Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید الهی‌راد، مدیرکل کمیته امداد استان خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی، با بیان اینکه میزان آسیب منازل مددجویان در استان ۲۰ تا ۱۰۰ درصد گزارش‌ شده است، اظهار کرد: براساس پیش‌بینی انجام‌شده به خانواده‌های یک‌نفره ۳۰۰ هزار تومان، دو نقره ۴۰۰ هزار تومان، سه ‌نقره ۵۰۰ هزار تومان، چهار نفره ۶۰۰ هزار تومان و پنج نفر به بالا ۷۰۰ هزار تومان کمک پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه ۱۰۰ درصد خانوارهای تحت حمایت این نهاد تحت پوشش بیمه حوادث هستند، تأکید کرد: تمام خسارات وارده به این خانوارها به‌طور کامل جبران می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد خراسان‌شمالی درباره میزان خسارت پرداختی بیمه حوادث نیز، یادآور شد: بیمه منازل روستایی ۲۵ میلیون تومان و بیمه اثاثیه منزل نیز ۱۵ میلیون تومان است که با بررسی و میزان خسارت هر منزل، مبلغ موردنظر به‌طور کامل پرداخت می‌شود.
وی ذکر اینکه از همان ساعات اولیه وقوع سیل و بارندگی‌های طوفانی، امدادگران کمیته امداد خراسان‌شمالی به‌صورت آماده‌باش در حال امدادرسانی به خانواده‌های آسیب‌دیده بودند، گفت: تاکنون کالاهای اساسی موردنیاز در قالب سبد کالا و سایر ملزومات بین این خانواده‌ها توزیع‌شده است اما بازهم به کمک خیران و نیکوکاران نیاز هست.
الهی‌راد تأکید کرد: از محل کمک‌های کمیته امداد و خیران برای تمامی مددجویان آسیب‌دیده، مسکن مقاوم احداث می‌شود.
وی با اشاره به نیازسنجی انجام‌شده از خانواده‌های آسیب‌دیده گفت: مواد خوراکی، پتو موکت و فرش و وسایل گرمایشی ازجمله نیازهای فوری و ضروری آسیب دیدگان است.
وی یادآور شد: مردم خیر استان می‌توانند با مراجعه به ۶۸ مرکز نیکوکاری کمک‌ها خود را پرداخت کنند و همچنین از طریق شماره‌گیری #۱*۸۸۷۷* با کد ۰۵۸ و یا از طریق شماره‌حساب ۰۱۱۱۷۰۸۶۲۰۰۰۱ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۶۲۷۵۱ نسبت به پرداخت کمک‌های نقدی خود اقدام کنند.
وی افزود: نیکوکاران همچنین می‌توانند با مراجعه به سایت کمیته امداد به نشانی www.emdad.ir کمک‌های خود را به این نهاد اهدا کنند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن پرداخت کمک نقدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۱۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۸۰میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان کمیته امداد بهاباد

حمید دهقان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه در سال گذشته ۱۵۰ مورد وام با اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیارد ریال به مجریان طرح های اشتغال و خودکفایی شهرستان بهاباد پرداخت شده است، افزود: این وام ها در قالب طرح های دامداری، کشاورزی، صنایع تولیدی و خدماتی و … از محل تسهیلات بانکی و صندوق امداد ولایت و در جهت توانمندی خانواده های نیازمند پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه ماموریت اصلی ما توانمندسازی و ایجاد درآمد با ثبات برای افراد است، اظهار کرد: اگر خدمتی به مردم ارائه می‌شود، باید حرمت آن‌ها را رعایت کرده و هیچ‌گونه منتی در کار نباشد و این ماموریت باید در لایه‌های کار و فعالیت خود را نشان دهد.

رییس کمیته امداد بهاباد با تاکید بر اینکه سه رکن اساسی برای این ماموریت در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: در این راستا راهبرد اشتغال خانگی جزو ماموریت‌های اصلی کمیته امداد است.

دهقان ادامه داد: دامپروری و اصلاح نژاد دام، زنبورداری، خدماتی فنی، قالی بافی، خیاطی، گلخانه، مشاغل خرد خدماتی و خرید ادوات کشاورزی و تراکتور از جمله این طرح ها است.

وی یادآور شد: در حال حاضر ۶۰۰ خانوار تحت پوشش کمیته امداد شهرستان بهاباد هستند که از خدمات این نهاد استفاده می‌کنند.

کد خبر 6079015

دیگر خبرها

  • افزایش تسهیلات بنیاد مسکن برای مددجویان خراسان شمالی
  • خانه دار شدن مددجویان در خراسان شمالی
  • ۲۲۱۰واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی واگذار شد
  • ۲۲۱۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی واگذار شد
  • رئیس جمهور: آرامش خانواده‌ها در گرو تأمین مسکن است
  • پرداخت ۱۸۰میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان کمیته امداد بهاباد
  • اشتغالزایی برای بیش ۳۰۰ مدد جوی کمیته امداد شوش
  • واگذاری ۶۴۵ اشتراک رایگان گاز در چهارمحال‌وبختیاری
  • کمک ۱۲۰ میلیارد تومانی کمیته امداد منطقه یک یاسوج به مددجویان
  • جهش ۱۸۶ درصدی مستمری مددجویان کمیته امداد