Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@19:47:56 GMT

مرگ خاموش پیرزن گلستانی براثر مسمومیت با گاز

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۰۸۹۸

مرگ خاموش پیرزن گلستانی براثر مسمومیت با گاز

گرگان ـ ایرنا ـ سرپرست فوریت های پزشکی گلستان گفت: یک خانم 97 ساله در روستای فارسیان شهرستان گالیکش واقع در شرق استان براثر مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن جان خود را از دست داد.

علیرضا کمال غریبی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: صبح امروز یک مورد مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن در فارسیان شهرستان گالیکش به 115 اطلاع داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این پیرزن که بر اثر استنشاق گاز بخاری مسموم شده بود به درمانگاه گالیکش منتقل، اما متاسفانه به علت شدت مسمومیت و کهولت سن جان خود را از دست داد.
به گفته وی، مسمومیت با گاز مونواکسید کربن بسته به شدت آن عوارض مختلفی بر روی مغز، کبد، کلیه، جریان خون و سیستم تنفسی فرد بر جا می گذارد.
به گزارش ایرنا تمامی مناطق شهری و 862 روستای بالای 20 خانوار گلستان از سوخت گاز برای گرمایش منازل و پخت و پز بهره‌مند هستند.
7333/1648

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي حوادث گاليكش گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۰۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک استاندار گلستان برای راهیابی مهدی الفتی ورزشکار گلستانی به رقابت‌های المپیک پاریس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان دکتر علی‌محمد زنگانه در این پیام آورده است: کسب سهمیه المپیک برای نخستین بار در تاریخ ژیمناستیک جمهوری اسلامی ایران توسط «مهدی الفتی» دلاور مرد گلستان و فرزند برومند و رشید سرزمین برادری، موجب شور، شعف و شادمانی تمامی ورزشکاران و ورزش دوستان شد.

این پیام می افزاید : گلستان استانی ورزش خیز و ورزشکار پرور است و همواره نام فرزندان این خطه بر تارک ورزش این سرزمین درخشیده است.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد : بی‌تردید قرار گرفتن مهدی الفتی در رده دوم رنکینگ مسابقات کسب سهمیه المپیک و حضور در المپیک پاریس با ۶۲ امتیاز اتفاقی ارزشمند است که برای نخستین بار در تاریخ ورزش ژیمناستیک این کشور اسلامی رخ داد.

زنگانه افزود: اینجانب کسب سهمیه المپیک پاریس توسط مهدی الفتی را به مردم فهیم ایران و استان گلستان، به خصوص جامعه ورزش استان و مدیران تلاشگر ورزش استان تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم با تلاش همه فرزندان این سرزمین شاهد رشد و بالندگی بیش از پیش نگارستان اقوام ایران زمین باشیم.

دیگر خبرها

  • قتل خونین پیرزن تنها به‌خاطر طلاهایش
  • افزایش سهمیه کاروانهای حج تمتع در گلستان
  • پیام تبریک استاندار گلستان برای راهیابی مهدی الفتی ورزشکار گلستانی به رقابت‌های المپیک پاریس
  • صدور کالا‌های صادر کنندگان گلستانی با مجوز داخلی به ۱۱۰ کشور جهان
  • افزایش مصرف آب مشترکان گلستانی با گرمای تدریجی هوا/مردم از مصارف غیرضروری خودداری کنند
  • بهره مندی ۱۱۰۰ میلیارد تومانی گلستانی ها از طرح فجرانه
  • آزرده خاطر شدن اهالی روستای یل چشمه سفلی از نابودی جنگل + تصاویر
  • وجود ۵۴ هزار سفیر سلامت در گلستان
  • راه اندازی دستگاه «اتوآنالایزر» در مجموعه آزمایشگاهی شهرستان گالیکش
  • افزایش ۲۰ درصدی زائران حج تمتع گلستانی نسبت به سال گذشته