Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان پزشکی قانونی اعلام کرد: تا زمان حاضر پیکر 18جانباخته سیل شیراز به پزشکی قانونی این شهر منتقل شده است که 16تن از آنها شناسایی و تعیین هویت شدند.

به گزارش سازمان پزشکی قانونی کشور، مدیرکل پزشکی قانونی استان فارس گفت: تا کنون پیکر 18 تن از اجساد آغاز و تا کنون 16 تن تعیین هویت شده اند و 3 جسد شناسایی نشده همگی زن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*اسامی افراد شناسایی شده:
-مهدی برامکی فرزند حمزه (شیراز)
- لیلا رنجبر فرزند مظفر (شیراز)
- رضا (پویا) برامکی فرزند مهدی (شیراز)
- نیلوفر گودرزی فرزند هیببت الله (مرودشت)
- ارسلان اکبرزاده فرزند مجید (مرودشت)
- محمود حقیقت فرزند (کرج)
- یاسین حقیقت فرزند محمود (کرج)
- ساناز کیانی فرزند عطالله (آمل)
- محسن استوار فرزند حبیب الله (شیراز)
- محمودرضا ناصری فرزند (شیراز)
- سپهر زاهدی فرزند آرش (شیراز)
- پاسدار کیامرث قاسمی فرزند اله مراد (شیراز)
- راحله تیموری فرزند عبدالستار (اصفهان)
- محمدامین بردبار فرزند میزاعلی اکبر (شیراز)
- لعیا نریمانی فرزند محمد
- خدیجه ابراهیمی فرزند قربانعلی (آمل)

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۱۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۷ درصدی مرگ بر اثر مسمومیت قرص برنج در مازندران

مدیر کل پزشکی قانونی مازندران گفت: در سال گذشته ۱۷۸ نفر بر اثر مسمومیت با قرص برنج در استان جان خود را از دست دادند، این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۷ درصد افزایش داشت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان مازندران، دکتر علی عباسی، مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: در سال 1402 از مجموع فوتی‌های مسمومیت با  قرص برنج در استان 125نفر مرد و بقیه زن بوده اند.

وی افزود: در  مدت اعلام شده شهرستان بابل با  37، ساری و میاندرود با 28 و آمل با 26 فوتی به ترتیب بیشترین و کمترین آمار مسمومیت با قرص برنج را داشته اند. در شهرستان  بهشهر و عباس آباد نیز هر کدام 2 فوتی گزارش شده است.

عباسی بیان کرد:  بر اساس گزارش‌ها شهریور با 23، مهر با 20 و آذر با 19 مورد بیشترین فوتی و خرداد و تیر هر کدام با 10 مورد کمترین فوتی را داشته‌اند.

مدیر کل پزشکی قانونی مازندران با تاکید بر ضرورت اعمال تدابیر سختگیرانه برای جلوگیری از توزیع قرص برنج گفت: در سال‌های اخیر و طبق آمار موجود شاهد کاهش تلفات قرص برنج در استان بودیم، اما برای کاهش مرگ و میر با قرص برنج به گونه‌ای باید اقدام کرد که به آسانی و سهولت قرص برنج در دسترس مردم قرار نگیرد و برای مصارف خاص این قرص باید آن را از مجاری مناسب تهیه کرد و عرضه آن باید محدود شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (عکس) تهران قدیم؛ کاخ گلستان ۷۷ سال قبل
  • ‌سختی کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • صعوبت کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • سختی کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد
  • بیش از ۷۲ هزار معاینه بالینی پزشکی قانونی در آذربایجان‌غربی ثبت شد
  • آمار سازمان پزشکی قانونی؛ نوروز امسال هزار و ۶۵ نفر در تصادفات جان باختند
  • افزایش ۲۷ درصدی مرگ بر اثر مسمومیت قرص برنج در مازندران
  • اهمیت توجه محمود نجم‌آبادی به نسخ خطی و ترجمه‌شان
  • خدمات محمود نجم‌آبادی به علم پزشکی