Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، تشکل‌های عدالتخواه ۹ دانشگاه کشور در نامه ای به دادستان گرگان خواستار برخود قاطع و فارغ از ملاحظه‌گری با ریشه‌ها و علل خرابی‌های ناشی از سال‌ها جنگل خواری، از بین بردن پوشش گیاهی و سوء مدیریت در مهندسی آب شدند.

متن کامل نامه به شرح زیر است:

حجت الاسلام سید رضا سیدحسینی، دادستان عمومی گرگان
همان گونه که مستحضرید در نخستین روز‌های سال جدید شاهد وقوع سیل و در نتیجه‌ی آن، آسیب‌های فراوان به زیرساخت‌ها و خانه‌ها و اموال مردم عزیز استان گلستان بودیم که عید را نه فقط به کام مردم آسیب دیده، که برای تمام ملت ایران تلخ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به تاکیدات اخیر مقام معظم رهبری، مبنی بر احیاء حقوق عامه و عدم ملاحظه‌ی این و آن در برخورد‌های قضائی، از شما به عنوان دادستان عمومی این استان درخواست داریم به عنوان مدعی العموم در این مسئله ورود نمائید.

پرواضح است که سوء مدیریت‌ها در مهندسی آب، جنگل خواری‌ها و از بین بردن پوشش گیاهی منطقه در طی این سال‌ها نقشی غیرقابل انکار در وقوع و تشدید این قبیل حوادث و خسارت‌ها داشته است.لذا برخود قاطع و فارغ از ملاحظه‌گری، با ریشه‌ها و علل پدید آمدن این خرابی‌ها برای جلوگیری از گسترش این رویه و کاهش آلام و امیدواری این مردم رنج‌دیده ضروری است.

انتهای پیام/

300 / 31 عدالتخواه جنگل خواری استان گلستان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: عدالتخواه جنگل خواری استان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۰۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرمت ماه مبارک رمضان باید حفظ شود/ با روزه‌خواری در ملاء عام برخورد می‌شود

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه با تاکید بر لزوم حفظ حرمت ماه مبارک رمضان گفت: با هرگونه روزه‌خواری در ملاء عام برخورد صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حمیدرضا کریمی، امروز_ پنجشنبه نهم فروردین _ در نشست با ضابطین دستگاه قضائی استان کرمانشاه، با اشاره به تقارن ماه مبارک رمضان و ایام عید نوروز، اظهار کرد: به منظور حفظ حرمت و شئونات ماه مبارک رمضان، در این ایام تنها رستوران‌هایی که در محدوده مراکز اقامتی و بیمارستان‌ها هستند باید مجوز فعالیت در طول روز را داشته باشند.

وی افزود: تمام مراکز اقامتی استان موظف هستند که دستورالعمل‌هایی را که در خصوص لزوم شئونات ماه مبارک است، رعایت کنند، در غیر این صورت با واحد صنفی متخلف برخورد و ضمن تشکیل پرونده قضائی تا پایان ماه مبارک رمضان پلمب خواهد شد.

دادستان کرمانشاه با اشاره به حرمت‌شکنی برخی از اغذیه‌فروشی‌ها سیار در سطح شهر در ماه مبارک رمضان هم گفت: در این رابطه با مشاهده این اغذیه‌فروشی‌ها که ساندویچ گرم مانند فلافل پخت می‌کنند، خودرو آنها توقیف خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه‌هایی که در حوزه زیرساخت‌های ارتباطی خدمت‌رسانی می‌کنند، مانند فرودگاه و اداره کل راهداری و حمل‌ونقل مسافر نیز باید در فضاهای محیطی خود نسبت به ترویج فرهنگ روزه‌داری اقدام کنند.

کریمی اضافه کرد: به دلیل تقارن سیزده فروردین با شهادت حضرت علی (ع) شهرداری در برخی از مراکز تفریحی شهر مانند پارک شرقی و غربی فضاسازی محیطی لازم را انجام دهد.

وی در ادامه تاکید کرد: همچنین در این ایام از محتوای آیات، احادیث و متون زیبای مرتبط با ماه رحمت الهی و لیالی قدر در سطح شهر، نسبت به برپایی نمایشگاه‌ها و غرفه‌های فرهنگی- مذهبی، آموزش‌های قرآنی و تعالیم دینی در پارک‌های شرقی و غربی طاق بستان و پارک شاهد اقدام شود.

کد خبر 739880

دیگر خبرها

  • لزوم برخورد با مسئله روزه‌خواری علنی
  • حرمت ماه مبارک رمضان باید حفظ شود/ با روزه خواری در ملاء عام برخورد می‌شود 
  • حرمت ماه مبارک رمضان باید حفظ شود/ با روزه‌خواری در ملاء عام برخورد می‌شود
  • برخورد قاطع دستگاه قضا با ساخت و سازهای غیرمجاز 
  • برخورد قاطع پلیس با رانندگان پرخطر در جاده‌های لرستان
  • لزوم بازگشت عرصه جنگلی الیمالات به وضع سابق
  • اهمیت نظارت درون سازمانی و مبارزه با فساد/ لزوم کاهش زمان دادرسی و تکریم ارباب رجوع
  • لزوم اجرای کامل برنامه های ابلاغی دادستانی کل کشور
  • تاکید بر مقابله با رودخانه خواری / لزوم به‌روزرسانی نقشه خطرپذیری شهر تهران
  • عزم قاطع پلیس در برخورد و مبارزه با جرایم