Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر خبر داد: مهمانان نوروزی در بقاع و اماکن متبرکه استان بوشهر اسکان یافتند.


به گزارش ایسنا، حجت الاسلام اسماعیل پور با اشاره به اسکان مهمانان نوروزی در بقاع و اماکن متبرکه استان گفت: در پی تغییرات وضعیت جوی استان بوشهر از شامگاه دوم فروردین ماه کلیه بقاع متبرکه، مساجد و حسینیه‌های استان پذیرای مسافران نوروزی بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: در این راستا آستان مقدس امامزادگان استان از جمله امامزاده عبدالمهیمن (ع)، امامزاده قاسم (ع)، امامزاده محمدبن باقر (ع) بوشهر و امامزاده سلیمان بن علی (ع) گناوه، امامزاده حسن (ع) شهر امام حسن دیلم و امامزاده شاه ابوالقاسم (ع) دیر بیشترین اسکان و خدمات رسانی به مهمانان نوروزی را داشته اند.

گفتنی است، با همکاری شورای هیأت‌های مذهبی برای اسکان مسافران نوروزی با توجه به بارندگی اخیر مکان‌هایی چون مسجدالنبی، حسینیه هجرت، مسجد خاتم الانبیا (ص)، مسجد ولایت، هیأت امام حسن مجتبی (ع) و گلزار شهدا در شهر بوشهر و همچنین دفتر عتبات عالیات عالیشهر تدارک دیده شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اسکان سیل زدگان اسکان مسافران نوروزی مسافران در سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۱۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخبار رسمی کالابرگ را تنها از مراجع رسمی وزارت رفاه دنبال کنید

به گزارش خبرگزاری مهر، به دنبال انتشار برخی پیام‌های جعلی به صورت پیامک و شبکه‌های مجازی در ارتباط با دریافت کالابرگ الکترونیکی به اطلاع هموطنان می‌رساند هر گونه خبر رسمی در این زمینه تنها از طریق مراجع رسمی و یا سامانه پیامکی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به اطلاع عموم مردم عزیز خواهد رسید.

وزارت رفاه ضمن هشدار از هموطنان خواست به منظور جلوگیری از هر گونه کلاهبرداری به اخبار فاقد اعتبار در این حوزه توجهی نداشته باشند.

کد خبر 6087224

دیگر خبرها

  • اخبار رسمی کالابرگ را تنها از مراجع رسمی وزارت رفاه دنبال کنید
  • رونق قیمت‌گذاری کاذب در پلتفرم‌ها/ انسداد تا اصلاح آگهی‎‌های مسکن
  • خبر‌هایی از بررسی فرهنگ وقف در همایش متولیان بقاع متبرکه در دامغان
  • سالانه ۵۰ موقوفه جدید به موقوفات استان سمنان اضافه می‌شود
  • ثبت تمامی آگهی‌های انتشار در سکو‌های اینترنتی در سامانه املاک و اسکان الزامی شد
  • پاکسازی مسیر امامزاده عبدالله تا تپه نورالشهدای یاسوج
  • ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش‌آموزی فعال است
  • رییس هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر انتخاب شد
  • ۵۴ زمین مینی فوتبال در مدارس استان بوشهر احداث می‌شود
  • لغو سریالی کنسرت‌ها در بوشهر به کجا رسید؟