان و آسیایی در رشته آلپاین که در سال جاری برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صادق کلهر افزود: قرار است اردوی تیم ملی اسکی در سه دوره هفت روزه در پیست بین المللی دیزین انجام شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری مسابقات اسکی در کره جنوبی در اسفندماه و عملکرد تیم ملی در این رقابت ها اشاره کرد وگفت: در رده نونهالان 2 مدال برنز و در رشته مارپیچ بزرگ نوجوانان تیم ملی ایران توانست مقام چهارم و ششم را از آن خود کند.
کلهر گفت: در مجموع با توجه به سطح کیفی مسابقات و تمریناتی که انجام دادیم ، توانستم نتایج خوبی در این دوره از رقابت ها کسب کنیم.
وی ادامه داد: با عملکرد خوب سر مربی تیم ملی، امید تیر و سمیرا زرگری توانستیم در کل نتایج خوبی را کسب کنیم.
بارش برف و باران که از سه روز پیش در استان البرز آغاز شده ، همچنان ادامه دارد.
طبق پیش بینی هواشناسی، سامانه بارشی امشب در البرز فعال است.
7414/ 6155

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش اردوي تيم ملي اسكي لغو ديزين كرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۰۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت در اکثر نقاط کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، براساس اعلام سازمان هواشناس: امروز سه شنبه بارش در استان‌های البرز، تهران، قم، مازندران، گلستان، سمنان، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، یزد، کرمان و شمال فارس شدت خواهد داشت.

چهارشنبه (۵ اردیبهشت) این شرایط در بیشتر مناطق مرکزی و نیمه شرقی کشور رخ می‌دهد. همچنین سه شنبه و چهارشنبه دریای خزر خلیج فارس و شرق دریای عمان مواج است.

پنجشنبه (۶ اردیبهشت) در استان‌های کرمان، مناطقی از یزد، شمال و شرق فارس و سیستان و بلوچستان، رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید و در استان‌های خراسان رضوی و خراسان جنوبی رگبار پراکنده پیش بینی می‌شود.

جمعه در ارتفاعات استان کرمان و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده رخ خواهد داد. همچنین جمعه و شنبه در نوار شرقی کشور وزش باد و احتمال خیزش گردوخاک دور از انتظار نیست و در سایر مناطق کشور جوی آرام پیش بینی می‌شود.

از روز پنجشنبه به‌تدریج روند افزایش دما را در کشور خواهیم داشت.

کد خبر 6086121 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • مروری بر آخرین خبرهای ورزشی استان
  • پوست اندازی در اسکی با نسل جدید مربیان و مدرسان
  • پوست اندازی اسکی؛ نسل جدید مربیان و مدرسان در راه هستند
  • آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت در اکثر نقاط کشور
  • عکسی تازه از علی دایی با یک دختر در پیست اسکی
  • آغاز اردوی تیم ملی تنیس روی میز بانوان برای گزینشی المپیک
  • ممنوعیت ورود غیر ورزشی‌ها به پیست اسکی شیر باد گلمکان
  • همراه با اخبار ورزشی سوم اردیبهشت استان قزوین
  • حضور قهرمانان استان در رقابت های بین‌المللی