Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@15:37:58 GMT

۳۵ نیروی راهداری شیروان در آماده باش هستند

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۰۷۸۶

۳۵ نیروی راهداری شیروان در آماده باش هستند

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شیروان گفت: با توجه به پیش بینی های هواشناسی نسبت به وقوع بارندگی و احتمال سیل، هم اکنون ۳۵ نیروی راهداری در این شهرستان آماده باش هستند.

حمید جوان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: عوامل راهداری با 32 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در 17 محور شهرستان و 2 محور اصلی شهر آماده خدمات رسانی به مردم و مسافران هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به فعالیت 24 ساعته راهداران این شهرستان برای جلوگیری از حوادث و خسارت ناشی از وقوع احتمالی بارندگی و سیل گفت: بیشترین نیروهای راهداری در قوشخانه، لوجلی، برزل آباد و پلس راه شیروان مستقر هستند.


جوان گفت: این شهرستان با هشدار نسبت به احتمال وقوع بارندگی و سیل خطاب به دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاها اعلام کرده است که اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان در حالت آماده باش خواهند بود.

جوان افزود: همچنین به دلیل احتمال وقوع سیل از صبح دیروز محدودیت تردد در محورهای روستایی حسین آباد، دهستان گلیان، ورودی شهر لوجلی و ورودی بخش سیوکانلو از انتهای خانلق، مقابل پاسگاه نیروی انتظامی اعمال شده است.

پایان پیام/641

منبع: شبستان

کلیدواژه: سیل خسارت سیل بارندگی و سیلاب خسارت سیلاب سیلاب خبرگزاری شبستان گلستان شیراز خسارات سیل گلستان سیل شیراز وقوع سیل راهداری شیروان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۰۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| تداوم عملیات بازگشایی گردنه تته در کردستان

عملیات بازگشایی و پاکسازی گردنه تته واقع در محور سروآباد-نودشه-پاوه از برف سنگین، توسط نیروهای راهداری شهرستان سروآباد استان کردستان ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، نیروهای راهداری شهرستان سروآباد در حال تلاش برای بازگشایی گردنه تته هستند که با توجه به حجم بیش از حد برف و احتمال سقوط بهمن، بازگشایی مسیر به طول خواهد انجامید.

گردنه تته از جمله گردنه‌های برفگیر استان کردستان است که معمولاً با اولین بارش برف در پاییز هر سال بسته می‌شود و تا فصل بهار سال آینده امکان بازگشایی آن وجود ندارد.

کد خبر 745566

دیگر خبرها

  • احیای ۶ واحد تولیدی راکد شیروان
  • فیلم| تداوم عملیات بازگشایی گردنه تته در کردستان
  • پل انجیرلو در مسیر ترانزیتی گرمی ـ بیله‌ سوار آماده افتتاح شد
  • لغزندگی محورهای خراسان جنوبی؛ آماده‌باش نیروهای امداد
  • رژیم صهیونیستی بداند نیروهای مسلح ما آماده هستند
  • آماده باش ۴۸ تیم راهداری خراسان جنوبی برای سیلاب
  • پل انجیرلو در مسیر ترانزیتی گرمی ـ بیله‌سوار آماده افتتاح شد
  • ۴۸ اکیپ راهداری خراسان جنوبی برای سیلاب آماده باش هستند
  • ۱۲۴ نیروی راهدار در راه‌های شمال سیستان و بلوچستان مستقر شدند
  • کشته شدن 1000 نیروی نظامی اوکراین در حملات روسیه/هشدار گروسی نسبت به وقوع حادثه اتمی در نیروگاه زاپوروژیا