Web Analytics Made Easy - Statcounter

بخشدار مرکزی شهرستان لنده گفت: به دلیل بارش شدید باران، تاکنون راه ارتباطی ۳۰ روستای شهرستان لنده مسدود شده است. ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

عادل مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در لنده اظهار داشت: راه ارتباطی 30 روستای شهرستان لنده به دلیل بارش شدیدباران قطع شده که به دلیل ادامه بارش‌ها امکان افزایش این تعداد روستا نیز وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راه ارتباطی عشایر منطقه " بید انجیر " مسدود شدسیل راه ارتباطی 26 روستای کهگیلویه و بویراحمد را قطع کرد‌راه ارتباطی 9 منطقه عشایری کهگیلویه مسدود شدآب‌گرفتگی 100 منزل مسکونی در معمولان؛ راه ارتباطی 52 روستا مسدود شد

وی با بیان اینکه اداره راهداری در تلاش برای بازگشایی جاده‌ها است‌، افزود: راه‌های روستایی به دلیل خاکی و شوسه بودن و نبود زیر‌سازی مناسب در پی بارندگی‌های شدید مسدود شده‌اند و امکان تردد برای بازگشایی و سرکشی ازوضعیت خانه‌های روستایی وجود ندارد.

بخشدار مرکزی شهرستان لنده بیان کرد:  دامداران و کشاورزان دچار خسارت‌های زیادی شده‌اند اما تاکنون آمار دقیقی از تلف شدن دام‌های دامداران و بخش کشاورزی به دست ما نرسیده است.

مرادی عنوان کرد: در تماس تلفنی از مردم آب گرفتگی وخساراتی به خانه‌های مسکونی روستاییان وارد شده اما هنوزبه دلیل مسدود شدن راه‌های روستایی  آمار دقیقی به دست ما نرسیده است.

انتهای پیام/

R41452/P4001/S6,69/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۰۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سد کوثر گچساران سرریز کرد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد از سرریز کردن سد کوثر گچساران به دنبال بارش های سیل آسا خبر داد.

سید علی احمدزاده روز سه‌شنبه هفتم فروردین ماه ۱۴۰۳ در بازدید از سد شاه قاسم یاسوج در خصوص وضعیت سدهای استان پس از بارش‌های اخیر گفت: ظرفیت سد شاه قاسم ۱۰ میلیون مترمکعب است و ۹ میلیون مترمکعب قابل بهره‌برداری است که تاکنون ۶.۵ میلیون مترمکعب آب وارد این سد شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: پیش‌بینی می‌شود با بارندگی‌هایی که در آینده پیش‌بینی شده است سد شاه قاسم تا اوایل اردیبهشت امسال پر شود.

وی به وضعیت سد کوثر اشاره و عنوان کرد: ظرفیت سد کوثر ۵۰۸ میلیون مترمکعب است که این سد کاملا پر شد و سد سرریز کرد که تونل‌های تخلیه آب باز و حجمی از آب در حال تخلیه است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: ظرفیت سد چم شیر دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون مترمکعب است که در مقطعی رها سازی آب برای کشاورزان انجام شد و ذخیره آب به ۳۵۰ میلیون مترمکعب کاهش یافت.
وی بیان کرد: در حال حاضر ذخیره آب این سد به ۵۶۵ میلیون مترمکعب رسید و امیدواریم با بارش‌های خوبی که پیش‌بینی شده ذخیره سد به بیش از ۸۵۰ میلیون مترمکعب افزایش یابد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، احمدزاده با اشاره به بارش‌های خوب یک هفته اخیر در استان بیان کرد:  پروژه‌های آبخیزداری به خصوص در دشت امامزاده جعفر سرریز کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بارندگی‌های سیل‌آسا به زیرساخت‌های ارتباطی و کشاورزی بخش «لوداب» خسارت وارد کرد
  • جاده بابا میدان - گچساران پرترددترین محور ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد
  • بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مناطق سیل زده کهگیلویه و بویراحمد
  • آبگیری همه طرح‌های آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد در بارش‌های اخیر
  • بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مناطق سیل زده استان
  • خسارت سیل به زیرساخت های کهگیلویه و بویراحمد/ رانش در برخی مناطق
  • خسارت سیلاب در کهگیلویه و بویراحمد ارزیابی می‌شود
  • سد کوثر گچساران سرریز کرد
  • امیرآباد بابکان، رکورددار میزان بارش‌ های اخیر در کهگیلویه و بویراحمد
  • امیرآباد بابکان، رکورددار میزان بارش‌ ها در کهگیلویه و بویراحمد