Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست استانداری گلستان گفت: امروز همه امکانات در منطقه مستقر است و تلاش می‌شود تا مسیرهای ارتباطی شهرستان گمیشان بازگشایی شوند.

به گزارش ایسنا، میرمحمد غراوی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: شب گذشته به سبب بارش مداوم باران و سرازیر شدن آب گرگانرود و احتمال وقوع سیل در گمیشان، برای جلوگیری از خطرات احتمالی، از ساکنان سیمین شهر و گمیش تپه خواسته شد احتیاط را رعایت کرده و در صورت داشتن خانه دو طبقه به طبقه بالا یا در صورت امکان به شهرهای دیگر بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خوشبختانه همکاری بسیار خوب مردم و مدیریت شهرستان گمیشان و ایجاد کانال‌هایی در اطراف شهر و موانع و آب بندها، مانع ورود آب به این شهرها شد. البته در قسمت جنوب شرقی شهرستان حدود ۱۰ تا ۱۵ سانتی متر آب وارد شد که خطری را متوجه مردم نکرد.

سرپرست استانداری گلستان بیان کرد: به نظر می‌رسد با کاهش بارش امروز و پایداری نسبی هوا، روند امدادرسانی سرعت بیشتر گرفته تا هم خطر رفع شود و هم نگرانی مردم کاهش یابد.

وی تصریح کرد: خبر خوش برای مردم آق قلا این است که میزان دبی گرگانرود در مقطع آق قلا کاهش چشمگیری داشته و با خروج آب از شهر، ان‌شاءالله بزودی زندگی عادی مردم جریان خواهد یافت.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استان گلستان گميشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۱۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از مراجعه به مناطق سیل‌خیز خوروبیابانک خودداری کنید

فرماندار شهرستان خوروبیابانک گفت: با توجه به فعالیت سامانه بارشی از شامگاه امروز و ادامه‌دار بودن آن، لازم است مردم از مراجعه به مناطق سیل خیز و مسیر سیلاب‌ها اکیداً خودداری کنند.

احمد رضا طحانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در نائین اظهار کرد: وقوع بارندگی شدید موجب آب‌گرفتگی و وقوع سیلاب در بسیاری از مناطق شهری، روستایی و کوهستانی شهرستان خوروبیابانک شده است که پس از اعلام هشدارهای هواشناسی طی چند روز گذشته تمامی اعضای ستاد مدیریت بحران در آماده باش کامل هستند.

وی ادامه داد: با توجه به فعالیت سامانه بارشی از شامگاه امروز و ادامه‌دار بودن آن، لازم است مردم از مراجعه به مناطق سیل خیز و مسیر سیلاب‌ها اکیداً خودداری کنند.

فرماندار شهرستان خوروبیابانک افزود: با صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی و بارش رگباری باران طی هفته جاری همراه با آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان آب و فعالیت رودخانه‌های فصلی، مردم به توصیه‌ها و هشدارهای هواشناسی توجه کنند.

کد خبر 747365

دیگر خبرها

  • جزئیات جدید از سیلاب در اصفهان | اعلام آخرین وضعیت محورهای این استان
  • توقف قطار تهران - گرگان براثر سیلاب
  • از مراجعه به مناطق سیل‌خیز خوروبیابانک خودداری کنید
  • مردم به مناطق سیل‌خیز کاشان نروند
  • مردم از مراجعه به مناطق سیل‌خیز کاشان خودداری کنند
  • چگونه خسارات سیل را کاهش دهیم؟
  • حضور مجدد استاندار سیستان و بلوچستان از مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان
  • یک پیش‌بینی تکان‌دهنده از وضعیت تورم در ایران / ارزش پول ملی در ۴ دهه چقدر کاهش یافت؟
  • معاون استاندار هرمزگان: ۲۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن تحویل مردم شده است
  • مدیران در چهارچوب قانون نسبت به رفع مشکلات اردبیل تلاش کنند