Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، رییس سازمان تعزیرات حکومتی در پی وقوع سیل در چند استان کشور در پیامی به حادثه‌دیدگان تسلیت گفت و اعلام کرد: اقدامات لازم برای جلوگیری از سوء استفاده‌های احتمالی در بازار و افزایش بی‌دلیل قیمت به فوریت انجام گیرد.

 متن پیام جمال انصاری به شرح ذیل است:


"وَ لَنَبْلُوَنَّکُمْ‌ بِشَیْ‌ءٍ مِنَ الْخَوْفِ وَ الْجُوعِ وَ نَقْصٍ مِنَ الْأَمْوالِ وَ الْأَنْفُسِ وَ الثَّمَراتِ وَ بَشِّرِ الصَّابِرین‌».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوره بقره
«و قطعاً شما را به چیزی از [قبیلِ‌] ترس و گرسنگی، و کاهشی در اموال و جان‌ها و محصولات مبتلا می‌کنیم و به صبرکنندگان بشارت بده»


بسم الله الرحمن الرحیم
وقوع حادثه تلخ و تأسف‌آور جاری شدن سیلاب در برخی استان‌های کشورمان که موجب جان باختن و مصدومیت جمعی از هموطنان عزیز در استان فارس در ایام نوروز شد؛ موجب اندوه و تأثر همگانی گردید.
اینجانب با تسلیت این حادثه تأسف‌بار به خانواده‌های این عزیزان و همدردی با ایشان، برای درگذشتگان از درگاه الهی آرزوی مغفرت و رحمت و برای بازماندگان صبر و اجر طلب می‌نمایم.
مدیران کل و همکاران تعزیرات حکومتی در استان‌های در معرض حادثه آمادگی دارند تا اقدامات لازم برای جلوگیری از سوء استفاده‌های احتمالی در بازار و افزایش بی‌دلیل قیمت ارائه خدمات را برای تامین آرامش‌خاطر هموطنان سیل‌زده به فوریت انجام دهند.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: رییس سازمان تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۱۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران چگونه از جنگ بزرگ جلوگیری کرد؟

در حمله موشکی به اسرائیل، ایران به دنیای غرب نشان داد که قادر است از خاک خود نقطه زن باشد و موشک هایی را به نقاط خاص بفرستد،این بدان معنی است که ایران زین پس توازن منطقه ای و بازدارندگی را تغییر داده است،چون اسرائیلی ها حواس شان به ایران بود و در آستانه تحمل ایران بازی می کردند ،گاهی شخصیت ها و نظامیان ایرانی را ترور می کردند و گاهی به فردو ،نطنز و تورقوزآباد حمله می کردند و اقدامات اینچنینی داشتند که مرتب دنبال صبر استراتژیک ایران بودند ولی این دفعه فهمیدند که واقعا ایران اراده ای برای انتقام دارد و انتقام ایران بسیار انتقام خوبی بود بخاطر اینکه از این به بعد ایران در جهان و خصوصا در بین کشور های خاورمیانه یک سر و گردن بالاتر قرار خواهد گرفت و کشورها فهمیدند که ایران جدی است ضمن اینکه ایران هم نیاز داشت که این جدیت را در یک جایی امتحان کند.

در مورد اینکه آیا اسرائیل اقدامی خواهد کرد یا خیر بنده معتقدم اسرائیل به چند دلیل اقدامی نخواهد کرد؛ دلیل اول اینکه اسرائیلی ها مرتب دارند بیان می کنند که ما ۹۹ درصد موشک ها و پهبادهای ایرانی را با کمک همکاران مان خنثی کردیم،بنظر من آنها می خواهند ارزش کار را کم کنند که پاسخ ندهند ولی در واقع خودشان می دانند که ایران می خواست "پایگاه نظامی نواتیم "که اف ۳۵ ها از آنجا پرواز کردند و کنسولگری ایران را مورد هدف قراردادند را از بین ببرد و نابود کند که اینکار را هم کرد.نکته بعد اینکه آمریکایی ها به اسرائیل گفته اند که وارد جنگ بزرگ نشود ،ایالات متحده به اسرائیل هشدار داده که اگر وارد جنگ بزرگ بشوی ما تو را همراهی نخواهیم کرد چون ما ۵۲ پایگاه در کنار ایران داریم و احتمال اینکه مشکل برای مان ایجاد شود وجود دارد.

نکته سوم اینکه ایران گلوگاه اسرائیل را دردست گرفته است ،یمنی ها و حوثی ها باب المندب را کنترل می کنند و ایران با توقیف این کشتی پرتقالی که مالک آن یک اسرائیلی بود و روز شنبه انجام گرفت نشان داد که اگر شما می خواهید که از طریق عربستان ، امارات و اردن کالا را به جای دیگری برسانید ما در تنگه هرمز حضور داریم ،اگر شما از شر حوثی ها نجات پیدا کنید از شر ما نجات پیدا نخواهید کرد.از طرفی اقتصاد اسرائیل هم دریا پایه است و وابسته به واردات و صادرات دریایی است و بالاخره اینکه اسرائیل هم نمی خواهد بیش از این خود را در جنگ درگیر کند.

نکته دیگر اینکه ایران به نحوی دارد خود را به یک ابرقدرت تبدیل می کند واز سوی دیگر طبیعی است که وقتی ثبات وجود نداشته باشد قیمت ها افزایش پیدا می کند و این به ضرر کشورهای اروپایی صنعتی است.در این بین تنها کاری که اسرائیل می تواند انجام می دهد حملات سایبری ، بازی با قیمت دلار و طرح مقداری بحث های اقتصادی است ولی بیشتر از این نمی توانند کاری انجام دهند.

در مجموع اینکه دنیا باید بر پایه صلح بچرخد و جنگ یعنی بی ثباتی اقتصادی و هیچ کس جنگ را دوست ندارد ؛سیاست ایران نیز بر پایه جنگ نیست و این حمله ای که انجام داد بخاطر این بود که از جنگ های آینده جلوگیری کند . چرا که اگر جنگ منطقه ای و بزرگی رخ دهد با توجه به اینکه حدود ۳۰ میلیون بشکه نفت از تنگه هرمز رد می شود قطعا قیمت این کالای استراتژیک بالا خواهد رفت و به تبع آن قیمت تولیدات صنعتی افزایش خواهد یافت .ضمن اینکه آمریکا که مادر و بزرگترین حامی اسرائیل است درگیر انتخابات است و دنبال جنگ نیست و حتی در قصه غزه نیز همه حرف آمریکا این بود که درست است که ما به اسرائیل کمک می کنیم و شما هم به جبهه مقاومت کمک می کنید ولی بهتر است سطح تنش را پایین بیاورم ،سطح تنش بین اسرائیل و غزه و حزب الله و یمن داشته باشیم و من فکر می کنم اسرائیلی ها بعد از اینکه چند روزی از کُر کُری های علیه ایران عبور کردند و کاری انجام ندادند آرام آرام در غزه نیز فروکش خواهند کرد.

* عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم

۲۳۲۱۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895399

دیگر خبرها

  • رئیس جهاد دانشگاهی عنوان کرد؛ آمادگی برای انجام یک کار بزرگ در کشور/ جلوگیری از فروش ۲۰۰ هزار تن پلاسمای خام
  • اقدامات سیستمی و سامانه ای موجب تسریع در پیشبرد برنامه های تحولی بانک توسعه تعاون است
  • ایران چگونه از جنگ بزرگ جلوگیری کرد؟
  • سفید بالک ها با بهار به تهران می آیند؟ | اقدامات شهرداری تهران برای جلوگیری از این پدیده
  • ابلاغ دستورات شهرداری به سازمان بوستان‌ها برای جلوگیری از طغیان سفید بالک ها در پایتخت
  • عقبگرد دلار بعد از پاسخ ایران به اسرائیل
  • عقبگرد دلار بعد از پاسخ ایران به اسرائیل/ نوسانات ناشی از مسائل غیراقتصادی، پایدار نیست
  • ایران خویشتنداری لازم را در برابر جنایت رژیم صهیونیستی داشت
  • کدخدایی: ایران خویشتنداری لازم را در برابر جنایت رژیم صهیونیستی داشته است
  • ایران خویشتنداری لازم را در برابر جنایت رژیم صهیونیستی داشته است