Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@23:51:16 GMT

آخرین وضعیت سیلاب در فارس/احتمال آبگرفتگی وجود دارد

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۰۸۵۰

آخرین وضعیت سیلاب در فارس/احتمال آبگرفتگی وجود دارد

مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری شیراز آخرین وضعیت ترافیکی خیابان‌های شیراز در دومین روز از بارندگی‌های اخیر را تشریح و تاکید کرد که با توجه به احتمال آب گرفتگی معابر، شهروندان تا حد امکان از تردد غیرضروری پرهیز کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، علویان مهر اعلام کرد: تمام معابر و مسیرهای منتهی به دروازه قرآن از سمت حافظیه، ادبیات، چهل مقام، زیباشهر مسدود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به بارندگی‌ها مسیر دروازه قرآن تا حدی دچار آب گرفتگی شده اما وضعیت تحت کنترل نیروهای خدمات رسان شهرداری، پلیس راهور و سایر دستگاه‌های خدمات رسان است.

مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری شیراز اضافه کرد: هم‌اکنون برخی از معابر سطح شهر از جمله بلوار فرهنگ شهر، بلوار رسول اعظم، زیرگذر شهیدان شیخی، تقاطع سیاحتگر، چهارراه بنفشه، مسیرها و معابر پشت آرامگاه سعدی، خیابان شهید گرجی، راستگرد تقاطع دفاع مقدس از سمت کوی زهرا، خیابان نبی اکرم به سمت کمربندی و تقاطع سیاحتگر – بنفشه دچار آب گرفتگی هستند، از این رو از شهروندان و مسافران خواهشمندیم برای تردد از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

علویان‌مهر تاکید کرد: در حال حاضر سطح آب رودخانه خشک به ویژه در ضلع جنوبی بالا آمده و آب وارد کنارگذرها شده است.

مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری شیراز همچنین از شهروندان و مسافران خواست تا از ایستادن کنار رودخانه و پل‌های روی آن اکیدا خودداری کنند.

هشدار شهرداری به شهروندان و مسافران شیراز/
پرهیز از نزدیک شدن به رودخانه چنارراهدار

شهردار منطقه ۹ شیراز به شهروندان و مسافران در این منطقه از شیراز هشدار داد که از نزدیک شدن به حریم رودخانه جدا پرهیز کنند.

به گزارش ایسنا ، فرزاد میرزایی تاکید کرد که حجم آب در رودخانه چنارراهدار، به شکل فزاینده‌ای افزایش یافته است.

وی اعلام کرد: آب رودخانه چنارراهدار در حال بالا آمدن است، از همه ساکنین منطقه ۹ شهرداری خواهشمندیم از نزدیک شدن به حریم رود اکیدا خودداری و به هشدارها توجه جدی کنند۰

شهردار منطقه 9 شیراز تاکید کرد به دلیل احتمال رانش زمین در خیابان شهدای احمدآباد (منطقه ۹)، از تردد در این مسیر خودداری شود.

تشریح وضعیت محورهای مسدود و جایگزین فارس

سرپرست معاونت امور هماهنگی عمرانی استانداری فارس آخرین وضعیت ممنوعیت در تردد محورهای اصلی استان در دومین روز از بارندگی‌های اخیر را تشریح و تاکید کرد که با توجه به احتمال آب گرفتگی، مسافران تا حد امکان از تردد غیرضروری پرهیز و از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

علی نقی لقمانی در گفت‌وگو با ایسنا، بیان کرد: هم‌اینک مسیر فراشبند به کازرون در محور پل بالاده مسدود شده و مسافران نورزوی می‌توانند از مسیر جایگزین کازرون- شیراز-فراشبند جهت تردد استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: محور امامزداه اسماعیل در مسیر دردوزن به اقلید نیز مسدود شده که مسیر جایگزین آن مرودشت-سورمق و اقلید پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۰۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل به شهر تاریخی کاشان هم رسید | آبگرفتگی معابر و منازل مسکونی + ویدئو

به گزارش همشهری آنلاین، از ساعاتی پیش بارش‌های پراکنده در قسمت‌هایی از کاشان و آران‌وبیدگل شدت گرفته است.بارش شدید باران سبب راه افتادن سیلاب در معابر و خیابان‌ها و همچنین طغیان رودخانه‌های فصلی در سطح شهر و روستاهای اطراف شده است. تاکنون ویران شدن چند منزل مسکونی و تخریب جاده‌ها و معابر شهری و روستایی توسط این باراش‌های سیل‌آسا و جاری شدن سیل گزارش‌ شده است.

با توجه به جریان آب و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی منطقه کاشان و آران‌وبیدگل از همشهریان تقاضا می‌شود تا از هرگونه توقف در مسیر رودخانه‌ها و مسیرهای سیلاب‌ها و همچنین حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند.

کد خبر 846730 منبع: فارس برچسب‌ها سيل خبر مهم كاشان آبگرفتگی حوادث ایران

دیگر خبرها

  • همچنان حدود ۴۵ راه روستایی بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است
  • تدابیر شهرداری شیراز در احداث بند‌های کنترل سیلاب مسیل سعدی/ اقدام به موقع گروه‌های جهادی
  • آبگرفتگی در بخش‌هایی از شیراز/ سامانه بارشی امشب از فارس خارج می‌شود
  • از بارش برف تا تگرگ در استان کرمان
  • کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند/ شهروندان از تردد در حاشیه کنارگدر‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند
  • سیلاب قطار تهران- گرگان را مجبور به توقف کرد
  • سیلابی شدن معابر شهری کاشان + فیلم
  • سیل به شهر تاریخی کاشان هم رسید | آبگرفتگی معابر و منازل مسکونی + ویدئو
  • کاشانی‌ها از تردد در مسیر رودخانه‌ها خودداری کنند
  • هواشناسی فارس هشدار نارنجی داد/بارش‌های رگباری شدت می‌گیرد