Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@08:12:00 GMT

تظاهرات میلیونی یمنی‌ها در چهارمین سالروز جنگ یمن

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۱۳۵۱

تظاهرات میلیونی یمنی‌ها در چهارمین سالروز جنگ یمن

مردم یمن در چهارمین سالروز تجاوز وحشیانه عربستان سعودی و امارات به این کشور تظاهرات میلیونی برگزار می‌کنند. ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری المسیره، میلیون‌ها نفر از ملت یمن امروز به مناسبت آغاز پنجمین سالروز تجاوز رژیم آل سعود و امارات متحده عربی با پشتیبانی آمریکا و رژیم صهیونیستی خود را برای مراسم بزرگداشت این روز در استان‌های صنعا، صعده ، إب ، تعز ، البیضاء ، الجوف ، ریمة ، الحدیده ، حجه و ذمار آماده می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید عبدالملک بدرالدین الحوثی دیروز دوشنبه در سخنانی از ملت یمن خواست تا حضوری گسترده و شرافتمندانه در مراسم چهارمین سال آغاز تجاوز یمن داشته باشند.

کمیته های سازماندهی کننده این تظاهرات تجهیزات میدان‌های بزرگ در شهرهای مختلف را برای پذیرایی از میلیون‌ها تظاهرات کننده یمنی آماده کرده‌اند. ‌مهمترین بخش این تظاهرات در میدان السبعین به عنوان بزرگترین میدان شهر صنعا پایتخت یمن برگزار می‌شود. این در حالی است که از دیروز بخش قابل توجهی از ملت یمن برای حضور در این تظاهرات از مناطق اطراف استان صنعا، وارد این شهر می‌شوند تا در مراسم میلیونی امروز شرکت کنند.

گزارش |پایان چهارمین سال جنگ یمن با آماری تکان‌دهنده؛ 1460 روز ایستادگی و مقاومت

این در حالی است که دیروز نیز تجمع‌های بزرگی در استان‌های حجه ، ذمار و الحدیده برگزار شد و مردم این شهرها در برگزاری تظاهرات و راهپیمایی‌های مردمی در محکومیت تجاوز رژیم آل‌سعود به یمن شرکت کردند.

این آمادگی‌ها در شرایطی دنبال می‌شود که یمن طی ساعت‌های گذشته شاهد آغاز حضور گسترده مردم در مراسم بزرگداشت روز ملی پایداری در این کشور بوده است. همچنان ورود افراد مختلف از خارج از پایتخت به میدان السبعین برای مشارکت در گردهمایی بزرگ گرامیداشت روز پایداری ملی در این کشور دنبال می‌شود. این فعالیت‌ها از بامداد امروز در صنعا و شهرهای مهم دیگر یمن آغاز شده است.

انتهای پیام/.

R36346/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط آخرین تحولات یمن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آخرین تحولات یمن آخرین تحولات یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۱۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین قطار مسافربری قم به مشهد راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، غلامحسین دباغ، مدیرکل راه‌آهن استان قم در حاشیه راه‌اندازی چهارمین رام قطار مسافربری قم به مشهد، با اشاره به ظرفیت قطار رویال افزود: این قطار ۴ تخته و ۵ ستاره بوده که ظرفیت آن ۳۲۰ نفر است.

وی عنوان کرد: زمان حرکت قطار مذکور از قم ساعت ۱۵:۴۵ و از مشهد ساعت ۲۰:۴۵ خواهد بود و حرکت آن به‌صورت یک روز در میان است.

دباغ با اشاره به ویژگی زائرپذیری قم، افزود: راه‌آهن قم ظرفیت بالایی در افزایش قطار‌های مسافربری به خصوص در بین شهر‌های زیارتی دارد.

راه‌آهن قم بیش‌از ۵۰۹ کیلومتر خط اصلی، ۳۰ کیلومتر خطوط صنعتی و تجاری و ۵۰ کیلومتر خط فرعی دارد و متشکل از ۱۵ ایستگاه است.

 

دیگر خبرها

  • ازبکستان 2 - 1 ویتنام، چهارمین سهمیه جام جهانی
  • دعوت مربی کردستانی به اردوی تیم ملی
  • آغاز گرامیداشت ۵ اردیبهشت، سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در طبس
  • عملیات اجرایی میدان ورودی رزن آغاز شد
  • چهارمین قطار مسافربری قم به مشهد راه‌اندازی شد
  • کارشناس یمنی: «وعده صادق»، اسرائیل را به لاک دفاعی فرو برد
  • حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت
  • نوبخت سالروز تاسیس سپاه را تبریک گفت
  • مدیر بندر ایلات: هر ماه میلیون‌ها دلار خسارت می‌دهیم
  • سالروز تاسیس رادیو فردا